De andere "econology" -sites

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 05/10/06, 15:48

Targol schreef:Ik wist dat het je kleine zusje was, maar niet dat ze 10 was.
Ik word er niet jonger op, je hebt een zus die bijna zo oud is als mijn oudste zoon : Cry:


Ja jij wist het maar de anderen niet.. : Cheesy:

Ze is geen 10 jaar oud, ze is 10 jaar jonger dan ik... ik heb me vergist.. :| (Ik dacht dat het werd geïmpliceerd in mijn 10-jarige kleine zusje ... Ik had moeten zeggen 10 jaar jonger dan ik :) )

ps: https://www.econologie.info/index.php?20 ... des-emules : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 05/10/06, 16:36

Hier... nog een:

Beeld

: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 05/10/06, 19:59

Targol schreef: de andere auteurs haasten zich niet om kaartjes te leggen : Cry:


Maak je geen zorgen, we komen eraan. Je moet de tijd vinden om deze nieuwe activiteit erin te proppen en het te laten rijpen om niet te veel conn.. eh, onzin te zeggen - dat is tenminste mijn geval. Tot snel 8)
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 05/10/06, 23:16

Christine schreef:
Targol schreef: de andere auteurs haasten zich niet om kaartjes te leggen : Cry:


Maak je geen zorgen, we komen eraan. Je moet de tijd vinden om deze nieuwe activiteit erin te proppen en het te laten rijpen om niet te veel conn.. eh, onzin te zeggen - dat is tenminste mijn geval. Tot snel 8)


Wat een gebrek aan tact van mijn kant!!! : Oops:

Mijn welgemeende excuses, Christine, als je je ook maar enigszins beledigd voelde.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 14/10/06, 15:39

1 nieuwe vondst:

ecologie.nieuw.fr

ps: ecolonogie.over-blog.com/article-3568586.html

lekker kopiëren en plakken van... https://www.econologie.com/definition-de ... es-12.html
Dernière édition par Christophe de 29 / 10 / 10, 11: 27, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lolox
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 14/10/06, 16:48
Plaats: In Lorraine




par Lolox » 14/10/06, 16:56

Hallo!!!

Ik ben een nieuweling, maar ik sta mezelf toe om in te grijpen in deze thread waar je zoekt naar alle sites die de term "Econologie" bevatten.

Ik wil niet de spelbreker zijn, maar tenzij je een copyright aanvraagt, ben je nog niet klaar om er een te vinden.
Het zou genoeg zijn, en het is niet onmogelijk, dat een of andere politicus het idee heeft om deze term te gebruiken en te... Er zullen er genoeg op het web zijn!

Dit is de losprijs van glorie!!! Als je een goede formule vindt, moet je niet te verontwaardigd zijn over plagiaat Beeld
zei de meester : Mrgreen: !
0 x
"Ervaring is de naam die mannen aan hun fouten geven" O. Wilde
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/10/06, 22:47

Lolox schreef:Ik wil niet de spelbreker zijn, maar tenzij je een copyright aanvraagt, ben je nog niet klaar om er een te vinden.


Waarom auteursrecht? Econologie is niet auteursrechtelijk beschermd... het is een idee, een manier van denken en leven...

Lolox schreef:Het zou genoeg zijn, en het is niet onmogelijk, dat een of andere politicus het idee heeft om deze term te gebruiken en te... Er zullen er genoeg op het web zijn!


Ik kijk uit naar dit moment...:) Op een of andere dag zal hij komen... Of anders gebruikt hij de "economies"... mwarf is het ineens minder erg...

Lolox schreef:Dit is de losprijs van glorie!!! Als je een goede formule vindt, moet je niet te verontwaardigd zijn over plagiaat


+1

Nou, we zijn niet verontwaardigd... we zien... : Mrgreen:
Dernière édition par Christophe de 29 / 10 / 10, 11: 28, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Charlotte
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 10/10/06, 09:41
Plaats: Lausanne, Zwitserland




par Charlotte » 18/10/06, 12:01

ecolonogie.over-blog.com biedt nu een link naar econologue.free.fr/apmc/index.html alias econologue.fr die zijn producten nog steeds verkoopt.

En toen ben ik gaan kijken op econologie.new.fr

Het ziet er leuk uit deze site, helemaal niet slecht voor het grote publiek. En dan, in de links is er een zekere econologie.com :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 18/10/06, 15:45

Deze sites moeten grafisch worden gestapeld (en de rest) en ik waardeer het kopiëren en plakken van mijn definitie van econologie helemaal niet, vooral omdat het puur commerciële sites zijn...

Het imago van econologie, de site en de forum risico om geraakt te worden... pffffffff :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Charlotte
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 52
Inschrijving: 10/10/06, 09:41
Plaats: Lausanne, Zwitserland




par Charlotte » 19/10/06, 15:39

Het is inderdaad triest dat verkopers elke nieuwe sexy term gebruiken om hun zakken te vullen, maar vanaf daar is er nog een lange weg te gaan naar een negatieve samensmelting met uw site.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 304-gasten