[Misbruik] Beperk de duur om zijn berichten te bewerken

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6513
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1636




par Macro » 10/04/12, 11:55

Vanaf het moment dat een journalist (of enig ander persoon) de geschriften van anderen begint te manipuleren door delen van de tekst te verwijderen die hij als niet-essentieel beschouwt, is hij naar mijn mening bezig met het manipuleren en sturen van de commentaren in de richting die hem interesseert. .
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 10/04/12, 14:34

Ik plaats vaak een heel klein deel van het bericht waarop ik reageer, maar de site is er niet om de persoon te bekritiseren die het heeft geschreven, het is er alleen om eraan te herinneren op welk deel van het onderwerp ik reageer... als ik reageert niet, niet het laatste bericht dat is geplaatst, maar heeft een ouder bericht

Door de quote met naam kan ik ook laten zien op wie ik reageer

Oude berichten volledig verwijderen?

Het is maar goed dat het niet meer kan!

anders zouden we alles kunnen schrijven om iedereen in verwarring te brengen, en dan alles uitwissen, om niet aan te nemen wat we hebben geschreven... en plotseling zou wat er zou worden geschreven veel minder waarde hebben
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 10/04/12, 14:36

Obamot schreef:Bovendien kan ik twee kleine vragen stellen in de zin van meer transparantie, om wat je zegt Macro te voltooien en het grotendeels te vermijden, zou het leuk zijn om te zien verschijnen:
- de datum en tijd waarop het oorspronkelijke bericht was gepost en waaruit de offerte is getrokken (het zou het mogelijk maken om een ​​mogelijke manipulatie van de datum te controleren zonder kieskeurig te zoeken).
- en om nog duidelijker te zijn,
om het citaat zelf toe te voegen: het kleine interactieve vierkant met de link, waarmee de geciteerde passage van een enkele klik kan worden gevonden.
Zoals het in onze originele berichten verschijnt, links van de indicatie:
[] Heeft de volgende post geplaatst:
Bijvoorbeeld als volgt:

Ah ook? : Cheesy:

Om nog maar te zwijgen over het feit dat het veel tijdmodos zou besparen ... en de zenuwen zou kalmeren. : Mrgreen:
Het is een uitstekend idee. : Idee:
Ik temper het punt met betrekking tot kwaadaardige citaten door eraan toe te voegen dat we heel vaak per ongeluk een foutieve auteur citeren door een citaat te extraheren uit een reactie van een poster waarin de auteur wordt geciteerd en door een ongelukkige CTRL+X neemt de persoon die citeert onbedoeld de plaats van de auteur in. ..
:?

Het voorbeeld van Obamot is interessant omdat de data en tijden niet lijken overeen te komen met het onderwerp van het citaat of de auteur, en laat zien dat je inderdaad iedereen alles kunt laten zeggen (en op elk moment).
:? En zo werden sommigen beroemd (Rémi Gaillard). : Lol:
0 x