Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79355
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 07/02/21, 18:09

Als het niet significant is, geen zorgen, Ik breng seizoen 3 over 1 maand uit? Chiche?

Ze durven niet actief deel te nemen aan het lezen van alles deze grote monden...Ik begrijp ze...
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Janic » 07/02/21, 18:18

dat zal veranderen, aangezien ik niet meer zal reageren op de provocaties van de JOGER
typisch voorbeeld van een troller die JOGER uitvindt zoals JOKER. "dat is te oneerlijk" : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79355
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 07/02/21, 18:20

Het is een beetje (veel) waar Janic...
0 x
Avatar de l'utilisateur
thibr
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 723
Inschrijving: 07/01/18, 09:19
x 269

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par thibr » 07/02/21, 18:24

Zijn er dwangmatige posters die loslaten terwijl er geen blokkades zijn?
2 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79355
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 07/02/21, 18:35

Thibr schreef:Zijn er dwangmatige posters die loslaten terwijl er geen blokkades zijn?


ALS het... trollen heet! : Mrgreen:

Het is dezelfde opmerking, in de andere richting, namelijk:

“Bovendien moeten we er rekening mee houden dat de vaak ‘zware’ deelname van trollen niet meer bestaat tijdens periodes van blokkades (dat is een beetje het principe)... Deze % zijn dus reducties. deelname van andere leden!”
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79355
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 07/02/21, 18:58

Ik post de analyse van Obama hier gezondheid-vervuiling-preventie / the-coronavirus-cons-t16359-2970.html # p430942
dat betrokkene hier zelf niet wil posten, zeker uit een verlangen om te ondermijnen...

Je vindt in dit bericht ALLE gereedschappen van de basistrol (bericht uiteraard zoals gewoonlijk bewerkt om de waarheid te vervalsen), kortom een een aansprekende boodschap met een lasterlijke neiging van een typische pov met een te groot ego..

Dus hij begint zijn seizoen 3 1 uur te vroeg... Ben het beu om tijd te verspillen met zulke onzin...

Obamot schreef:Je bedoelt dat je een verband legt tussen wat ik hierboven schreef en dit forum ? Laten we toegeven... : Cheesy:

Niemand kan uw statistieken controleren. Niemand kan weten of er geen invloed in de lucht hing, aangezien jij de kleur hebt aangekondigd (ik denk aan niemand in het bijzonder)

Voor zover ik weet is dit volkomen oncontroleerbaar. Je beschermkevers zouden heel goed fictieve accounts kunnen hebben aangemaakt (en in ieder geval één heeft dat in het verleden meerdere keren gedaan...)

Maar als we samenvatten (en het verband erkennen dat u met mijn woorden legt...) door mijn bescheiden observatie (zonder ons al te veel te vergissen):
– de eerste week van jouw ‘ervaring’ om mij op vakantie te zetten, was het doodstil.
– er is – voor zover ik weet geen enkele post van “nieuwe leden” tijdens mijn afwezigheid, of anders zo vertrouwelijk dat ze toevallig zijn, aangezien ze onopgemerkt bleven.
— als je het aantal posts per persoon van de afgelopen weken en dagen vergelijkt, ben ik bij lange na niet degene die het meest post...
— de enige die klaagde met argumenten die geen steek houden is Aerialcastor, alleen daar ook, wat je zegt klopt niet, hij heeft 14 dagen niets gepost : Cheesy:

Aan de andere kant (zonder categorisch te willen zijn) is wat ons allemaal is opgevallen:
– elke keer dat je de lat hoger legde, volgden we je BEHALVE, degenen waarvan bekend is dat ze ‘beschermd’ zijn, zijn meer dan drie keer gewaarschuwd en ze zijn er nog steeds.
– elke keer dat het niet het verwachte effect van uw kant had.
— er is nog steeds geen duidelijke lijn over wat verboden is, wat verboden is, wat je verwacht van het redactionele beleid van de forum.
– met humor gaf je impliciet toe dat hier een verlangen naar censuur bestond.
— Ik moet een van de enigen zijn die mensen heeft aangemoedigd deze maatregelen te respecteren (geen censuur). : Cheesy: ) op opzichtige wijze, en riep op tot meer deugdzame en vriendschappelijke uitwisselingen!
— Ik was een aantal jaren afwezig en niemand zag enige significante verbetering...

Zonder je te willen beledigen, lijkt het mij duidelijk dat degene die het doelwit is van al je rotzooi nog steeds ik ben.
Als ik zie dat ik het feit heb benadrukt dat deze PB-neuker Pédro was en jij de grappenmaker van het ‘recept’ naar voren brengt, is dat een dwaze boodschap : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: Ik denk dat de enige die er niet van profiteert, de 'lasteraars' zijn :schok:
En natuurlijk weten we allemaal wie(?) je (onder andere) wilt ontslaan, maar zonder reden lijkt het riskant om valse voorwendsels te bedenken. Het lijkt er zelfs op dat het proberen om de fluittonen van de deelnemers af te snijden het tegenovergestelde effect heeft....

Ik denk dat het beste een gewetensonderzoek zou zijn en een einde zou maken aan deze “ervaringen” die het niveau niet verhogen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79355
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 07/02/21, 20:18

Daar ga je...een beetje rust en stilte voor 1 week...

Het feit dat ik twee zigotos terug in een seizoen zet, maakt me verdrietig... over de menselijke natuur...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6522
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1641

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Macro » 08/02/21, 07:00

Jij bent de baas... Daar hoef je geen medelijden mee te hebben... Geef ze een klap... Als blijkt dat ze het leuk vinden...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Janic » 08/02/21, 09:06

Geef ze een schop... Als ze dat leuk vinden...
zoals jij?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79355
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Christophe » 08/02/21, 09:49

Janic schreef:zoals jij?


Is er nog ruimte voor S3... bevalt het? :onheil:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 271-gasten