Christophe is werkloos

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11

par jonule » 12/09/05, 10:45

Hallo.

Ik vind het genoeg opgeblazen om te komen en te klagen op zijn eigen site ...
aandacht Ik heb geen vijandigheid, ik wil het benadrukken, gewoon dat uw zaak niet uniek is en dat u niet de enige bent die geïnteresseerd wil zijn in "een betere wereld", en ja noodzakelijkerwijs in het ENR .. maar vandaar om er een beroep van te maken = € maken, er is een marge!
Eindelijk, zoals u hebt gezien, is dit geen oplossing ... maar waarom zou u geen vereniging van uitvinders met werkloosheid oprichten? omdat er iets te doen is!

Ik ben erin geïnteresseerd, het is niet mijn taak, maar één ding is zeker: zelfs als ik er geen had, zou ik er toch in geïnteresseerd zijn, om dezelfde redenen als jij weet!
dus ... verlies de hoop niet, en in het ergste geval zult u zien dat u zult veranderen in uw manier om de steun te krijgen van uw ... concurrenten?

mediteren!

voor uw informatie en comfort, de maker van deze site is AL een tijdje AL werkloos, ik zou zelfs zeggen dat hij er een hele filosofie van heeft gemaakt:

http://www.surrealiste.org

zoals wat!
: Ph34r:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 12/09/05, 11:41

jonule schreef:Hallo.

Ik vind het genoeg opgeblazen om te komen en te klagen op zijn eigen site ...
aandacht Ik heb geen vijandigheid, ik wil het benadrukken, gewoon dat uw zaak niet uniek is en dat u niet de enige bent die geïnteresseerd wil zijn in "een betere wereld", en ja noodzakelijkerwijs in het ENR .. maar vandaar om er een beroep van te maken = € maken, er is een marge!

Ik klaag niet, ik verklaar een feit ... Als ik wilde klagen, had ik nieuws en zelfs een artikel gemaakt ....
kijk naar Moreau, die je verdedigt, het deed het zo goed en beschuldigt zijn voormalige werkgever van oneerlijk ontslag ... hij klaagt en het onthult zijn persoonlijkheid ...

"de maker van deze site is AL READY ..." En jij ? Wat is jouw zaak ...

ps: voor de vereniging is het een idee dat aan de gang is ... blijft om mensen van vertrouwen te vinden ...
0 x
Gilles 59
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 10/09/05, 21:20

par Gilles 59 » 14/09/05, 21:17

waarom kijk je niet in de waterhandel er zit ecologie in!
0 x
Bill
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 31/08/05, 18:46

par Bill » 14/09/05, 21:39

Salut!

Net aangekomen en ik kom je bericht tegen: wat een pech! ...

Gemotiveerde jongens zoals jij, we hebben ze hier in Zwitserland nodig, en op 25 september stemmen we voor het vrije verkeer van mensen ... blijf alert! ...

Hartelijk
0 x
De wereld wacht op ons om het te veranderen, zegt Bill.
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 182
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 12

par rpsantina » 30/09/05, 17:57

Dus Bill,

Kan onze favoriete Cree bij het Zwitserse octrooibureau komen werken?

omdat de huilkreet het waard is :D :D :D
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
SAVOIE73
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 03/10/05, 13:45

par SAVOIE73 » 20/10/05, 13:40

Hallo,

Ik weet niet waar je bent in je zoektocht naar een baan, maar ik heb een suggestie ...
(misschien heb je dat al gedaan, en in dit geval, sorry) ... Heb je dozen zoals benaderd
Wartsila, Caterpillar, Deutz ... Sultzer, MAN, Alstom marine ... Ik denk vooral
voor de maritieme toepassingen van deze motoren, met name in de koopvaardij.

Ik ken de scheepvaartwereld redelijk goed en ik denk dat de mogelijkheid om te bieden
hun klanten voor pantonized motoren die 1/3 minder brandstof verbruiken zouden zijn
waarschijnlijk hun aandacht vast te houden.

Scheepvaart is een dynamische markt waar een potentieel technologisch voordeel is
met veel aandacht beoordeeld. Ik denk zelfs dat je daar je geheugen zou kunnen verbeteren.

Dit is slechts een suggestie, in de hoop dat het nuttig voor u zal zijn.

In de tussentijd zijn al mijn wensen bij jou en zal ik niet nalaten contact met je op te nemen
als ik toevallig iets zag.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 20/10/05, 18:11

Ik solliciteerde bij PielStick en Wartsilla ... Ik kreeg het interview niet eens ...
Wat grappig is, is dat wartislla zojuist een patent heeft neergelegd dat lijkt op waterdoping ... Als ik een onevenredige trots had, zou ik de HRD opnieuw contacteren om dit feit aan hem uit te leggen, maar wat voor goeds? Pure tijdverspilling ...

Anders ontwikkelen grote bedrijven over het algemeen hun innovaties intern ... en als het zou werken, zou het lange tijd zijn gebruikt ... Is het niet? Het is geen kleine, afgestudeerde kut die ons leert hoe te werken ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
vincent27
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 111
Inschrijving: 20/05/05, 19:20
Plaats: Eure

par vincent27 » 20/10/05, 20:52

Bonsoir,

Deze mening is volledig persoonlijk: zoek niet ten koste van alles op het gebied van het milieu. Zoek een baan in een professioneel veld dat jou verbindt (onderhoud, exploitatie, studie, productie), je hebt alle vrije tijd dan, door je ervaring op dit gebied te laten gelden, om dichter bij de sector te komen die met jou overeenkomt.

Het is gemakkelijk te zeggen en ik weet dat ik om een ​​baan te vinden drie jaar geleden misschien 200 CV (reactie op advertenties) stuurde voor enkele maanden.

Wat de maritieme sector betreft, is dit een zeer interessant gebied, maar enigszins gesloten voor "niet-maritiem". Het goede vooroordeel om in de industrie te investeren, is om posities in last d'affaires te nemen in dozen met ketelbouw, elektriciteit en mechanica.

Good luck,
0 x
SAVOIE73
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 03/10/05, 13:45

par SAVOIE73 » 24/10/05, 10:39

Dat is goed, ik ben op maritiem gebied ...
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel

par Bibiphoque » 10/01/06, 12:50

Hallo,
Als het nog steeds relevant is, ben je misschien geïnteresseerd, Christophe.
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... ndex.shtml

@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 288-gasten