Scams to the environment or energies: escrology?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 29/12/07, 13:47

We wijken iets te veel af van het onderwerp escrologie daar ... Als je het wilt hebben over "schoon" nucleair (Iter, Zpinch et cie), ga dan verder met het onderwerp dat ik zojuist heb gemaakt:

Schoon nucleair mogelijk?

dank u
0 x
Chatham
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 536
Inschrijving: 03/12/07, 13:40




par Chatham » 29/12/07, 13:55

jean63 schreef:
Ik heb al op een andere post geschreven, dat vaten met afval uit La Hague met hele treinen in Siberië vertrekken om in de open lucht te worden opgeslagen, vandaar de corrosie van deze vaten tot het boren en verspreiden van radioactiviteit in deze regio, want wachten op de oplossing om al dit afval op zijn plaats op te slaan, dat een levensduur heeft van duizenden of miljoenen jaren, is een echte ecologische SCAM.



Deze uitspraak is pure uitvinding omdat hoog stralings- en langlevend afval ter plaatse wordt opgeslagen, en stralingsarm afval (voornamelijk gereedschappen, pakken, divers niet-nucleair afval) wordt begraven op gecontroleerde oppervlaktelocaties! :onheil:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 29/12/07, 13:56

Rah ik zie dat we mijn "advies" opvolgen ... : Cry: : Cry: : Cry:

Anders ja, de "ecologen" vertellen, verzinnen maar vooral veel gelul ... jammer ...
0 x
Chazelle
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 30/09/07, 19:31




par Chazelle » 29/12/07, 14:08

ecologie rijmt niet met vervuiling en consumptie (een woord dat onze 'lieve' president steeds weer herhaalt en de gend gek maakt)
maar met economie, welzijn van mens en milieu.
Dus meneer, de zogenaamde staatsleider, stop met luid en duidelijk te verkondigen dat we moeten consumeren. Dit zal nooit ecologie naar voren brengen en vrede in de wereld tussen mensen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 29/12/07, 14:45

Christophe schreef:We wijken iets te veel af van het onderwerp escrologie daar ... Als je het wilt hebben over "schoon" nucleair (Iter, Zpinch et cie), ga dan verder met het onderwerp dat ik zojuist heb gemaakt:
Schoon nucleair mogelijk?
dank u

Een verstandige beslissing.
A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 29/12/07, 18:10

OK, laatste interventie over het onderwerp om chatam te beantwoorden:

Chatham schreef:
jean63 schreef:
Ik heb al op een andere post geschreven, dat vaten met afval uit La Hague met hele treinen in Siberië vertrekken om in de open lucht te worden opgeslagen, vandaar de corrosie van deze vaten tot het boren en verspreiden van radioactiviteit in deze regio, want wachten op de oplossing om al dit afval op zijn plaats op te slaan, dat een levensduur heeft van duizenden of miljoenen jaren, is een echte ecologische SCAM.



Deze uitspraak is pure uitvinding omdat hoog stralings- en langlevend afval ter plaatse wordt opgeslagen, en stralingsarm afval (voornamelijk gereedschappen, pakken, divers niet-nucleair afval) wordt begraven op gecontroleerde oppervlaktelocaties! :onheil:

Ja, ik wil je geloven.

Ik ben niet bekwaam genoeg om over kernenergie te praten, aangezien het wordt gebruikt in HUIDIGE energiecentrales en het geproduceerde afval, MAAR wat ik wel weet zijn de gevolgen van de ramp in Tsjernobyl (ik zag een rapport over ARTE hierover onderwerp: het is eng voor degenen die zich moesten opofferen om de plant te "verdrinken" ........ en dit is nog maar het begin van de gevolgen).

Daarna denkt iedereen wat ze willen.

Ik wil geen onvruchtbare discussies over dit onderwerp aangaan.

Wie zal leven, zal zien ... of hij het nog kan in deze zeer gevaarlijke wereld.

Ik ken heel goed het standpunt van Jancovici dat ik zeer bekwaam vind op het gebied van de opwarming van de aarde, maar hier merk ik dat hij een achterdeur neemt om ons hectische elektriciteitsverbruik te rechtvaardigen. Ik voel me tot dusver niet buiten de consument, maar om te zeggen dat er geen gevaar is op korte, middellange, lange of zeer lange termijn ... het is onjuist.

Morgen kunnen we natuurlijk een meteoriet op de mondhoek krijgen, maar er is niets dat we kunnen doen, het wordt niet veroorzaakt door de mens.

De man heeft eerlijk gezegd de toegestane limieten overschreden door de waanvoorstellingen van het aantal komende kerncentrales (Sarko is de nummer 1 verkoper van AREVA om onze fabrieken aan de Chinezen, Gaddafi ... enz. Te verkopen) evenals de wapens nucleair.

Verder gaat alles erg goed; de 21ste eeuw belooft een goede oogst te worden.

Chatham je zou niet werken in een kerncentrale ?? ben je zo zeker van je BEVESTIGING ??
Deze verklaring is pure uitvinding auto hoge straling en langlevend afval wordt ter plaatse opgeslagen, en laag stralingsafval (voornamelijk gereedschappen, pakken, verschillende niet-nucleaire afvalstoffen) worden begraven op gecontroleerde oppervlaktelocaties!

Dus langlevend afval wordt opgeslagen in La Hague? Jammer dat ik de referenties voor het rapport over het transport van afval naar Siberië niet meer heb.

Ik zou dat tegen mijn zoon zeggen als hij op de golven van de Cotentin gaat surfen ... hij zal heel blij zijn te weten dat hij zo dicht bij dit goede organische afval is.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 29/12/07, 18:15

GELIEVE JEAN PLUS van NUCLEAIRE HIER maar ga hier verder: https://www.econologie.com/forums/energie-nu ... t4531.html
Dernière édition par Christophe de 29 / 12 / 07, 18: 20, 2 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 29/12/07, 18:18

chazelle schreef:ecologie rijmt niet met vervuiling en consumptie (een woord dat onze 'lieve' president steeds weer herhaalt en de gend gek maakt)
maar met economie, welzijn van mens en milieu.
Dus meneer, de zogenaamde staatsleider, stop met luid en duidelijk te verkondigen dat we moeten consumeren. Dit zal nooit ecologie naar voren brengen en vrede in de wereld tussen mensen



Ik ben het eens, maar kleine details:

Ecologie rijmt op economie (wat econologie geeft) maar zeker (nog?) Niet Momenteel met economie in de zin van groot dat wil zeggen, bijvoorbeeld, het BBP. Het BBP is in plaats daarvan gebaseerd op het plunderen en MASSIEVE exploitatie van hulpbronnen ...

Hoe meer we DE PLANEET VLIEGEN, hoe meer BBP er is, hoe meer economen en dus politici (die dezelfde slechte indices gebruiken die volledig achterhaald zijn) BAND ...

Bovendien wordt deze put *** BBP niet eens gecorrigeerd door inflatie die zelf grotendeels onvolledig is ... maar aan de andere kant is het grotendeels te wijten aan consumentenkrediet ... Vanuit dit oogpunt politici kunnen beter zwijgen om beter te liegen en mensen te verarmen ... (consumptief krediet is slechts een verarming van de midden- en lagere klassen) ...
0 x
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 29/12/07, 18:49

Hoe meer we DE PLANEET VLIEGEN, hoe meer BBP er is, hoe meer economen en dus politici (die dezelfde slechte indices gebruiken die volledig achterhaald zijn) BAND ...

Toutafé AKKOORD


Ik stel een nieuwe definitie van het bbp voor

INTERNATIONAAL PILLAGE van BLANETE

Shit het gaat niet !!!
FUCKING ACCENT Beeld
0 x
PIF PAF POUM
Avatar de l'utilisateur
Arthur_64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 224
Inschrijving: 16/12/07, 13:49
Plaats: Pau




par Arthur_64 » 30/12/07, 09:10

Als de mentaliteit echter verandert, kunnen we rijkdom, banen enz. Creëren. met ecologische oplossingen ...

Als de Verenigde Arabische Emiraten oliegeld zouden gebruiken om te investeren in onderzoek naar olie-ondertitels, in plaats van megalomane onzin, zouden ze minder pissig zijn als het zwarte goud opraakt ...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 152-gasten