2008 balans forums Econologie?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 25/01/09, 14:05

Stop, je gaat mijn vleugels verbranden :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 25/01/09, 15:16

Ik voeg een kleine aanvulling toe aan opmerking 1 van dit onderwerp:

Christophe schreef:Ik weet dat het een beetje laat is, maar ter gelegenheid van de traditionele geloften wil ik een kleine beoordeling maken van wat de forums toegestaan ​​om concreet maken dit jaar.

Daarnaast zijn er projecten die gestart zijn en momenteel worden uitgevoerd. Wat mij betreft, hoewel het technische gedeelte mij een beetje te boven gaat en ik nog geen contacten heb gevonden om het technische gedeelte te ontwikkelen, is het project in dit onderwerp gelanceerd: https://www.econologie.com/forums/attelage-h ... t6885.html is nog steeds in uitvoering en heeft interesse gewekt in mijn gemeenschap. Dat is het al.
Het gaat vooruit, het gaat vooruit... niet snel natuurlijk, maar het gaat vooruit... We zouden zeggen met de snelheid van een lopend paard! Beeld
: Cheesy:

Hé, ik ga het updaten...
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 25/01/09, 16:00

Ah nee Grelinette, jouw onderwerp, heel interessant, dateert niet uit 2008:

1e bericht Geplaatst: ma 12 januari 2009, 14:40:44


Capt_Maloche schreef:Stop, je gaat mijn vleugels verbranden :D


Welke vleugels? De geit bedoel je? Niet getypt, niet getypt!!

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 25/01/09, 18:34

Dun. Verraden door mijn klok!
Wij zullen daarom in januari 2010 de balans opmaken.
Ik hoop dat ik tegen die tijd oplossingen heb gevonden voor mijn technische problemen.
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 291-gasten