Gewoon verschrikkelijk ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 02/02/07, 20:15

Merk op dat we, gezien de permanente horens, niet de indruk hebben dat ze gewoon lopen, maar dat zegt niet meer.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79319
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 02/02/07, 20:46

abyssin3 schreef:Dat is veel :?


1- Denk je echt dat het spel de kaars waard is?
2- Moet ik het gedrag van de Amerikanen in Gutananmo noemen ...
3- Zijn er al schandalen geweest bij de behandeling van gevangenen in Irak?

Deze video is echt en is zelfs heel erg leuk ... Kom terug naar de aarde ... de jongens zijn indringers die elke dag worden aangevallen door verzetsstrijders ... dus wat is 1 hobbelig ingeslagen?

abyssin3 schreef:Maar aan de andere kant, als je ziet wat het leger soms kan doen, zou het me maar half verrassen ...


Het is niet nep ... Haal wat militaire archiefbeelden om te begrijpen waartoe het leger in staat is, vooral in een stressvol conflict (ik spreek in het algemeen ik ben niet beperkt tot Amerikanen ...). ..Deze video is helemaal niets ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 02/02/07, 23:25

Het is niet nep ... Haal wat militaire archiefbeelden om te begrijpen waartoe het leger in staat is, vooral in een stressvol conflict (ik spreek in het algemeen ik ben niet beperkt tot Amerikanen ...). ..Deze video is helemaal niets ...


Goed met je eens ........ dit is slechts een klein overzicht. Ze zijn zeker erg bang, maar van daaruit om zich zo te gedragen met de burgers die niets vroegen, is het niet te verdragen.

Stel je een "bezetting" in Frankrijk voor en ze komen je van achteren slaan met grote klappen van de bullbar ...... ze hebben er lol in !! Nou, het moet dringend zijn, maar als het op de autobom staat, komen ze toch te laat. : Lol:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
neok
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 68
Inschrijving: 28/01/07, 23:47
Plaats: BELGIQUE




par neok » 04/02/07, 09:18

Bepaalde militairen ... Omdat, zoals in elke menselijke organisatie, er goede mensen zijn en mensen veel minder goed, zelfs slecht.
Maar laten we niet vergeten dat, afgezien van een waardeoordeel over de legitieme aanwezigheid of niet van een of ander leger in een of ander land, de afbeeldingen of video's die we zien slechts een heel klein beetje weerspiegelen wat deze mensen op het terrein leven ... Aan beide kanten ... Voorzichtigheid is dus geboden.
0 x
vallen om beter te leren opstaan ​​...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Ahmed, Macro en 328 gasten