[Misbruik] Beperk de duur om zijn berichten te bewerken

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 06/04/12, 18:26

Ik heb de perfecte plug-in voor jullie allebei gevonden: "Negeer hem"

Het zou de berichten van bepaalde gekozen leden onzichtbaar maken ...

Anders kunnen we het ook "in je hoofd" doen en niet op alle herinneringen reageren ... : Roll: : Roll:

QED
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 06/04/12, 18:31

van https://www.econologie.com/forums/post229859.html#229859 :

chatelot16 schreef:slechts een limiet: wanneer ik een fout zie om te corrigeren, is dit vaak de volgende dag, dus de limiet is 15 minuten of 1 uur verandert niets

de goede limiet is om de volledige wijziging te kwader trouw te voorkomen

gebruikt om een ​​zichtbaar spoor achter te laten van de corectie die ik zag bij het bewerken. com werkt alleen dankzij de goede wil van de leden

ik zal proberen te achterhalen of er geen praktische oplossing is in phpbb om correctie automatisch zichtbaar te maken

op het gebied van futura-wetenschap is de editie beperkt tot 5 minuten: het is volkomen nutteloos ... als je wilt voorkomen dat een fout blijft rondslingeren, zelfs gecorrigeerd door een ander bericht later, moet je een moderator vragen om dit te doen ... een beetje zwaar


de goede limiet is om de volledige wijziging te kwader trouw te voorkomen

Goed punt, en hoe doen we dat? U zegt het zelf: het werkt met de goede wil van de leden ....

Het wordt ook wel netiquette genoemd ... dat elk lid van een forum moet respecteren ...

Dus hoe doe je dat?
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 06/04/12, 18:49

hoe dat te doen weet ik nog niet ... ik zal in PHPBB snuffelen om te zien of er geen mogelijkheid is

het is zeker dat het wachten op een betere beslissing de beste manier is om de crisis van kwade trouw te vermijden die ons overkomt

deze vraag over de editie is belangrijk omdat ik van plan ben een forum als communicatiemiddel in een bedrijf: het verbieden van kwade trouw zal net zo belangrijk zijn als correcties toestaan

Ik heb het verkeerde onderwerp voor het vorige antwoord: bedankt dat je het hier hebt gekopieerd
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 06/04/12, 18:59

[Joke-modus "AAN"]
Christophe schreef:Ik heb de perfecte plug-in voor jullie allebei gevonden: "Negeer hem"

Het zou de berichten van bepaalde gekozen leden onzichtbaar maken ...

Anders kunnen we het ook "in je hoofd" doen en niet op alle herinneringen reageren ... : Roll: : Roll:

QED


Tsss, ik doe wat ik wil. : Mrgreen: Als ik met Dedeleco wil flirten, heb ik gelijk : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: Daar heb ik geen functie voor nodig ... Er zijn vaak momenten waarop het gepast is om de woorden van sommige mensen te negeren die je doen denken dat ze het op jouw kosten doen. Het komt vaak voor, nietwaar?

Als ik de moeite neem om iemand te antwoorden, is dat omdat ik het vooral voor mijn gesprekspartner vind (en niet om mijn ego te vleien of omdat ik homo ben, eh ...) : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 06/04/12, 19:06

Christophe schreef:van https://www.econologie.com/forums/post229859.html#229859 :

chatelot16 schreef:slechts een limiet: wanneer ik een fout zie om te corrigeren, is dit vaak de volgende dag, dus de limiet is 15 minuten of 1 uur verandert niets

de goede limiet is om de volledige wijziging te kwader trouw te voorkomen

gebruikt om een ​​zichtbaar spoor achter te laten van de corectie die ik zag bij het bewerken. com werkt alleen dankzij de goede wil van de leden

ik zal proberen te achterhalen of er geen praktische oplossing is in phpbb om correctie automatisch zichtbaar te maken

op het gebied van futura-wetenschap is de editie beperkt tot 5 minuten: het is volkomen nutteloos ... als je wilt voorkomen dat een fout blijft rondslingeren, zelfs gecorrigeerd door een ander bericht later, moet je een moderator vragen om dit te doen ... een beetje zwaar


de goede limiet is om de volledige wijziging te kwader trouw te voorkomen

Goed punt, en hoe doen we dat? U zegt het zelf: het werkt met de goede wil van de leden ....

Het wordt ook wel netiquette genoemd ... dat elk lid van een forum moet respecteren ...

Dus hoe doe je dat?


Nou, het is eenvoudig, het zou voldoende zijn om toegang te vragen tot de geschiedenis van wijzigingen (zoals op wikipedia in de "discussies", maar dat kan niet worden verwijderd ...)

We hadden dus kunnen zien of Dedeleco woorden had vervalst (of niet).
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 06/04/12, 19:47

Ik ben helemaal geen voorstander van een beperking op korte termijn om zijn posten te corrigeren.

Van mijn kant probeer ik voor de spelling en de zinnen te zorgen.
En als u proefleest, zijn er altijd bewerkingen die moeten worden uitgevoerd.

Ik vind dat dit niet het fundamentele probleem is van veel ...

En de kwaliteit van het lezen lijdt.

Mijn zorg is dat ik soms een bericht achterlaat voordat ik naar een andere dringende taak vertrek, en dat ik mijn fouten pas opmerk als ik weer aan het werk ben. forum.

Ik heb al ontdekt dat één uur niet genoeg is.

Ook als Châtelot, we kunnen een na-reflectie hebben die teruggaat om een ​​fout of onnauwkeurigheid te corrigeren.
Kom ook om correcte links toe te voegen met betrekking tot het bericht.
Dat is mijn mening.

Geen correctie meer toestaan, alles laten kantelen forumsterven, om gepassioneerde berichten te maken en niet noodzakelijkerwijs geconstrueerd.

We zijn op weg naar een lagere redactionele kwaliteit.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 06/04/12, 19:52

Nou, maar waarom zou je er ingewikkeld uitzien als je het eenvoudig kunt maken!? Degenen die misbruik maken zijn gematigd, of een paar dagen verboden, punt! Als ik het voorbeeld neem van dedeleco, zijn kwade trouw en correcties peanuts vergeleken met de zwaarte van de berichten, het gekopieerd geplakt zonder analyse, de affirmaties zonder argumenten, het niet lezen van de argumenten van anderen die zijn zekerheden tegenspreken, niet-permanente onderwerpen (Het kan ons niet schelen dat hij gemiddeld 35 km / u op een heuvel rolt zonder moe te worden van het onderwerp van een man die uitlegt dat hij zijn auto achterlaat in het profiel van een elektrische fiets). Exclusief permanente onderwerpen die als een boemerang terugkomen op andere onderwerpen wanneer het oorspronkelijke onderwerp is vergrendeld. Kortom, dit forum gaat op een lolly vanwege een ultrazware man. Zelfs als het positief kan zijn, voor mij wint het negatieve zonder meer, je moet gewoon alle huidige onderwerpen zien die alleen om hem draaien !!!

Bewerken: spellingcorrectie : Mrgreen:
Dernière édition par nlc de 06 / 04 / 12, 20: 04, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 06/04/12, 19:52

+1

Helemaal mee eens.

Bij de prioriteiten heeft dit punt voorrang, omdat het voortkomt uit het belang van de lezer en uit de goede leesbaarheid van de forum...

Daarom verander ik mijn standpunt: door mezelf resoluut TEGEN beperking te verklaren. Maar houd vol dat het beter zou zijn om de reden aan te geven (in dit geval zou het eenvoudig zijn, het zou voldoende zijn om "Franse correctie", als het acceptabel is voor Gegyx)
0 x
econololo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 35
Inschrijving: 18/09/11, 00:08




par econololo » 06/04/12, 20:02

Obamot, in jouw plaats zou ik Dedeleco niet te veel typen omdat hij een bericht heeft aangepast.
Niemand is daar onberispelijk ...


Deze regel is een goede zaak : Idee:
+1
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12306
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2967




par Ahmed » 06/04/12, 20:39

Ik deel de mening van Gegyx...
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 197 gasten