Gewoon verschrikkelijk ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2

Gewoon verschrikkelijk ...




par houthakker » 02/02/07, 00:52

0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 02/02/07, 01:21

En achteraf zijn ze verrast?!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 02/02/07, 09:25

Wauw...mooi voorbeeld van "USA OVER ALL"

Gezien hoe de voertuigen spontaan wegrijden (indien mogelijk) moet het blijkbaar normaal zijn...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 02/02/07, 09:39

Moeilijk te beoordelen, we zijn er niet, maar op een dag zal er onvermijdelijk een fout zijn, een kind of een voetganger

Ze moeten orders hebben om niet te stoppen, tenminste dat hoop ik.

De inwoners moeten een zeer slechte ervaring hebben met deze "pasrechten", het is allemaal dezelfde onzin, dit soort autorijden in de stad is niet acceptabel

het zou beter zijn om een ​​ander vervoermiddel te gebruiken
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 02/02/07, 09:41

Ik zie niet waar het probleem zit: ze zijn toch thuis...
Oh nee ? :?
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975




par Christophe » 02/02/07, 09:42

Ik betwijfel of het een "waas" wordt genoemd en gezien de staat van het land zou een neergeslagen kind niet eens in de "statistieken" moeten komen...
0 x
neok
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 68
Inschrijving: 28/01/07, 23:47
Plaats: BELGIQUE




par neok » 02/02/07, 16:43

Ik kan me niet herinneren wie iets zei als: "kunstmatige intelligentie zal nooit kunnen concurreren met menselijke domheid". Het is moeilijk om een ​​oordeel te vellen met alleen beelden maar hey... shoot me I pass is logisch... :?
0 x
vallen om beter te leren opstaan ​​...
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 02/02/07, 17:00

Hallo,
laten we zeggen dat we de negatieve kant zien, een oorlog is altijd vies
zelfs die van Richards kruistochten.
Maar het is ook mogelijk dat een militair voertuig dat vastzit in het verkeer kwetsbaar wordt voor terroristische aanslagen, en dat de orders moeten circuleren, het is ook mogelijk dat de soldaten in dit voertuig een heilige angst hebben om in een stad te rijden waar ze in de val zitten.
Als je merkt dat een bepaald voertuig tot stilstand komt zoals een ambulance en andere niet, dan moet het normaal zijn om geduwd te worden.
toen de Russische tanks in Boedapest circuleerden, denk ik niet dat ze vast kwamen te zitten tussen de bloemen van het tapijt..
Niet meer dan colonnes soldaten toen ze Algiers doorkruisten.
Dit alles om u te vertellen dat het leger van het ene land tot het andere hetzelfde is en nog erger als ze tot de grootste mogendheid behoren.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 02/02/07, 17:32

Ongelofelijk en afschuwelijk: om dat te doen te midden van de burgerbevolking! geen wonder dat ze gehaat worden door Irakezen.

Daarmee laten ze zien hoeveel ze deze mensen verachten: als ze bang zijn voor een terroristische aanslag, moeten ze in de VS blijven!!
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 02/02/07, 20:11

Ik ben het er enigszins mee eens, bij dit soort video's is voorzichtigheid geboden alvorens te oordelen. Ook al ben ik ook niet voor de Amerikaanse aanwezigheid in Irak, toch zijn er nog veel vraagtekens bij deze video.
1- WIE heeft gecontroleerd of het in Irak was?
2- dat het een Amerikaans voertuig is?
3- " " " Amerikaanse chauffeur?
4 - hoe lang geleden? het kan 10 jaar oud zijn
5 - in welke context, zoals André uitlegde,
etc., etc.
Dat is veel :?
Maar aan de andere kant, als je ziet wat het leger soms kan doen, zou het me maar half verrassen ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 277-gasten