vereffening van rekeningen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12

vereffening van rekeningen




par abyssin3 » 14/02/06, 12:29

Om driekwart van de posts vrij te geven (inclusief die met de 2-ball-grappen) lanceer ik de post "afrekening van scores & off-low-end onderwerpen", speciaal gewijd aan drie forumers die elkaar zullen herkennen.

De favoriete onderwerpen van deze post zijn dan ook: GPL, aantal sterren, "wie nam de vlieg als eerste?", "Ik doe drie posts achter elkaar", ik citeer alles wat ik kan, enz...

veel plezier, zolang het maar niet op de andere posts staat...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 14/02/06, 13:24

Dus veel plezier in deze rubriek!

Maar als ik ergens anders een afrekening zie is het automatisch CENSUUR, laat dat gezegd zijn!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 14/02/06, 15:18

: Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry: : Cry:
Het spijt me dit te zien!
betreurenswaardig!!! :onheil:
Kunnen we alsjeblieft het werk van anderen respecteren, iedereen hierin respecteren forum!!!
Voordat je spreekt, moet je nadenken, anders is het alleen om de reptielenpartijen van je hersenen te dienen!!!
Hhhhhhhhhhhééééééééééééééééooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooboards
We zijn niet meer in de middeleeuwen!!!
moet met de tijd mee evolueren of dit landt als een dier!!!
En het is tijd voor luisteren en nederigheid!!!
Het woord wordt niet voor niets gebruikt om te praten, maar om mensen met plezier en een goed humeur te laten begrijpen!!! : Cheesy:
Als het geen gas geeft, een keer een scheet laten, zal het beter zijn!!! : Lol:
we zouden dat allemaal niet moeten zeggen en lezen!!!
0 x
The Passing
x 17




par The Passing » 14/02/06, 16:00

Conflicten zitten in de aard van de mens, of het nu in de VS, in de wereld of op Econologie is:

Beeld

nou, het is niet tegen iemand gericht he, maar toen ik deze twee onderwerpen achter elkaar zag, moest ik glimlachen : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 14/02/06, 16:19

Lol Benoit! Niet eens met opzet...
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 14/02/06, 18:28

"Ik ben het niet die de berichten heeft verwijderd, ik heb niets meneer."

: Mrgreen:

Het is jammer dat we niet langer de sadistische glimlach zijn, hij was grappig.
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 14/02/06, 20:44

En dan te bedenken dat het allemaal begon met het volgen van het boek van JL Perrier!
Als hij zich had voorgesteld dat zijn werk op een dag zo'n "stomme discussie" zou veroorzaken...

Toch zou ik zijn boek graag willen hebben en ik sta in de eerste rij om het te hebben, ze beloofden ernaar te zoeken.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 14/02/06, 20:49

Uh ... ik geloof dat uw kinderachtige conflicten ver voor Perrier dateren ... in ieder geval tussen u en Bucheron!
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 14/02/06, 21:58

Ik heb een motto (in werkelijkheid is het van Gustave Parking)
Het is beter om verdomme je mond te houden en eruit te zien als een eikel, dan open te doen en er geen twijfel over te laten.
Ik hou van deze replica en ik probeer het toe te passen in het leven.
Behalve dat wanneer ik mijn bericht op mijn auto zie en ik niet kan stoppen met kletsen, ik tegen mezelf zeg dat mensen me zeker voor een idioot moeten houden. : Lol:
Maar dat maakt me niet uit hehe : Cheesy:
he :onheil: bovendien is het een van mijn proefpersonen die werd geblokkeerd na een botsing tussen twee zigoto's.
"Een begin van een verklaring voor waterdoping?" dat was de titel denk ik...
0 x
FRANCK (49)
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 15/02/06, 01:06
Plaats: Angers, Maine et Loire, (49)
x 5




par FRANCK (49) » 15/02/06, 01:53

dit is een prullenbakpost. wat nutteloos is behalve om zichzelf te ontlasten.
hij fo evacueren zijn haat en woede. kunnen we nare scheldwoorden zeggen?
0 x
alles is vervuild, alles is mogelijk om te ontsmetten

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 276-gasten