Verloren kat

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 03/08/06, 09:56

Nou, we hebben wat gepraat met de mensen in het dorp en blijkbaar zouden er in de zomer veel katten ontvoerd worden door Nederlandse toeristen...grrr Dutch! Vooral omdat hij een halsband had die hij (elektronisch...) liet tatoeëren...

Het enige wat ik hoop is dat hij niet stierf van honger/dorst opgesloten in een kelder (hoewel dat er hier niet veel zijn) of dat hij lange tijd stierf na een blessure X of Y... : Cry: : Cry:
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Verloren kat




par denis » 03/08/06, 10:15

Hallo, om je kat te roepen naar het geluid van de vfr, als je het doet, was jij : Cheesy: vooral op de site :P :P
Ik heb katten na enkele maanden terug zien komen! zo hoop!
Het is geen geweldig jachtseizoen: hoop!
aan de andere kant, als je hem de wegcode niet hebt geleerd......
(Sorry, ik maak graag humor/vooral in tragische gevallen, het is als een lachbui op een begrafenis, het is nerveus)
een kat is niet erg loyaal, hij kan een tijdje door een gezin worden geadopteerd en dan komt hij terug, of anders tijdens een hele lange wandeling : Lol:
Om je te troosten, zal ik de volgende keer een kitten voor je houden, ik stuur het je per collissimo : Mrgreen: (Oeps sorry)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: Verloren kat




par Christophe » 03/08/06, 14:23

denis schreef:Hallo, om je kat te roepen naar het geluid van de vfr, als je het doet, was jij : Cheesy: vooral op de site :P :P


Voor zover ik weet heeft hij mijn VFR zelden gezien/gehoord... Ik rijd momenteel heel weinig (2 maanden sinds ik hem eruit heb gehaald) omdat ik niet hoef te reizen... dus niet echt de juiste methode. ..

denis schreef: Ik heb katten na enkele maanden terug zien komen! zo hoop! Het is geen geweldig jachtseizoen: hoop!
aan de andere kant, als je hem de wegcode niet hebt geleerd........ (sorry, ik maak zelfs graag humor/vooral in tragische gevallen, het is alsof een lachbui op een begrafenis zenuwachtig is)


Hij was nogal bang voor auto's....dus voor die kant ben ik niet zo bang...

denis schreef: een kat is niet erg loyaal, hij kan een tijdje door een gezin worden geadopteerd en dan komt hij terug, of anders tijdens een hele lange wandeling : Lol:


Dit is de hypothese waar ik het meest in geloof... vooral omdat hij de afgelopen maand maar heel zelden langskwam en niet erg hongerig leek te zijn... Ah, de kleine idioot. Hij heeft ons in de steek gelaten!!!! : Cheesy: Nou, als hij daar gelukkiger is, des te beter!!

denis schreef: Om je te troosten, zal ik de volgende keer een kitten voor je houden, ik stuur het je per collissimo : Mrgreen: (Oeps sorry)


Chiche? : Mrgreen:
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 03/08/06, 14:45

Mij ​​werd verteld (maar is het waar? : Cheesy: ) dat een pakketbezorgdienst staakte en de pakketten in een hangar stonden te wachten. Na een paar dagen stonk een van de pakjes zo erg dat de medewerkers besloten hem open te maken. En wat hebben ze gevonden? Een dode kat!

Omdat ze berouw hadden dat de kat daar was gestorven als gevolg van de vertragingen, besloten ze hem te vervangen door een gelijkende – en zeer levende – kat.

Een paar dagen later kreeg de klantenservice een boos telefoontje: het pakketje was gearriveerd en de kat was springlevend.
- maar meneer, u mag blij zijn dat uw kat geen last heeft gehad van transport, antwoordt de telefoniste.
- precies !! Ik ben taxidermist en het was de overleden kat van een klant die ik moest vullen!!
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 03/08/06, 14:51

Binnenkort de repatriëring van G.I's die in Irak zijn omgekomen per post???
:?
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
schurk
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 16
Inschrijving: 07/11/05, 21:25

verloren kat




par schurk » 03/08/06, 15:47

Bonjour!

Wij hebben 2 katten, moeder en zoon. Deze laatste is 2 jaar oud. Wij wonen op het platteland en onze katten gaan elke dag op jacht in de omliggende velden. Onlangs zijn we een weekendje weg geweest en hebben we brokjes en voer op ons terras neergezet, zodat ze niets te kort komen. De moeder kwam terug, maar aan het einde van de derde dag geen spoor van... Boef om hem niet te noemen!!

Mijn vrouw ging het bos in, belde hem, ze hoorde wanhopige miauwen en hij kwam doodsbang naar haar toe. We denken dat hij werd achtervolgd door een andere hele kater om hem uit zijn territorium te verjagen. De moeder had hetzelfde probleem, we zijn met haar naar de dierenarts gegaan omdat ze mank liep. Sterker nog, ze zat onder de schrammen en beten. Het was onze dierenarts die ons over dit territoriale probleem vertelde.

Wat uw kat betreft, deze kan ook zijn achtervolgd door vossen of wezels.

Zoeken binnen een straal van 2 of 3 km door te bellen, je weet maar nooit. Good luck!

schurk.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 08/09/06, 11:06

Nog steeds geen nieuws van onze kat...maar...een kitten van 3 tot 4 maanden oud, nauwelijks gespeend, miauwde zaterdagavond voor onze deur...Er wachtte me dus een leuke verrassing tijdens mijn weekendterugkeer naar de Elzas. .ook al hadden we natuurlijk liever "Mongo" gevonden...

Een mysterieus toeval aangezien we tijdens ons vorige Elzasser weekend onze kat verloren hadden...

In ieder geval hebben we hem voorlopig geadopteerd en als niemand het ons vraagt ​​(we hebben een postertje op onze deur gehangen), dan zullen we niet aarzelen om hem definitief te adopteren!

Ik voeg een kleine foto toe:
Beeld
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 08/09/06, 11:26

Op de foto ziet hij er ondeugend uit: "Als hij dat ding nog een keer beweegt, spring ik erop" : Mrgreen:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 08/09/06, 11:29

Targol schreef:Op de foto ziet hij er ondeugend uit: "Als hij dat ding nog een keer beweegt, spring ik erop" : Mrgreen:


Goed gezien... Hij is een toekomstige jager! Hij is super enthousiast en brengt zijn “prooi” (papieren bolletjes) al terug...

Zo erg zelfs dat er twintig foto's nodig waren om een ​​fatsoenlijke foto te maken, zoals je ziet... Mijn onderarmen bloeden... het is lang geleden :schok: maar daarom vinden wij ze ook leuk... : Cheesy:
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 08/09/06, 13:07

De mijne, "Gandalf" (omdat hij bijna helemaal wit is :P), is een echte moordenaar:
  • grootste aantal waargenomen prooien: 1 veldmuis, 1 vogel en 2 rapiettes (hagedissen voor mensen die niet uit SO komen) in een tijdsbestek van 4 uur.
  • grootste prooi: vorige week een bruine (veld)rat van 15cm zonder de staart mee te tellen.


Christophe schreef:Mijn onderarmen bloeden...


LOL, gelukkig voor mij beschouwt Gandalf mijn onderarmen niet als potentiële prooi....
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 332-gasten