Avatars: update geadviseerd

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Avatars: update geadviseerd




par Christophe » 21/11/05, 13:09

Met migratie, al diegenen die geen avatar hadden of die een avatar hadden gehost op de oude forum heb het verloren. Er is dus een lelijke "rode kruis" afbeelding in plaats van je avatar.

Voor de leesbaarheid en de ernst hiervan is het wenselijk forum dat je je avatar bijwerkt. Dit op 2 manieren:

1) Als je er geen hebt, verwijder dan het "rode kruis" (door "Verwijder afbeelding" aan te vinken)

2) Als u er een had, kunt u deze eenvoudig downloaden van de forum via het daarvoor bestemde formulier.

Dit alles gedaan op uw profiel, log in en klik hier

https://www.econologie.com/forums/profile.ph ... ditprofile

dank u
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 25/11/05, 09:46

Ps: sommige avatars zijn beschikbaar in de galerij (klik op "Mount gallery" op je profielpagina)
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6981
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2907




par gegyx » 01/12/05, 11:40

Hier is het klaar, ik heb verwijderd " de onooglijke "rode kruis" afbeelding in plaats van mijn avatar .

Het stoorde me niet; dat een beetje kleur veroorzaakte onder mijn bijnaam, een "ereteken", zonder de familiefoto van het eeuwfeest van de grootmoeder te hoeven plaatsen ...
Ik zal denken, om een ​​avatar te maken ...
: Idee:
Zoals ik eraan gewend ben, ga ik eindelijk een grote witte doos maken met in het midden een mooi rood kruis; het doet me denken aan de vlag van Ridders van Malta of die van de Rode Kruis, om de planeet te redden ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 01/12/05, 21:50

Of de pleister op Hercules 'wang Pif's collega-kat : Wink:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 340-gasten