Bistrons VS éconologie, een trol die meer ... beu is!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Bistrons VS éconologie, een trol die meer ... beu is!




par Christophe » 05/05/15, 12:22

En hier is de terugkeer van een grote trol die aanvalt forums, Ik noemde Bistrons... beu!

https://www.econologie.com/forums/edf-lac-ar ... 13865.html

bistrons schreef:Oh ja, maar deze elektriciteit voor Revin is goede elektriciteit die wordt gemaakt in EDF.

Geen elucubraties van gratis elektriciteit, onwaarschijnlijke motorische zwaartekracht (eeuwigdurende beweging), magnetenmotor die alleen werkt, koude fusie, olie Laigret, enz ... Alle dingen die het koolvet maken forum econology.


Kennelijk verschuilt hij zich achter een Chinees IP-adres om beter aan te kunnen vallen, net als de lafaards die hem moeten sponsoren...

Het internet is echt een wereld van rotte mensen geworden...en als forum zal op een dag niet meer bestaan, jammer dat alle intelligentie van de debatten voor altijd verloren is gegaan en we kunnen dit soort mensen bedanken...

Ga dus maar terug naar de bistro...
0 x
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 05/05/15, 19:17

Hallo, deze man uit Areva of zoiets, kun je hem niet verbannen uit zijn eerste bericht?
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 05/05/15, 19:22

Natuurlijk kan ik dat, maar ik ben er nog steeds moe van...

En deze trollen zijn slechts het topje van de voortdurende “aanvallen” tegen deze site....

Resultaten: Ik weet niet hoe lang ik de site nog online kan houden, de winkel laat me niet langer toe om te leven...

Het is een beetje een schreeuw om hulp die ik hier maak... :| :| :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 05/05/15, 19:29

Dun. het is erg duur om er één in leven te houden forum?


ps: weg met de andere ezel, het heeft geen zin...
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.

Onderaan de praters en een plafondventilator!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 05/05/15, 19:49

Nee, het valt mee...maar het komt vooral omdat ik geen andere inkomsten heb dan die van deze site...En alles staat in het rood en ik weet niet waar ik moet handelen, hoe meer ik optimaliseer en volg het advies van Google, hoe meer hoe erger... Wat Bistrons en zijn volgelingen zou moeten verrukken...
0 x
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1




par antoinet111 » 05/05/15, 20:16

Houd moed, mijn vriend, je hebt veel mensen die je in principe steunen.

je doet goede dingen om je heen, dat zie je gewoon hier, je bent een goed mens, niet gierig met advies, voor mij betekent dat niet egoïstisch.

Ik post niet regelmatig, maar ik volg je al een tijdje. Als je naar Noord-Bretagne komt, zou ik trots zijn en je graag verwelkomen.

Amicalement.
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.

Onderaan de praters en een plafondventilator!
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 05/05/15, 20:42

Waarom niet a econothon?
Een simpele donatie, kleine bijdrage aan forum, iedereen geeft wat hij wil/kan geven?
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 05/05/15, 22:15

antoinet111 schreef:Houd moed, mijn vriend, je hebt veel mensen die je in principe steunen.

je doet goede dingen om je heen, dat zie je gewoon hier, je bent een goed mens, niet gierig met advies, voor mij betekent dat niet egoïstisch.

Ik post niet regelmatig, maar ik volg je al een tijdje. Als je naar Noord-Bretagne komt, zou ik trots zijn en je graag verwelkomen.

Amicalement.


Bedankt voor deze complimenten, het vrolijkt me in ieder geval een beetje op voor vanavond...maar als ik naar de maatschappij om me heen kijk (in het echt of op internet...bedankt de crisis?) heb ik niet langer echt de indruk dat delen en altruïsme “modieuze” waarden zijn...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 05/05/15, 22:19

sen-no-sen schreef:Waarom niet a econothon?
Een simpele donatie, kleine bijdrage aan forum, iedereen geeft wat hij wil/kan geven?


We bewaren de econothon voor later... om grote milieuvriendelijke projecten uit te voeren... als we tot die tijd overleven...

Wat betreft de bijdrage: toen het een paar maanden geleden slecht begon te gaan, had ik een PayPal-doneerknop op de knop gezet forum...zonder veel succes aangezien alleen Flytox, waarvoor ik overigens dank, tot 10€ / maand bijdraagt...(Flytox is ook verbaasd dat dit de enige is...). Uiteindelijk heb ik besloten om het te verwijderen...

Ik zou het binnen een paar minuten terug kunnen zetten... en ook een donatiesysteem kunnen doen via de winkel (maar hiervoor is het aanmaken van een klantaccount vereist, wat sommige mensen zal afschrikken...)

Ik dacht ook aan crowdfunding... maar daar heb je een "project" nodig...

Hoe dan ook: ik zou een "oproep om hulp"-onderwerp kunnen lanceren om ideeën te vinden om te implementeren... aarzel in de tussentijd niet om:
a) onderwerpen lanceren of oude onderwerpen nieuw leven inblazen
b) Bezoek de winkel en praat erover met de mensen om je heen... :| : Idee:

Bedankt vrienden...

ps: een economische rondreis door Frankrijk maken om degenen te ontmoeten die mij willen ontmoeten, zou een geweldig project zijn dat ik al een paar jaar in gedachten had...
0 x
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749




par sen-no-sen » 06/05/15, 08:11

Christophe schreef:
Wat betreft de bijdrage: toen het een paar maanden geleden slecht begon te gaan, had ik een PayPal-doneerknop op de knop gezet forum...zonder veel succes aangezien alleen Flytox, waarvoor ik overigens dank, tot 10€ / maand bijdraagt...(Flytox is ook verbaasd dat dit de enige is...). Uiteindelijk heb ik besloten om het te verwijderen...

Ik zou het binnen een paar minuten terug kunnen zetten... en ook een donatiesysteem kunnen doen via de winkel (maar hiervoor is het aanmaken van een klantaccount vereist, wat sommige mensen zal afschrikken...)


Ik denk dat je er niet genoeg reclame voor hebt gemaakt, want ik geef toe dat ik het niet heb opgemerkt.
Kun je het terugzetten?
0 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 281-gasten