AdSense-slachtoffers van een Trojaans paard

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen

par Rulian » 09/01/06, 09:13

NLC schreef:Ze gebruikt firefox goed (ik ben het die oplegt! : Twisted:), het beperkt de schade, maar het gebruikt achter MSN, dus noodzakelijkerwijs....
: Roll: : Roll:


Firefox is eerlijk gezegd essentieel geworden en het is daarom dat MSN Messenger beter weg kan rennen. Ze kan beter GAIM gebruiken. Het is ook een multi-protocol messaging-client, dus het werkt ook met Yahoo Messenger en Tutti Quanti.

Ik vond een goede balans met een Win XP+Libre PC. Ik heb altijd wat moeite met Windoze, maar door alles zoveel mogelijk te vervangen door gratis software is het lichter (oude pc...), nog praktischer en ronduit veiliger (veel trojans, spionage...). En het is niet nodig om met Linux te worstelen.

Zie de uitstekende site www.framesoft.com
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 09/01/06, 09:28

Ik weet niet of dit bij jou het geval is, maar sinds ik FireFox 1.5 heb geïnstalleerd en wanneer ik meer dan 5 sessies (venster of tabblad) open, begint mijn pc slecht te malen (ik heb 1 GB RAM-gecertificeerd op de AMD 64 3000+ basis) wat iedereen prijst... Of is het een probleem met mijn pc... misschien (hoewel ik het betwijfel) maar FireFox 200 is de eerste browser die zoveel bronnen opslokt...
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

par nlc » 09/01/06, 09:36

Rulian schreef:Ze kan beter GAIM gebruiken. Het is ook een multi-protocol messaging-client, dus het werkt ook met Yahoo Messenger en Tutti Quanti.


Op het moment dat ik instant chat deed (om te chatten met degenen die MSN hebben, anders deed ik irc), gebruikte ik gaim onder linux, het is waar dat het geweldig is, het beheert alle protocollen.
Maar gaim beheert nog geen webcams en audiolinks.... : Cry:

Econology: Ja, het is nogal merkwaardig je probleem met firefox, er is iets mis, ik heb dit probleem nog nooit gehad of gezien. En toch, 5 open tabbladen, dat is niet veel! Ik heel vaak, ik heb er ruim 30 open!

Heb je specifieke extensies geïnstalleerd? Een Google-balk of iets dergelijks?
0 x
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2

par rezut » 09/01/06, 12:30

hallo nl

Ik gebruik MyIE2 onlangs en blijkbaar geen probleem, vertel me of je het weet en of er een groot verschil is met Firefox (wat ik heb geprobeerd maar opgegeven omdat ik het niet erg praktisch vond)

rezut
0 x
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2

par rezut » 09/01/06, 12:48

Ik weet niet of dit gerelateerd is, maar als ik op oud klik forum Virusscanwaarschuwing! informeert me dat JS/Exploit-HelpXSite is gedetecteerd, dus trojan ook op de oude forum ?

rezut
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 09/01/06, 13:01

NLC schreef:Heb je specifieke extensies geïnstalleerd? Een Google-balk of iets dergelijks?


Ja, ik heb google + econobarre....is het serieus dokter? :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79361
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 09/01/06, 13:03

rezut schreef:Ik weet niet of dit gerelateerd is, maar als ik op oud klik forum Virusscanwaarschuwing! informeert me dat JS/Exploit-HelpXSite is gedetecteerd, dus trojan ook op de oude forum ?

rezut


En shit... Hij is gewoon weer aangevallen!
Ik zal het meteen oplossen.

Hoe dan ook, ik kondig u aan dat tijdens de passage op de nieuwe server (onophoudelijk binnenkort) de oude forum zal niet worden gemigreerd (het heeft momenteel 200 pagina's per dag op het oude forum en 3000 op de nieuwe ... dus ... het wordt niet meer gebruikt en als het bovendien een fout vertegenwoordigt ...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

par lau » 09/01/06, 13:15

econology schreef:Ik weet niet of dit bij jou het geval is, maar sinds ik FireFox 1.5 heb geïnstalleerd en wanneer ik meer dan 5 sessies (venster of tabblad) open, begint mijn pc slecht te malen (ik heb 1 GB RAM-gecertificeerd op de AMD 64 3000+ basis) wat iedereen prijst... Of is het een probleem met mijn pc... misschien (hoewel ik het betwijfel) maar FireFox 200 is de eerste browser die zoveel bronnen opslokt...


"hijackthis" downloaden
http://www.01net.com/telecharger/window ... 29061.html
in de opening van het programma klikt u op "Doe een systeemscan en sla een logbestand op"
een kladblok wordt geopend met al uw programma's open, u kopieert / plakt en plakt uw rapport op: http://www.hijackthis.de/index.php
klik op "evalueer" en je hebt dan de lijst met problemen die op de computer aanwezig zijn
je gaat terug naar het HijackThis-programma en vinkt de problemen aan die door de evaluatie aan het licht zijn gekomen
Vervolgens klik je op "Fix checked"
Houd ons op de hoogte! : Wink:
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

par nlc » 09/01/06, 13:22

econology schreef:
NLC schreef:Heb je specifieke extensies geïnstalleerd? Een Google-balk of iets dergelijks?


Ja, ik heb google + econobarre....is het serieus dokter? :D


Nou, niet noodzakelijkerwijs niet, maar laten we zeggen dat het misschien niet direct Firefox is waar het om gaat, maar misschien een extensie?
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

par nlc » 09/01/06, 13:27

rezut schreef:hallo nl

Ik gebruik MyIE2 onlangs en blijkbaar geen probleem, vertel me of je het weet en of er een groot verschil is met Firefox (wat ik heb geprobeerd maar opgegeven omdat ik het niet erg praktisch vond)

rezut


Nee ik weet het niet.
In feite weet ik heel weinig over de windoze-wereld (nou ja, als je begrijpt wat ik bedoel...)! Om je te vertellen, ik heb nog nooit Windows XP gebruikt!

Voor firefox hoef je niet aan te dringen, er zijn tal van superpraktische opties om veel aangenamer te surfen!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 289-gasten