[Misbruik] Beperk de duur om zijn berichten te bewerken

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 06/04/12, 20:59

gegyx schreef:Ook als Châtelot, we kunnen een na-reflectie hebben die teruggaat om een ​​fout of onnauwkeurigheid te corrigeren.
Kom ook om correcte links toe te voegen met betrekking tot het bericht.
Dat is mijn mening.

Geen correctie meer toestaan, alles laten kantelen forumsterven, om gepassioneerde berichten te maken en niet noodzakelijkerwijs geconstrueerd.

We zijn op weg naar een lagere redactionele kwaliteit.


Er is niets om te voorkomen dat u uw eigen bericht citeert om deze opheldering te krijgen?

meer een bericht corrigeren lang nadat het op pagina 2 helemaal niet klopt forum: de deelnemers van een onderwerp lezen en reageren vooral "live" !! Welke deelnemer (behalve de auteur) gaat terug om te controleren of een bericht is gewijzigd ???

Sta op lange termijn correctie toe op a forum: het is een beetje alsof je zegt dat we in een debat op televisie de antwoorden op reeds opgenomen vragen kunnen veranderen en omgekeerd ...

Het slaat nergens op ... :? : Idee:

Met betrekking tot "kleine fouten of wijzigingen", zoals ik hierboven al zei: het zal nodig zijn om voorzichtiger te zijn!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 06/04/12, 22:27

in deze forum, een stom voorbeeld dat vraagt ​​om de reden voor een postmodificatie aan te geven:

http://www.atoute.org/n/forum/showpost. ... ostcount=2
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

kopieer plakken




par Oli 80 » 06/04/12, 22:29

Goedenavond, ik weet dat het niets rechtstreeks met het onderwerp te maken heeft, maar het moet ook voorkomen dat kopieën van persoonlijke berichten worden geplakt, in discussiethema's

hier is het nog niet gebeurd, maar ik heb het op anderen gezien forums, waar mensen plezier hadden met het kopiëren en plakken van ontvangen berichten en deze naar discussieonderwerpen in de forum, dus het kan ook Zizanie zaaien

Ik denk niet dat iemand hier ooit iets heeft gedaan, althans niet voor zover ik weet, dat zijn er al forums wat ervoor zorgde dat als u wilt kopiëren, plakken, door met de rechtermuisknop te klikken, de kopieeroptie inactief is
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 06/04/12, 22:30

Plus een bericht corrigeren dat lang daarna niet echt logisch is op een forum: de deelnemers van een onderwerp lezen en reageren vooral "live" !! Welke deelnemer (behalve de auteur) gaat terug om te controleren of een bericht is gewijzigd ???

Dus, je denkt dat een onderwerp lijkt op een gebroken stok gesprek. Met wat het inhoudt in spontaniteit, passie en zo ongeveer ...
Ik dacht tot die tijd dat een onderwerp werd gebouwd zodat andere geïnteresseerden het later konden lezen.
Solide bestanden met verschillende meningen voor elk onderwerp.

Als deze manier van chatten nu de norm zou zijn forum, waarom zou u de vorige pagina ook niet vluchtig maken, aangezien alles "licht" is? Waarom zouden we blijven schrijven, de lichte trottoirgesprekken van de vorige dag?
Geen interesse.

Over de beperkte tijd voor het bewerken van een bericht, ik denk dat een uur een beetje ontbreekt,
en op een dag de uiterste grens.

Maar bij dit alles kom ik met argumenten van een persoon die het goed wil doen, terwijl we op dit moment de excessen van sommige binnenvallende kolossen willen tegengaan ...

Ik dacht dat er een hoop moderators verantwoordelijk waren voor delen hiervan forum. Het is nog steeds hun taak om dit soort overstromingen te voorkomen!

- Regels in vet of groot geschreven => naar het luik + waarschuwing.

- "Trollism", terugkerende berichten => idem

- Beledigende aanvallen => verwijderde berichten + grote waarschuwing of meer.

-etc ..
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905

Re: kopieer de plak




par gegyx » 06/04/12, 22:49

Oli 80 schreef:hier is het nog niet gebeurd, maar ik heb het op anderen gezien forums, waar mensen plezier hadden met het kopiëren en plakken van ontvangen berichten en deze naar discussieonderwerpen in de forum, dus het kan ook Zizanie zaaien

Ik denk niet dat iemand hier ooit iets heeft gedaan, althans niet voor zover ik weet, dat zijn er al forums wat ervoor zorgde dat als u wilt kopiëren, plakken, door met de rechtermuisknop te klikken, de kopieeroptie inactief is

Dit is al gebeurd en op verzoek worden de berichten verwijderd (+ waarschuwing hard).
Voeg dit punt in het handvest toe, zo niet gedaan en vervolgens gesanctioneerd.

***
Als het kopiëren en plakken van zijn persoonlijke berichten wordt geïnactiveerd, kan de persoon die het bericht ontvangt het niet opslaan in een Word-bestand op zijn computer.

Dat is wat ik doe als mijn doos bijna vol is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 06/04/12, 23:07

Dus, voor een of twee uitzonderingen, zou je alles moeten veranderen forum?

In de naam van wat? Recht op uitdaging? Laten we serieus zijn!

Ce forum Doet het iets anders dan de geldigheid van het huidige theoretische model uitdagen?

Ik vraag me af over de impact van al deze ophef op de opkomst? : Roll: :schok:

En nog interessanter: op de ware motieven van degenen die de oorzaak zijn?!
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 06/04/12, 23:08

Heeft dit ook invloed op de voorbeeldweergave van berichten voordat ze worden gepost. :?
Ik krijg regelmatig een aantal keer een voorbeeld van mijn berichten voordat ik ze permanent plaats.

Soms verlies ik mijn berichten voordat ik ze voorgoed post ...
Toen ik antwoorden met citaten en opmaak een beetje uitgebreid maakte voor de leesbaarheid ...
: Cry:

Omdat ik een afgeleid natuurlijk verdubbelde een beetje orthografische maniequerie, gebeurt het me dat ik meerdere keren herhaal een bericht al gepost. Over het algemeen houd ik het als er te veel antwoorden zijn toegevoegd ...
:?
0 x
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 07/04/12, 00:15

100% gaat akkoord met deze meting.
Bedankt antenne en Christophe!

Hoewel ik begrijp dat de redactionele kwaliteit kan worden gevoeld.
In elk geval zal het sommigen beperken : Roll: : Roll: om hun vingers zeven keer te draaien voordat ze het toetsenbord aanvallen ... en dat is niet slecht!
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET
"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 07/04/12, 01:01

highflyaddict schreef:In elk geval zal het sommigen beperken : Roll: : Roll: om hun vingers zeven keer te draaien voordat ze het toetsenbord aanvallen ... en dat is niet slecht!


volledig van acord!

alles schrijven en daarna kunnen wissen is niet correct
0 x
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 07/04/12, 01:39

chatelot16 schreef:...

alles schrijven en daarna kunnen wissen is niet correct


Precies! Tot ziens ... Plat oneerlijk!
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET

"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 160-gasten