Camel1 komt uit het bos ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Wat is het verschil tussen een duif?

De peiling is verstreken op 10 / 11 / 08, 00: 06

Dat hangt ervan af ...
2
33%
Ja ...
1
17%
Neen...
0
geen stemmen
Nog een vraag?
3
50%
 
Totaal aantal stemmen: 6
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:

Camel1 komt uit het bos ...




par camel1 » 11/10/08, 01:06

Salut à tous!

Zoals Christophe me suggereerde, kom ik hier om "een beetje reclame te maken" voor mijn Camelazur-groep. : Cheesy:

En aangezien ik een man ben met goede bedoelingen, nodig ik je uit om naar een lied te luisteren dat ongetwijfeld wat echo's zal oproepen bij sommigen van jullie, de monteurs, pro of "amateur", de doe-het-zelvers van zondag, die op de bodem hacken hun garage, of op het trottoir, om een ​​pantone of zoiets uit te proberen.

Dit nummer heet "Mécanik Blues", en het zit in de set die we momenteel spelen ... en zoals de formule zegt, speciale toewijding aan milieuactivisten! :D

Hier is de directe link: http://pagesperso-orange.fr/camelazur/mp3/Demo/mekablues.mp3

Als je meer wilt weten over mijn groep, gebeurt dit hier:
http://pagesperso-orange.fr/camelazur/

Goed luisteren / lezen!

A ++
Michel

Beeld
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 11/10/08, 08:29

Wauw, dat is goed ... Maar niet veel te doen met Blues ... Een beetje te veel toetsenborden, niet genoeg gitaren voor mijn smaak, maar het is vrij presentabel voor minder manisch dan ik. In ieder geval is de tekst leuk ...

Als je een gitaar nodig hebt van een van deze 4, aarzel dan niet ... ;-)
0 x
http://wunic.fr

Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde
Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 11/10/08, 12:13

Het is goed, maar u kunt nog steeds beter doen voor uw advertentie:

een echte domeinnaam (.net of .info, het is goedkoop, bijvoorbeeld bij OVH)

zet twee of drie titels op U-buis (aandacht, licht goed, anders is het lelijk)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 11/10/08, 15:44

Ik hou van het timbre van de stem en de muzikale omgeving.
Maar waarom zo negatief zijn :? zelfs als er iets is.
Een nummer eindigen met negatieve teksten? niet goed.
Vertel de waarheid, ja. Positief zijn is beter als je met de media praat, vooral als je een aangename stem hebt :D
Denk ook aan het toevoegen van de vocale gevoeligheid van een vrouw; het balanceert :D (vooral met deze bijzondere en rustige mannelijke stem)
Een nummer is als een nieuwe motor, je moet het testen, verbeteren.
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 12/10/08, 00:36

Salut à tous!

Voor Louphil:
... Maar niet veel te maken met Blues ... Een beetje te veel toetsenborden, niet genoeg gitaren naar mijn smaak,


Nou ja, we hebben geen grateux (we zijn met z'n drieën) en de "gitaren" die je op bepaalde passages hoort, het is eigenlijk Chris die ze op zijn bas doet ... : Lol:
Wat betreft de blueskant, laten we zeggen dat het idee was om, gezien de SF-context, een soort "blues van de toekomst" te doen.
De blues bestaat niet alleen uit 3-akkoorden en de bijbehorende reeksen, het is een gemoedstoestand, een atmosfeer ...
Anders, volgens uw aanbod, waarvoor ik u bedank, leid ik af dat u een gitarist bent en dat u blues maakt? :D

Voor olifant:
... een echte domeinnaam (.net of .info, het is niet duur, bijvoorbeeld bij OVH) zet twee of drie titels op U-tube


Ja, ik denk erover na (in de domeinnaam), maar laten we zeggen dat ik, in overeenstemming met mijn gewoonte, probeer het simpel te houden, de site is voor de groep een zeer praktisch visitekaartje voor ons onderzoek, we plaatsen een link , en de organisatoren van de show hebben alle informatie die ze willen ...

Als de zaken een beetje zijn ontwikkeld, denk ik dat we een 'echte' site zullen hebben gemaakt door een professional,
Wat betreft dingen als YouTube of MySpace, ik zou sceptischer zijn, nou, we zullen zien ...
Hoe dan ook, ik blijf ervan overtuigd dat de beste advertentie concerten zijn (als je wilt ... : Mrgreen: )

Voor LeJuste:
Een nummer eindigen met negatieve teksten? niet goed.
Vertel de waarheid, ja. Positief zijn is beter, ...


Kom op! Nou, de man wordt dronken, het is niet noodzakelijk negatief, weet je, als je de teksten van veel blues vertaalt, zul je je realiseren dat het ook niet noodzakelijk allemaal roze is, maar daar is het waar dat het in het Frans is ...
Over een gesaneerde wereld gesproken, is het niet al een beetje in de richting van wat we gaan, met de angst op alle straathoeken?

Denk ook aan het toevoegen van de vocale gevoeligheid van een vrouw; het balanceert :D (vooral met deze bijzondere en rustige mannelijke stem)
Een nummer is als een nieuwe motor, je moet het testen, verbeteren.


Toutafé, maar voorlopig zijn we er maar drie, het zal ongetwijfeld evolueren (al een toetsenbord vinden waarmee ik me alleen op het nummer zou kunnen concentreren), later, vrouwelijke stemmen, een stuk koper ... .

... we kalmeren! : Lol:
In elk geval ben ik blij om te zien dat je dat niet hebt gevonden en ik bedank je oprecht voor je opmerkingen!

Vriendschappen van Michel.
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 362-gasten