AGEDREF OQTF APRF

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

AGEDREF OQTF APRF




par Flytox » 10/05/08, 00:24

Bonjour à tous

Vond dit in mijn e-mails, zonder enige vorm van garantie op authenticiteit enz...

Een paar tips over afkortingen:

AGEDREF = aanvraag beheer verblijfsvergunning
OQTF = Verplichting om Frans grondgebied te verlaten
APRF = bevel van de prefect voor deportatie naar de grens

https://www.econologie.info/share/partag ... yD52kE.pdf
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6982
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2907




par gegyx » 10/05/08, 00:36

Zoals gezegd deautre, gisteren.

Dat is het het echte Frankrijk ! ...

: Mrgreen:

* Staat dit in de juiste sectie?
0 x
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars




par martien007 » 10/05/08, 20:45

het herinnert aan bepaalde documenten van Vichy tijdens de laatste oorlog.

het ruikt niet lekker als dit soort documenten in de prefecturen begint te bloeien.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/05/08, 22:44

Het is inderdaad om te huilen!

In België zijn we ook niet slecht: we hebben wat we bescheiden 'gesloten centra' noemen, in andere landen noemen we dat gevangenissen. Buitenlanders worden daar opgesloten tot hun uitzetting, ook kinderen. Het kan 6, 9, 12 maanden duren...

Wat verschrikkelijk is in deze notitie is het cynisme, de techniek, uiteindelijk niet ver verwijderd van wat sommigen deden met de Joden tussen 39 en 45: hun paspoort afnemen, hen ondervragen, resultaatsverplichting... . We zouden het nog in de geschreven pers moeten laten verschijnen.

Ik raad iedereen aan om "Les Bienveillantes" van Jonathan Little, Prix Goncourt 2007 te lezen waar de held strijdt tegen het bestuur zodat meer Joodse gevangenen die in wapenfabrieken werken gevoed worden - in ieder geval beloofd tot de dood - zodat ze genoeg zouden produceren om zorgen voor de overwinning van het Derde Rijk.

(stuur dit document naar een groot deel van mijn adresboek, ik nodig u uit hetzelfde te doen: niet iedereen is verslaafd aan forums)

en als je deze link van Yahoo hebt gelezen, heb je alles begrepen over wat je te wachten staat!

http://fr.news.yahoo.com/ap/20080510/tp ... b2994.html
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars




par martien007 » 10/05/08, 23:18

Gesloten centra voor deportatie bestaan ​​ook in Frankrijk.

Hij werd ondervraagd over de woorden van president Nicolas Sarkozy, die woensdag tijdens een ontmoeting met UMP-afgevaardigden woensdag in het Elysée-paleis de pers ervan zou hebben beschuldigd "de functie van oppositie op zich te nemen".


Het is inderdaad een beetje zorgwekkend deze manier om de pers aan te vallen. Het heeft nog 4 jaar de tijd om een ​​nieuwe bestuursmethode te implementeren. In dit spel niet klaar om omhoog te gaan in de peilingen.

Voorlopig is er nog een vrij grote vrijheid van meningsuiting op tv, kijk desnoods om 20 uur naar de goede non-nieuwsshows.[/quote]
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6982
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2907




par gegyx » 10/05/08, 23:55

Pas op!
Hij past ongeveer toe (ik zou natuurlijk zeggen : Cheesy: ), die in een prachtig modelland heel goed werkte.

De Amerikaan-VS leed 10 jaar lang onder een simplistische en bevooroordeelde machtshype.
Ze slikten en keurden zonder problemen de oorlog in Afghanistan, toen in Irak, de draconische wetten goed. Zelfs de Democraten.

Nu de mist aan het vervagen is, zal er weer een kleine veeg Flytox zijn, goed aangebracht en de onzin zal doorgaan.

Nou, in Frankrijk is het al 3 jaar hetzelfde, en binnenkort komt er onzin….
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 12/05/08, 21:12

Ik heb dit onderwerp verplaatst.
Niemand, zelfs een buitenlander in een onregelmatige situatie, mag worden beschouwd als hernieuwbare energie, biobrandstof of biobrandstof. :onheil:
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 506-gasten