Woorden, citaten of opmerkingen van kinderen, ze Best-of!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Beste woorden of opmerkingen van onze kinderen!




par Christophe » 26/10/16, 23:33

Het zijn geen opmerkingen of woorden, maar kindertekeningen...die volwassenen hebben gebruikt om echte foto's te "photoshoppen"...

http://www.thisiscolossal.com/2016/10/a ... nd-people/
http://www.thisiscolossal.com/2014/07/a ... ars-later/

digitaal-2.jpg
digitaal-1.jpg
DomDrawings.jpg
DomDrawings_16.jpg
DomDrawings_14.jpg
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Beste woorden of opmerkingen van onze kinderen!




par Christophe » 28/10/16, 17:48

Ik presenteer je een Chatrel!

Chatrel_modele.jpg


Chatrel.jpg
0 x
Aardbeving
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 78
Inschrijving: 17/10/16, 14:53
x 15

Re: Beste woorden of opmerkingen van onze kinderen!




par Aardbeving » 29/10/16, 19:33

Mijn zoontje, 4,5 jaar oud:

-Als ik de laatste man op aarde was, ik en mama, dan...

(Niet stom, dat ik de laatste man ben... met veel vrouwen, inclusief mama!)
0 x
Het sleutelwoord van onze overleving, dat is het leven, omdat we niet kiezels eten, dan doden ze met respect en onderscheidingsvermogen!
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Beste woorden of opmerkingen van onze kinderen!




par Grelinette » 29/10/16, 19:57

Niet erg vrolijk als kinderlijke uitdrukking, maar toch amusant: Françoise Dolto legde uit dat kinderen rond de leeftijd van 7 jaar het idee van de dood begonnen te krijgen, en sommigen maken vervolgens de volgende opmerking:
"Als mijn ouders dood zijn, zou ik graag tegelijkertijd met hen willen sterven om bij hen te kunnen blijven wonen"!...
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Beste woorden of opmerkingen van onze kinderen!




par Christophe » 29/10/16, 20:44

Grelinette schreef:"Als mijn ouders dood zijn, zou ik graag tegelijkertijd met hen willen sterven om bij hen te kunnen blijven wonen"!...


Nog een mooie kinderwaarheid! : Cheesy:

Anders om op de tekeningen te stuiteren: valt het je op hoe kindertekeningen allemaal hetzelfde zijn? Wat de oorsprong, de context of de periode ook is?

We hebben tekeningen uit de Middeleeuwen gevonden die identiek waren aan die van vandaag...er zijn waarschijnlijk oudere tekeningen (Rome? Het oude Griekenland?)

Alle kinderen worden dus geboren met hetzelfde tekeninstinct! Het is daarna dat de maatschappij en ons onderwijs ons ‘smeedt’…en de neiging heeft ons creatieve gevoel te breken.

Het creatieve gevoel van de meeste mensen wordt op volwassen leeftijd onderdrukt, maar alle kinderen houden van tekenen...wat is er tussen die twee gebeurd???
0 x
Aardbeving
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 78
Inschrijving: 17/10/16, 14:53
x 15

Re: Beste woorden of opmerkingen van onze kinderen!




par Aardbeving » 30/10/16, 16:02

Een belofte van mijn grootste jongen, 3-4 jaar oud:

- Mam, ik ga mijn onmogelijke doen om...

(om hem te vertellen dat hij veel meer ging doen dan hij kon!)
0 x
Het sleutelwoord van onze overleving, dat is het leven, omdat we niet kiezels eten, dan doden ze met respect en onderscheidingsvermogen!
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Beste woorden of opmerkingen van onze kinderen!




par Grelinette » 30/10/16, 16:42

Een familiemaaltijd:
Mijn kleine meid houdt haar glas voor en vraagt ​​om water: "Papa, wat water..."
Ik: "Ik begreep het niet helemaal... water... hoe?" (om haar 'alsjeblieft' te laten zeggen).
Mijn kleine meid: "Bin... zoet water... waarom?"
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Beste woorden of opmerkingen van onze kinderen!




par chatelot16 » 30/10/16, 18:33

'Alsjeblieft' zeggen is al ingewikkeld, 'dankjewel' zeggen is nog erger

wanneer het genre na iets gegeven te hebben: wat zeggen we? reactie van het kind: nogmaals! ... ten slotte maak ik een karikatuur ... het is niet het kleine kind dat deze fout heeft, het is eerder het grote kind aan wie hoe meer we hebben gegeven, hoe meer ze willen
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: Beste woorden of opmerkingen van onze kinderen!




par chatelot16 » 30/10/16, 18:49

Er was eens een zoon van de buurman die kwam kijken naar wat ik aan het doen was... Ik gebruikte mijn metalen draaibank om een ​​boring te maken: je kon niets zien behalve het vallende spaanders... vraag van het kind: wat is uit het gat komen? mijn antwoord: het zijn spaanders... het antwoord van het kind: waar zijn de spaanders voor? ... mijn antwoord, de spaanders zijn nutteloos ... het antwoord van het kind: dus waarom doe je ze? ... en hij vertrekt zonder op antwoord te wachten
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Beste woorden of opmerkingen van onze kinderen!




par Christophe » 14/08/18, 13:18

Eindelijk mijn kleine voor de rede, toen hij op 4-jarige leeftijd sprak Titanisch!

Titanic_VS_giant_sea.jpg
Titanic_VS_giant_sea.jpg (63.93 KiB) 3650 keer bekeken


ps: plat Ik heb een beetje twijfel over de schaal, die lijkt mij een beetje verkleind ten opzichte van de Titanic, zie de grootte van de mannen op de betreffende bruggen...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 248-gasten