Bistro voor off-topic gesprekken

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Bistro voor off-topic gesprekken




par Obamot » 21/04/21, 17:44

ABC2019 schreef:
sicetaitsimple schreef:
Obamot schreef:Voor de covid, degenen die verantwoordelijk zijn (tot het hoogste niveau van de staat) die dat niet hebben gezien om zich elke dag onder te dompelen in het universum angst opwekkend mainstream besmetting en vergiftiging curven van "Voortdurende herhaling van de boodschap", was de mortaliteit met 6x gestegen door de explosie van andere pathologieën,


Ach ja, is het sterftecijfer zes keer gestegen? Waar, wanneer, welke pathologieën en vooral bronnen?

raar, we zien niets op euromomo behalve de covid-pieken ...
ABC in zware trolmodus ...
U weet heel goed dat euromomo alleen wordt gevoed door de informatiebronnen "die" openbaar willen maken. Van daaruit te bedenken dat de covid nog minder slachtoffers eist dan is gezegd, is het gemakkelijk te bewijzen.

Kunt u ons vertellen welke percentages positieven geen "serieuze" covid zullen hebben?
Daarvoor moet je de ziekenhuisstatistieken opzoeken, en nou ja, veel geluk, ze zijn erg moeilijk te vinden.

Als je ze hebt, praten we er nog een keer over.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Bistro voor off-topic gesprekken




par Obamot » 22/04/21, 13:42

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Je vergeet de kern van mijn bericht: je hebt duidelijk oneerlijk gedrag.

en wie heeft u de erkenning van een bepaalde bekwaamheid om te oordelen toegekend?
Niet door mij, het wordt spontaan vastgesteld door de onzin die je regelmatig vertelt (jij bent ook een grote oneerlijk), en waar je gelijk hebt, is dat ik niet pretendeer ze allemaal te lezen, : Cheesy: Ik heb ook een leven naast de forum. En bovendien kan het me niet helemaal schelen en ik ken mijn vaardigheden EN JA !!! ZE STAAN ME TOE OM DE TEEF TE BEOORDELEN DIE JE BETAALT, daar hoef je eerlijk gezegd geen Einstein voor te zijn : Twisted: : Wink: Beeld
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Bistro voor off-topic gesprekken




par ABC2019 » 22/04/21, 13:47

Obamot schreef:
ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Je vergeet de kern van mijn bericht: je hebt duidelijk oneerlijk gedrag.

en wie heeft u de erkenning van een bepaalde bekwaamheid om te oordelen toegekend?
Niet door mij, het wordt spontaan vastgesteld door de onzin die je regelmatig vertelt (jij bent ook een grote oneerlijk), en waar je gelijk hebt, is dat ik niet pretendeer ze allemaal te lezen, : Cheesy: Ik heb ook een leven naast de forum. En bovendien kan het me niet helemaal schelen en ik ken mijn vaardigheden EN JA !!! ZE STAAN ME TOE OM DE TEEF TE BEOORDELEN DIE JE BETAALT, daar hoef je eerlijk gezegd geen Einstein voor te zijn : Twisted: : Wink: Beeld


dus de enige persoon die heeft verklaard dat uw oordeel zeker is, bent u het zelf?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Bistro voor off-topic gesprekken




par Obamot » 22/04/21, 14:02

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:
ABC2019 schreef:en wie heeft u de erkenning van een bepaalde bekwaamheid om te oordelen toegekend?
Niet door mij, het wordt spontaan vastgesteld door de onzin die je regelmatig vertelt (jij bent ook een grote oneerlijk), en waar je gelijk hebt, is dat ik niet pretendeer ze allemaal te lezen, : Cheesy: Ik heb ook een leven naast de forum. En bovendien kan het me niet helemaal schelen en ik ken mijn vaardigheden EN JA !!! ZE STAAN ME TOE OM DE TEEF TE BEOORDELEN DIE JE BETAALT, daar hoef je eerlijk gezegd geen Einstein voor te zijn : Twisted: : Wink: Beeld


dus de enige persoon die heeft verklaard dat uw oordeel zeker is, bent u het zelf?
Hier kunt u overstromen zolang u zacht wilt : Arrowd:

ABC2019 schreef: Niet door mij, het wordt spontaan vastgesteld door de onzin die je regelmatig vertelt
en Remundo is zeker geloofwaardiger dan jij, hij valideerde ... : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Bistro voor off-topic gesprekken




par GuyGadeboisTheBack » 22/04/21, 14:39

De enige persoon die heeft verklaard dat zijn oordeel gezond is, is hijzelf.
De enige mensen die hebben verklaard dat hun vaccin veilig en effectief is, zijn de mensen die het maken. : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Bistro voor off-topic gesprekken




par Obamot » 22/04/21, 16:29

: Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Bistro voor off-topic gesprekken




par ABC2019 » 22/04/21, 16:31

GuyGadeboisLeRetour schreef:De enige persoon die heeft verklaard dat zijn oordeel gezond is, is hijzelf.
De enige mensen die hebben verklaard dat hun vaccin veilig en effectief is, zijn de mensen die het maken. : Mrgreen:

het verschil is dat ze hebben uitgelegd hoe ze de validatie hebben uitgevoerd, waardoor het mogelijk is om het te verifiëren en eventueel te bekritiseren. Als je niets uitlegt, loop je niet het risico om tegengesproken te worden, maar verlies je ook (en dus) alle geloofwaardigheid.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Bistro voor off-topic gesprekken




par Obamot » 22/04/21, 16:56

ABC2019 schreef:Als je niets uitlegt, loop je niet het risico om tegengesproken te worden, maar verlies je ook (en dus) alle geloofwaardigheid.
U bedoelt daarmee waarschijnlijk dat het lang geleden is dat u haar bent kwijtgeraakt?


Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Bistro voor off-topic gesprekken




par Obamot » 25/04/21, 18:30

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:
pedrodelavega schreef: inclusief +85 voor Israël.

Ah wauw en hoe weet je wie besmet is en van dit monster, wie besmet is of niet, en hoe ze worden onderscheiden van niet-besmet? : Mrgreen:
En bedankt voor het niet vermelden van een bron "Nepnieuws" :!: : Lol:

hij spreekt over de ondervraagden, niet over de besmette personen.
Is er een basis voor de Zahlen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14953
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4359

Re: Bistro voor off-topic gesprekken




par GuyGadeboisTheBack » 25/04/21, 18:40

Obamot schreef: Is er een basis voor de Zahlen?

Seine hut ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : JimmyBoss en 286 gasten