de moeilijkheden van realisatie en leven

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
toftof
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 45
Inschrijving: 21/05/05, 17:41

de moeilijkheden van realisatie en leven




par toftof » 08/12/05, 11:22

Hallo Christoffel
Nogmaals bedankt voor je site.
Ik merk dat ik dit onderwerp een beetje stil pentome. Behalve de paar super gebruikelijke onderwerpen. Kan er veel overleg zijn in plaats van participatie?
Ik bouw al heel lang dingen omdat ik van creativiteit hou (zelfs als ik slaap).
Het probleem is het volgende, ik kom constant professionals tegen als ik materiaal wil. ik heb bijvoorbeeld mijn huis van A tot Z gebouwd door bijvoorbeeld de bomen te gaan kopen tijdens de storm van 2000 om ze thuis te zagen en er mijn frame van te maken.Ik heb moeten vechten omdat de boswachters me bijvoorbeeld het bos uit houden . Ondanks een officieel NFB-papier.
Voor mijn huis zorgde mijn vloerverwarming voor grote problemen. Toen ik het toestel kreeg, wilde de installateur van de sector dat mijn leverancier het toestel kwam ophalen! Gelukkig had ik al betaald.
Vandaag ben ik aan het kijken om aardwarmte door de grond te monteren met een wisselaar die glycolwater gebruikt om zelf de montage en het onderhoud te verzorgen. Nou, ik kan geen directe leverancier van apparatuur vinden.En de verwarmingsmonteurs bieden alleen gas aan om ons onderhoudskosten te geven voor het opladen of legen met vacuüm.
Helaas ben ik niet goed in elektriciteit maar waarom stelt niemand voor om een ​​dynamo op een kleine windturbine te monteren die meerdere watertanks zou verwarmen en met mijn driewegklep zal ik deze warmte gebruiken voor mijn centrale verwarming bij de productie van huishoudelijk warm water? .
Ik ben een boulimiapatiënt voor alles en nog wat, maar ik ben alert omdat het niet mogelijk is dat met de huidige bevolking alleen wij plezier hebben in het creëren? Ben ik de enige die elke avond ideeën in mijn hoofd bouwt?
Ik geef je de problemen door die de landbouw veroorzaakt, wat mijn baan is en mijn administratieve beproeving die me voor onbekwame controleurs plaatst die de baan niet kennen en dit stelt ons in staat om het salaris dat we nog hebben in te trekken om hun plaatsen te rechtvaardigen. Omdat de landbouw me altijd heeft laten zien hoe kwetsbaar de natuur is en een basis was voor respect en liefde, maar als ik naar de stad ga of mijn hoofd opsteek en het aantal vliegtuigen observeer dat het equivalent van een jaar vurige energie van een grote stad voor mensen verbruikt op zoek naar het geluk dat ze rond hun huis hebben, voel ik me bij voorbaat hulpeloos en geslagen. Wat blijft er over voor mijn twee kinderen van 1 en 5 van in de twintig of ouder?
Ik ben een beetje lang, maar voor een keer heb ik 5 minuten voor mezelf...
Probeer dit bericht te gebruiken om het begin van concrete antwoorden op uw site te creëren. en als jij ook 7 minuten hebt en je hebt ideeën voor de windturbine of de geothermie rechtstreeks uit de fabriek, dan kun je die aan mij geven.
Dankjewel, ik zie je snel
0 x
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 09/12/05, 01:34

voor uw verwarmingstoestel ligt hier wellicht de oplossing -->>http://www.cyberbricoleur.com/?r=forum&qf=19

misschien ben je er al geweest

gesluierde voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)
... ______
... / ______ \
. (00 00 = H =)
..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 09/12/05, 11:10

Totof, ik ga je een beetje filosofisch antwoorden: jouw geval is het geval van alle voorlopers en degenen die durven te innoveren.

Als je een Kaufman & Board-huis had gewild met een mooie oliekachel...etc...zou je al deze problemen niet zijn tegengekomen.

Dit komt voort uit het feit dat de mens niet zo van verandering houdt... en er de voorkeur aan geeft zichzelf te consolideren in deze gewoonten, zelfs als ze slecht zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Guidi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 102
Inschrijving: 20/08/05, 16:53
Plaats: België
x 3




par Guidi » 09/12/05, 18:04

Hallo Toftoff,
Als ik je lees, heb ik de indruk een deel van mijn leven te herlezen.
Het enige obstakel voor onze ideeën is tijd en geld.
Maar hey, het kalmeert ook onze passie een beetje.
We hebben soms ideeën die anderen voor ons hadden.
Ik had bijvoorbeeld een idee om een ​​windturbine te maken met twee olievaten van 200 liter, en hier kwam ik het tegen, ik had bijna de indruk dat die man mijn idee van me had gestolen.
http://www.onpeutlefaire.com/fichestech ... rtical.php
Zo is het leven, en ik ben een van degenen die niet in toeval geloven.
Je moet proberen je krachten te bundelen in een idee en vooral niet te veel tegelijk aanvallen.
Het is een genoegen om te zien dat we geen geïsoleerde gevallen zijn.
Veel succes en goed werk.
Laten we gaan waar de wind ons brengt.
A+, pat.
0 x
Patrick Guidi
www.pfgtechnologie.be
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 28/01/06, 00:00

Hallo toftoff.
Ik denk dat het goed is om goede ideeën te hebben. Dan en vooral dankzij dit forum je zult zeker vrienden kunnen maken die je zullen helpen je verlangens te verwezenlijken.
Helaas worden niet alle goede ideeën op de markt gebracht of ontwikkeld.
Kijk maar naar de doorncompetitie. Vol ideeën die uiteindelijk in de vergetelheid raken. : Cry:
0 x
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 182
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 12




par rpsantina » 28/01/06, 00:10

Hoe dan ook,

als je een goede doorn in je zij hebt, vergeet je het niet lang

: Mrgreen:
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 28/01/06, 08:43

Ik ben het helemaal eens met je kleine quotes onderaan je berichten. Dat zou ik tegen mijn baas moeten zeggen.
Alleen degenen die niets doen, hebben nooit ongelijk.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

Re: de moeilijkheden van realisatie en leven




par zac » 28/01/06, 15:59

Het probleem is het volgende, ik kom constant professionals tegen

Hallo totoff

Ga ervoor en vergeet de idioten :onheil: die alleen op korte termijn denkt!!!

a+
zac :P
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
jp33
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 14/01/06, 09:55
Plaats: BORDEAUX




par jp33 » 28/01/06, 18:21

Hallo toftoff,

Gelukkig zijn niet alle professionals zo zeker als je wilde werken.
Zo heb ik zojuist kennis gemaakt met een boer uit 87 (Haute Vienne), met wie ik contact heb opgenomen voor koolzaadolie en verneem ik dat zijn verwarmingsmonteur voor hem aan de brandstofbrander van de ketel heeft gesleuteld zodat hij op olie loopt. Niet slecht, toch?
Ik moet ze ontmoeten, maar ik weet nog niet wanneer.

Onder je entourage, hun entourages en kennissen, zul je altijd wel iemand interessant vinden met je projecten en ideeën.
Zet meer in op jonge mensen want die hebben meer bite.
Vergeet het overleg in het Pre-Project niet, om het project te verduidelijken in zijn technische gedeelte, de Appro's, de financiën, het personeel enz..., dat kan onnodige uitgaven en andere onaangename verrassingen van het "opnieuw doen" voorkomen " stijl.

GEEF NOOIT OP.....
Als de dingen echt slecht gaan, zoals ze soms weten hoe ze moeten doen,
Als de weg waarop je voortploetert lijkt te eindigen op de top van een heuvel,
Als de middelen laag zijn en de schulden hoog,
Je zou willen glimlachen, en je moet zuchten,
Als zorgen je in een depressie duwen,
Rust als je wilt... maar geef niet op,
Het leven is zo vreemd met zijn tegenslagen en wendingen
zoals ieder van ons misschien op een dag heeft geleerd,
en velen die zijn neergehaald door een mislukking
had kunnen slagen als ze hadden doorgezet....
Geef niet op, ook al lijkt alles langzaam te gaan
omdat nog een ademtocht succes kan brengen.
Succes is slechts de keerzijde van falen
en je weet nooit hoe ver
is het doel, dat heel dichtbij kan zijn
als het zo ver weg lijkt.
Ga ook door met vechten op het hoogtepunt van het gevecht, want dat is zo
wanneer alles voor je verloren lijkt dat je niet moet opgeven.

Vertaling van 1 Engels gedicht

PS Voor de goede orde, ik ben al 12 jaar zelfstandig verwarmingsmonteur (Onderhoud en herstelling Ketels/Branders) maar geen loodgieter.
Ik heb 2 jaar gewacht op de loodgieter, met wie ik samenwerkte, voor mijn verwarming.
Uiteindelijk kocht ik het Oxigen/Acetilene-station, leerde mezelf zilversoldeer en deed de hele installatie alleen.

Good luck!
@+
0 x
Doe NIET VERLATEN .....

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 271-gasten