Oprichting van een econologievereniging?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1

RE

par Asgard bot tyr » 05/01/06, 19:38

Natuurlijk wil ik op kantoor zijn, en ook in het veld!!!
En ik heb de enquête al ingevuld!!!
Zoals ik in verschillende secties heb gezegd, ben ik bereid een commissievergadering te organiseren om de enorme omvang van het te verrichten werk te verfijnen!!! :D (naast de powerbanks)
Is dit mogelijk??? : Lol:
in het eerste kwartaal van dit jaar???
0 x
michel.besson3
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 11/01/06, 19:20
Plaats: PACA

par michel.besson3 » 11/01/06, 19:35

Hallo Philippe en iedereen.
Goed idee, vereniging! :Ik ben in de Var en ik werk aan andere technologische keuzes dan jij (maar complementair)
Voor de organisatie kunt u de site zien: http://www.reseau-ecobatir.asso.fr/ (netwerk van architecten, eco-bouwers, geobiologen (waaronder ondergetekende), metselaars en timmerlieden verbonden aan eco-constructie)
Jaarlijks zijn er 2 roulerende algemene vergaderingen in de regio.
Het kantoor communiceert via e-mail en telefonische vergaderingen.
Veel goede dingen en energie voor iedereen
Weinig
0 x
Michaël Besson
Geobiohabitat
0680564007
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1

par Asgard bot tyr » 13/01/06, 10:38

Ik heb een vraag die ik aan iedereen stel!!!
al diegenen die daar op zitten forum profiteer van het werk van Christophe en een handvol goede mannen en ik begrijp niet waarom deze sectie zo weinig eco heeft!!! :onheil:
iedereen is erg blij om te kunnen profiteren van de ervaring van anderen! en als we iedereen vragen een aanpak te steunen die ons in staat stelt deze uitwisseling (de vereniging) te verbeteren, zijn er genoeg van jullie die niet eens de tijd nemen om hieraan deel te nemen fundamentele stap voor iedereen!!!
Dus waarom zijn er secties met dertig pagina's of niet ver waar veel deelname (persoonlijke interesse) en andere echt belangrijk is
(de vereniging, collectief belang) waar meer mensen zijn!!! :onheil:
Persoonlijk vind ik het GROOT en respectloos tegenover degenen die verhuizen om ons hier op dit moment te laten zijn!!!
Denk dus globaal, niet persoonlijk!!!
BEDANKT VOOR UW AANDACHT!!!
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen

par Rulian » 13/01/06, 11:12

Ik ken jouw ervaring met verenigingen en groepsprojecten in het algemeen niet, maar de regel is altijd hetzelfde: iedereen wacht tot anderen aan de slag gaan voordat hij aan de beurt is. (Net als bij een etentje met vrienden staan ​​er slechts twee mensen op, zodat iedereen tegelijk kan volgen).

Creëer de vereniging, met een ‘harde kern’ die voortvarend de boot leidt, en je zult zien dat je direct meer vrijwilligers vindt voor de vaartocht. Mijn laatste ervaring met het EconoTour-project bevestigde dit volledig. Vanaf het moment dat we zeiden: "Wij zijn degenen die de leiding nemen en de verantwoordelijkheid nemen", kregen Christophe en ik veel positieve feedback en voorstellen.

Het is een beetje ondankbaar, dat ben ik met je eens, maar zo gebeurt het altijd. Het heeft dus geen zin om boos te worden. En weet dat sommigen aan andere projecten werken die ook interessant zijn en dat we niet alles kunnen doen (verandering van server, econo-shop, KH, pantone-constructies...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1

par Asgard bot tyr » 13/01/06, 13:06

Met mij gaat het goed!!!
maar groepsdynamiek hierin forum Het is niet de eerste die ik heb geprobeerd te laten passeren! je kunt de berichten lezen die ik achterlaat!!!
Als het niet expliciet is???
EN het is waar, niet iedereen werkt aan dezelfde dingen!
maar in plaats van ons te verdelen zou het ons moeten versterken!!!
Voor de Pantone heb ik meerdere keren bevestigd dat ik uitging van het testprotocol en de vermogensbank, het resultaat van de operatie... Ik ga de bank opnieuw zelf doen!!!
terwijl het mij lijkt dat ik niet de enige ben die prototypes maakt!!!
Er wordt mij verteld "ja, maar geen tijd of geen geld", sorry, maar ik heb verre van geld en als we tijd op internet doorbrengen met praten over Pantone, kunnen we er, zo lijkt het, door in groep te werken, iets serieus van maken !
Ik ben een beetje hard, misschien? Maar het stoort me dat het zo veel zegt en zo weinig resultaten oplevert! Als iemand de tijd niet heeft om te testen, zal ik het voor hem of haar doen! Ik herhaal, sorry, maar het is BELANGRIJK
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen

par Rulian » 13/01/06, 14:12

Ik begrijp je goed. Maar zo zijn de zaken en klagen verandert daar niets aan. Bijna twee jaar lang heb ik mijn best gedaan om dingen voor elkaar te krijgen. En dan heb ik het niet eens over Christophe.

Het succes gaat lang niet zo snel als we zouden willen. Maar je moet het geloven. Ondertussen mijn werkwijze: verwacht niets van anderen om niet teleurgesteld te worden, volhard omdat de moeite altijd loont (kijk naar KH, als ik succes vergelijk met het geleverde werk... het is niet glorieus), blijf helder en vat de zaken met humor op, omdat we geen keus hebben.

Hé, ik heb een oud bericht voor je opgegraven dat bijna twee jaar oud is (heilige shit!! :? ). Misschien herinnert het je ergens aan : Mrgreen: : Mrgreen: :

Er is nog niet veel vooruitgang geboekt, maar we komen dichterbij. En daarnaast zijn er nog veel meer dingen gedaan.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1

par Asgard bot tyr » 13/01/06, 15:21

Jouw reden: het is lang geleden dat de ideedragers bij elkaar kwamen, dus ik ga geduldig door met het herhalen in de oren van alle onderzoekers van wat ik probeer over te brengen!!!
Ik ga proberen de zaken individueel anders aan te pakken, ik weet het niet, in ieder geval met het aantal onderzoekers dat er is, zullen we wat feedback moeten hebben!!! (serieus)
Ik ben in ieder geval niet van plan me te laten ontmoedigen door degenen die in hun hoek willen blijven!
Ik heb verschillende prototypes in uitvoering en ik heb al resultaten waarvan ik niet weet hoe ik ze op de site moet zetten (tf1-rapport en video van mijn 4e of 5e prototype) + de resultaten die aankomen... als iemand mij kan helpen, dan kan ik dat wel breng dat tenminste mee!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13

par nonoLeRobot » 26/01/06, 17:55

Hallo Kevin, je motivaties en je doelstellingen zijn erg goed, maar we hebben moeite om concreet te volgen wat je zou willen/kunnen doen.

Het testen van Pantone-systemen lijkt mij erg nuttig en constructief.
dus:

- Waar/zou u toegang hebben tot testbanken of technische controlecentra (ik weet niet zeker of we daar het verbruik kunnen meten)

- Wanneer mogelijk

- Hoeveel zou de huur kosten (indien nodig) en onder bepaalde voorwaarden (testen van meerdere voertuigen etc.)

Omdat ik begreep dat je in januari tests wilde doen, maar niet begreep of wanneer hoe met wie en ik veronderstel dat dit het geval was bij velen van degenen die niet reageerden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1

par Asgard bot tyr » 26/01/06, 22:46

Ik kan degenen helpen die moeite hebben met het maken van hun prototype (om x geldige reden). De controlecentra zijn bijna overal, en bovendien kunnen we ze op een krachtbank op veel technische middelbare scholen doen!
Het is allemaal gratis : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
te weinig tijd in januari (tijdens de feestdagen hebben we de machine tijdelijk stopgezet!) Februari in Roanne en begin maart ook in Montpellier!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1

par Asgard bot tyr » 13/02/06, 06:55

PPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF............... :x
IEDEREEN is gek op deze sectie : Cry:
Het is waar dat je gelijk hebt!!!!
Wat heeft het voor zin om degenen te steunen die u van informatie voorzien en de rest!!!
We nemen het en we breken het! :frons:
Geen goed idee. Hoe dan ook. Het is niet ingewikkeld!
U wilt resultaten???Oplossingen???
Oké, zolang je er maar je moeite in steekt, anders voor mij door ik
SULP!!! : Lol:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 282-gasten