Economische 2009-afspraak

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 04/06/09, 21:56

Natuurlijk werkten we als bazen : Cheesy:
Beeld
nou ja, vooral de chef-kok
Beeld
En nee ook :DIk wacht trouwens nog steeds op je foto's
Beeld :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 04/06/09, 22:02

Het is het niet waard, we waren in de "buiten dienst" -modus
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 04/06/09, 22:30

Klaag niet, :D , kijk, ik heb midden in een toespraak een foto van jou gevonden, jammer dat er geen geluid is, want de lezer kan je natuurlijke welsprekendheid en je spreekvaardigheid niet ten volle waarderen; Genoeg blabla en laten we observeren zonder opgemerkt te worden:

Beeld
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 04/06/09, 22:34

en ik heb er zelfs een waarin je me vertelde dat ik met de koeien in Flamingo moest praten om ze te knuffelen : Cheesy: (WAAR)
Beeld
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 04/06/09, 22:43

Ik bevestig het voor de koe! Ik bevestig ook dat een Parijzenaar die koeien in het echt ziet, lijkt terug te keren naar zijn kindertijd! : Cheesy:

Nou ja, het moet gezegd: het waren niet echt koeien maar Belgische blauwwitten! Op de foto is het niet echt zichtbaar, maar ze zijn echt gespierd! (en zonder injectie alstublieft)

Anders heb je de grote belangstelling van Nono en mij voor de olifantentoespraak opgemerkt (we konden er niet meer tegen, nou vooral Nono hihihi) : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 04/06/09, 23:32

Ik vond het grappig: hoe we hetzelfde stonden met hetzelfde T-shirt. Je had de baard moeten laten :D

Ik geef toe dat ik een paar sombere momenten heb gehad, maar zoek iemand voor me die dat niet heeft.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 04/06/09, 23:34

Nou, ik heb de dag ervoor alles afgesneden!

Ik wilde de mensen niet te veel "bang maken"... als ik had geweten dat je er zo lang een had, had ik hem niet geknipt en hadden we een vlechtwedstrijd gehad... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 04/06/09, 23:45

Ik bekrachtigde het de volgende dag toen ik de foto's zag :) Het klonk bijna als de ecologie van het bos, nietwaar?

PS: Slechte dsl voor de foto's, die komt wel, ik dacht dat het opgelost was.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 05/06/09, 08:26

je zult nog steeds merken dat er flessen water op tafel staan. Ik bevestig: ik heb inderdaad geprobeerd Vlaams te leren in Maloche. verspilde moeite!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
C moa
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 704
Inschrijving: 08/08/08, 09:49
Plaats: Alger
x 9




par C moa » 05/06/09, 09:02

Christophe schreef:Nou ja, het moet gezegd: het waren niet echt koeien maar Belgische blauwwitten! Op de foto is het niet echt zichtbaar, maar Ze zijn echt gespierd! (en zonder injectie alstublieft)
Misschien omdat het geen koeien zijn?? Beeld

Ik ben een beetje ver weg, maar ik kan de uiers op de foto niet zien (als je begrijpt wat ik bedoel)...

Anders bedankt dat je dit moment met ons deelt via dit bericht. Uiteraard een hele gezellige tijd met ook veel serieus werk.

De volgende keer beloof ik dat ik er zal zijn!!!
0 x
Het is moeilijk om afzonderlijke !!!

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 280 gasten