AdSense-slachtoffers van een Trojaans paard

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

par nlc » 09/01/06, 14:58

natuurlijk, breng gewoon de ene over en plaats de oude terug, de oude versies moeten altijd beschikbaar zijn om te downloaden.

Hier bijvoorbeeld:
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/ ... n32/fr-FR/

Er zijn alle andere versies beschikbaar door de mappen te doorzoeken

Maar hey het is nog steeds nieuwsgierig naar dit verhaal, als jij niet de enige was waarvan ik denk dat dit probleem bekend zou zijn?

Het kan zijn vanwege de 2 anti-virus zoals gezegd lau?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 09/01/06, 17:06

blah ... als het de 2 AV was, zouden zij het zijn die RAM zouden eten ... niet FireFox ....

Maak je geen zorgen ... Het is waarschijnlijk "gewoon" RG :D

ps: ben ook nog onder 2000 ....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne

par Jean-Francois » 12/01/06, 00:38

firefox ???????????? bof niet verschrikkelijk deze browser naar mijn smaak ....... totaal loop ik onder maxthon (vervang het door MYie2) onder dwz het is sinds 1999 dat ik deze browsers gebruik en ik heb nooit tegels gehad


hier is het: p
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)
... ______
... / ______ \
. (00 00 = H =)
..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

par lau » 19/02/06, 20:15

NLC schreef:Doe zoals ik, gebruik linux;)


Linux is geen wondermiddel

http://www.stephanemariel.com/breve.php?id_breve=166
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
jihene
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 16
Inschrijving: 20/01/06, 11:13
Plaats: le puy en velay

par jihene » 02/06/06, 21:25

zal mij vanaf het begin linux moeten uitleggen ....
0 x
twee combi t3 1.6 td inclusief een syncro (4x4): project: schakel ze naar olie en pantone zonder alles te breken!
anders ben ik nog niet klaar met mijn mob en mijn solex weer op de weg te zetten ... mijn 125 mz van 76 kan het worden pantonized? of anders rijden dan met deze mooie wolk achter me?
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

AdSense-slachtoffers van een Trojaans paard

par denis » 02/06/06, 21:52

hallo, dan is er een risico met MSN? maar toch super praktisch en leuk! nooit een probleem gehad in bijna 2 jaar
av: antivir en door brandalarmzone werkt het! stel me gerust voordat je msn vuurt!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 254-gasten