Politiek: ga de Groenen! Weinig geleefd verhaal ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 01/02/06, 08:50

Econology schreef:ps: voor mijn resultaten KH, jij soort bal ik zei je pkoi, ik herinner je eraan ... dat ik in BELGIË ben) dus hoe wil je dat ik meedoe ????


Maak je geen zorgen: ik heb LA OPLOSSING wat je nodig hebt.

: Cheesy: ptdr : Mrgreen:

We zijn goed in humor, nee : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 01/02/06, 09:39

'Zal Wallonië Europa redden?' :schok:

Help !! : Cheesy:

Maar ik kreeg de site niet goed ...

"Walen of Brusselaars!
Walen en Brusselaars in Frankrijk
Frans in Europa! "

Wil je Walonnie koppelen aan Frankrijk of wat? (Ik had zo'n theorie eerder gehoord) :?

... Let op voor Franse liefhebbers van goed bier en worst is het geen slecht idee ... een keer!
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 01/02/06, 10:03

Wil je Walonnie koppelen aan Frankrijk of wat?

Dit is het. Aangezien de Belgische federatie de neiging heeft om niet briljant te lopen vanwege het oude gekibbel tussen Walen en Vlamingen en aangezien de Vlamingen terrein zouden winnen voor een onverbiddelijke naderende onafhankelijkheid, en goed, stelt deze partij de annexatie van Wallonië en Brussel-Hoofdstad voor aan Frankrijk : Lol: Alleen dat !! Waterloo in Frankrijk, lol !! Bovendien zou het de Engelsen irriteren : Mrgreen:

Ik zal gelukkig zijn, Rochefort, Chimay en Achouffe in Frankrijk !! Yupiiii !!!

Ralalaaaa deze Belgen ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 01/02/06, 10:57

Ja, de Vlamingen zijn een beetje "fachos" met de Franstaligen ... en dat is een understatement! En het is een behoorlijk serieuze situatie.

Oké, als ik het samenvat: Wallonië + Brussel = Frankrijk en
Vlaanderen = Holland of onafhankelijk ... wat blijft er over voor de koninklijke familie? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 30/07/06, 17:00

Christine schreef:N.Hulot speelt liever het spel en heeft het woord met de toeschouwers van TF1 en J.Chirac dan te zwijgen in zijn hoek. Ik vind dat deze veronderstelde keuze logisch is. We mogen niet vergeten dat hij in de jaren '80 veel heeft gedaan met zijn show.

Ik heb de aankoop van de Sunday Journal gesplitst met een interview met Nicolas Hulot.
Hij pleit tenslotte voor de mening van de deelnemers aan de forum Econologie. Je ziet dat je gehoord bent, Christophe!
--------------
-N. Hulot boos omdat het klimaatgevaar de mensheid bedreigt en politici het negeren ... "Ik sluit niet uit dat ik kandidaat ben" -
Hij ging bij de president weg, omdat hij uiteindelijk werd uitgenodigd, meer om hem te kalmeren dan om zijn ideeën naar voren te brengen. Hij gelooft dat hij Chirac bewust heeft gemaakt van ecologie, meer dan wanneer hij in een politieke beweging was geweest. De ecologische verbintenissen van Frankrijk in het buitenland, die de ondertekening van Moskou naar Kioto mogelijk zouden hebben gemaakt; de belasting op vliegtickets; enkele maatregelen tegen vervuilende auto's, het verbod op plastic zakken bij de kassa's. Maar dit is niet voldoende.

Alle partijen luisteren beleefd naar hem, maar handelen alleen volgens hun kiesdeadlines.
Zijn voorstellen lijken een beetje op een electoraal platform ...
Hij stelt een post voor van een vice-premier die een beleid op middellange en lange termijn zou plannen om de gekozen functionarissen, gevangenen van de korte termijn, te ontlasten. ((Een plek voor hem, voor het leven? : Cheesy: )
Het broeikaseffect aanpakken: radicale veranderingen in transport, energie, landbouw. Energiebesparing, creatie van een energiemix op alle hernieuwbare energie; energiebelasting die de belasting op arbeid zal vervangen; het moet om alle consumptiemiddelen gaan (niet alleen 4x4); stimulerende belasting voor alle producten die het milieu respecteren en boetes in het energieverbruikende milieu.
De industrie dwingen te stoppen met de productie van voertuigen die niet langer nodig zijn.
Landbouw en energieverbruikend en vervuilend; de slachtoffers, de landbouwers, aanmoedigen om kwaliteit te produceren door de steun niet voor de productie maar tegen milieukosten te conditioneren; GLB-hervorming.
Om een ​​samenleving van achterstelling te vermijden, stel je een samenleving van matiging voor.
Alleen uit pragmatisme stelt hij het ultraliberalisme ter discussie, want als grondstoffen (water, olie) opraken, is regulering nodig. ((hij had kunnen deelnemen aan Kho Lanta ... : Cheesy: )
Met de hittegolf is iedereen zich bewust van de opwarming van de aarde door het broeikaseffect
Migratie- en sanitaire crises, geopolitieke spanningen, te verwachten.
Brute erosie van de biodiversiteit: we zijn getuige van het grootste verlies aan dier- en plantensoorten sinds het leven op aarde heeft bestaan. Hulpbronnen waarnaar nog niet wordt verwezen, verdwijnen. De grote saldi zijn verstoord.
Zowel in de natuur als in de mensheid zijn we sterker als we gevarieerder en diverser zijn dan wanneer we uniform zijn.
Phew!
Hier is een link die over dit artikel spreekt ... Als ik het had geweten! : Mrgreen:
http://permanent.nouvelobs.com/politiqu ... S6757.html
Dernière édition par gegyx de 30 / 07 / 06, 18: 21, 1 keer bewerkt.
0 x
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1




par freddau » 30/07/06, 18:02

Ja dat is goed,

als hij zich met zijn media-aura presenteert, zal het de krantenkoppen halen, maar weten mensen goed wat dit inhoudt?

Zullen er genoeg mensen zijn om op hem te stemmen en hem gewicht te geven. Moeten we de straat op gaan en dit alles aan mensen uitleggen ??

Laten we zeggen dat Nico opduikt
Op wie stem ik? De Groenen, Nico, Cap 21 ???
0 x
andre-34
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 06/02/07, 11:50

Re: Politics: gone the Greens! Klein verhaal ...




par andre-34 » 23/01/09, 17:48

Mijn vader reist ook met de fiets ...

http://fr.youtube.com/watch?v=_DMwmJ0MXCs

bob_isat schreef:Ik sta mezelf toe u te vertellen wat er gisteren met mij is gebeurd. Ik heb de gelegenheid gehad om de beroemdste snorleider van de groene partij te ontmoeten ... die de heer M. zal heten. 8)

Aan het einde van een fair trade-conferentie besluit ik met hem te praten over de pantonemotor:

bob_isat: Pardon meneer M. ....

Meneer M .: ah, u stelde de vraag: "wat kunnen we anders doen dan fairtradekoffie kopen om de wereld eerlijker te maken ..."

bob_isat: ja, ik ben het. Weet je, op mijn niveau probeer ik iets voor de planeet te doen ...

Mr M .: ah, dat klopt ...

bob_isat: ja, ik maak deel uit van een groep die de Pantone-engine promoot ...

Mr M .: wat ??

bob_isat: de pantonemotor. het is een systeem om het verbruik en de vervuilende uitstoot van auto's te verminderen

Meneer M.: ??

bob_isat: het is een systeem dat momenteel veel circuleert in de groene omgeving. Weet je, we benaderden de ADEME maar stuurden ons er altijd naar toe. Ik dacht dat de greens ons misschien een boost konden geven ...

Dhr :Putain, het is koud hier, wanneer gaan we naar het restaurant?


Dus we gaan naar het restaurant met een paar trouwe lokale groene feesten ... In het restaurant kon g het onderwerp niet herhalen, maar ik begreep dat het hem niet kon schelen.

dus misschien wist ik niet hoe ik overtuigend genoeg moest zijn, of dat ik een stopcontact in de buurt had moeten hebben om hem te laten zien (en waarom niet een veertje in de c ...?). Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld dat de chef het systeem niet kent (3 keer op tv doorgebracht tijdens prime time) en dat hij niet meer interesse toont dan dat.

Eindelijk hier, ik laat je mediteren ...
0 x
andre-34
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 06/02/07, 11:50




par andre-34 » 23/01/09, 17:51

Bof ... de pantone is handig op oude nags maar op hypermoderne motoren is het verouderd.
Nog meer over de nieuwe motoren die zullen floreren (waterstof, brandstofcellen, elektrisch etc ...)


Christophe schreef:
Rulian schreef:. Het feit blijft dat in de andere richting ecologen van alle strepen niet op Pantone hoeven te vertrouwen om de situatie aanzienlijk te verbeteren. Het is daarom normaal dat ze het negeren.



Ik zou geen controverse met u aangaan en ik reageer gewoon op uw laatste opmerking: er is een goede kans dat er pogingen zullen zijn om de pantone (stijl: we hebben u altijd gesteund) door de politieke partijen te herstellen wanneer deze explodeert (als het op een dag explodeert ...) Dat wil zeggen wanneer het vuile werk (jaren kombuis) gedaan zal zijn ... zullen de ratten zich op het idee storten ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 23/01/09, 18:50

andre-34 schreef:Bof ... de pantone is handig op oude nags maar op hypermoderne motoren is het verouderd.


Ah ja? Heeft u getest? Dus bewijs het !! De redenering die u hier heeft gemaakt, gaat niet in de richting van de wetenschappelijke geloofwaardigheid van uw opmerkingen ...

https://www.econologie.com/forums/et-l-homme ... t6955.html

andre-34 schreef:Nog meer over de nieuwe motoren die zullen floreren (waterstof, brandstofcellen, elektrisch etc ...)


We zijn al dood voordat we op H2 rijden en de brandstofcel is een overvloed aan val ...

De warmtemotor heeft nog steeds een levensverwachting van 30 tot 50 jaar en domineert in de markt. Ik zeg het niet alleen, maar het zijn de professionals ... zoals de R & D-directeuren van de grote fabrikanten ...
0 x
andre-34
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 06/02/07, 11:50




par andre-34 » 23/01/09, 21:14

Wat de redenering betreft, schreef ik goed: ALS IK NIET VERKEERD ben ...
Aan de andere kant is het idee van plantaardige CO2 voor mensen voor mij een grap, nog een ...

Fabrikanten zoals Vroum Vroum la Peuge? die nog nooit iets heeft zien aankomen met zijn HDI-motoren ... Natuurlijk kunnen we ze vertrouwen, of zoals de fabrikanten van Ricans met hun 4X4 8 liter motor! :D

Het pentone-systeem is goed op een motor met directe injectie, maar niet erg hoge druk, niet uitgerust met een turbo en een intercooler voor wat ik serieus zou kunnen bespreken met mensen die het hebben getest met een extra HVP 3G-systeem ...

Als je dat onder je motorkap hebt, plus de nieuwste injectietechnologie, kun je altijd een pentone proberen ... om de motor te breken :D

Ik beantwoord de vraag aan jou, bewijs mij dat een pentone op een C4 Hdi of een BMW nieuwste model nog meer energie bespaart ...

Sommige brandstofcellen lopen al http://www.efoy.com/ er zijn veel mensen die het kopen, in plaats van een generator ...
Natuurlijk zijn ze geen waterstof.
De fabricage van deze laatste is echter zeer geschikt voor hernieuwbare energiebronnen die niet gemakkelijk kunnen worden opgeslagen, zoals wind of fotovoltaïsche energie.

Voor de zuigermodellen oude modellen: ja, ze blijven in arme continenten zoals Afrika (die nog niet klaar zijn om HDi-motoren te zien in de Dogons waar de auto wordt gerepareerd door de plaatselijke smid)

Christophe schreef:
andre-34 schreef:Bof ... de pantone is handig op oude nags maar op hypermoderne motoren is het verouderd.


Ah ja? Heeft u getest? Dus bewijs het !! De redenering die u hier heeft gemaakt, gaat niet in de richting van de wetenschappelijke geloofwaardigheid van uw opmerkingen ...

https://www.econologie.com/forums/et-l-homme ... t6955.html

andre-34 schreef:Nog meer over de nieuwe motoren die zullen floreren (waterstof, brandstofcellen, elektrisch etc ...)


We zijn al dood voordat we op H2 rijden en de brandstofcel is een overvloed aan val ...

De warmtemotor heeft nog steeds een levensverwachting van 30 tot 50 jaar en domineert in de markt. Ik zeg het niet alleen, maar het zijn de professionals ... zoals de R & D-directeuren van de grote fabrikanten ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 261 gasten