Reclame op het internet: de gratis content ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Heeft u een ad-blocker gebruiken?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Christophe » 25/09/19, 15:37

Ik heb goed gelezen en ik heb geleerd dat je de site bij mij wilde hosten en de domeinnaam (zonder commentaar) wilde verwijderen...

Van daaruit, afgezien van het migreren van alle forum naar een facebookgroep (met censuur en beperkingen, veel groter dan op een forum, dat dit ertoe leidt...) Ik zie geen alternatief...

Serieus, was je serieus? :schok:

ps: sorry ik heb geen glasvezel...
0 x
SansLesMains
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 24/09/19, 17:48

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par SansLesMains » 25/09/19, 15:55

Dus ja, ik was serieus, maar je hebt pijn lu begrepen, laat me het nog eens uitleggen:

EEN van de voorstellen was eigenlijk om de forum op een glasvezellijn heb ik nooit over je huis gesproken.
Een glasvezellijn kost 10 tot 30e per maand, en ik blijf ervan overtuigd dat het mogelijk is iemand te vinden bij wie je een server kunt installeren, als de glasvezel niet beschikbaar is in je huis (je bent alleen om dit te beheren forum ?).

Ik zie het verband niet met een "migratie naar facebook" (WTF? a forum op facebook, heb je voorbeelden?), wat volkomen stom zou zijn en er absoluut niets mee te maken heeft.

Ik heb andere voorstellen gedaan, zoals het groeperen van meerdere fora die min of meer over hetzelfde onderwerp gaan, om de kosten drastisch te verlagen. Je zegt dat je geen alternatief ziet, maar als je er een aangeboden krijgt, hou je er geen rekening mee..

Wat is er mis met een andere domeinnaam dan .com?
"Geen commentaar"... nou, je hebt nog geen interessante opmerkingen gemaakt over mijn voorstellen, alleen kleinerende opmerkingen.
Hoe dan ook, het is niet bij dit voorstel dat we moesten stilstaan, eh, een .com kost 15 dollar per jaar, je gaat ons niet laten geloven dat dat het budget drukt, dus je hoeft er niet over te discussiëren.

Ik heb de indruk dat je slecht handelt, ik zie duidelijk dat mijn tussenkomst niet welkom is, en dat je probeert een model in stand te houden dat je al jaren hanteert (begrijpelijk he). Ik denk niet dat het gesprek erg ver zal gaan, dus als je het ermee eens bent, laten we het daarbij laten, ik heb geen tijd om te verspillen aan nutteloze praatjes. ALS je ECHTE antwoorden hebt, en niet alleen een "het is niet mogelijk", ben ik erg geïnteresseerd, al was het maar uit technisch onderlegde nieuwsgierigheid, want zoals je aangeeft, ben ik niet "op de hoogte" ^ ^
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Christophe » 17/03/20, 12:05

Vanmorgen ontvangen, was dat de advertentie op internet al erg klote was geworden, nou het zal nog erger worden...

Hun advies: overbelast de advertentie...Nee, bedankt!

Als er geen informatie over Google-advertenties is, is de neerwaartse trend brutaal sinds JANUARI 2019 (-60% in 2 maanden... dus degenen die huilen en huilen in vrije val wanneer hun omzet met 5% tot 10% daalt, zeg me, maak een veel plezier...)...

Alsof Google al iets had voorzien vanaf januari 2019... :? :? :? : Idee: : Idee: : Idee:

Beste redactie,

In deze zeer specifieke context willen we u eerst al onze steun meedelen.
Als uw situatie het toelaat, herinneren we u eraan dat het simpele feit dat thuisblijven levens kan redden. :)

Welke impact op het genereren van inkomsten met mijn site?

COVID-19 drukt geleidelijk de wereldwijde advertentie-investeringen. Hier is een eerste artikel over dit onderwerp: Offremedia.com: https://www.offremedia.com/20md-de-bais ... e-au-covid

Ons systeem voor het genereren van inkomsten is inderdaad gebaseerd op concurrentie tussen duizenden merken in realtime. De meeste merken stoppen stilaan met hun reclamecampagnes.

De gemiddelde CPM over ons hele netwerk is fors gedaald.

Zeer grote mondiale adverteerders zoals luchtvaartmaatschappijen, banken en zelfs alle fysieke bedrijven zijn om voor de hand liggende redenen verplicht hun investeringen veilig te stellen.

Wat kan ik doen om de impact op mijn inkomen te beperken?

Om uw advertentie-inkomsten te behouden, nodigen wij u uit om nieuwe initiatieven te nemen op het gebied van advertenties op uw site.
U kunt bijvoorbeeld 1/2 formaten per pagina toevoegen.
Het is mogelijk dat het wereldwijde internetverkeer aanzienlijk zal toenemen.
Deze toename van het verkeer zal de algehele daling van de advertentie-investeringen niet a priori compenseren, maar kan u wel in staat stellen een acceptabel inkomen te behouden.

Tot ziens!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Did67 » 17/03/20, 13:52

2019 of 2020????

CPM: késako ???

Maar inderdaad, hun 'overbelasting'-argument is dwaas!

Het is de "deelcake" die smelt... Als alle uitgevers min of meer te veel vragen, smelten de inkomsten hoe dan ook. Er kan alleen maar sprake zijn van ontsporingen tussen degenen die veel overbelasten (die een groter stuk van een veel kleinere taart oppakken) en de anderen (die met de kruimels achterblijven)...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par GuyGadebois » 17/03/20, 13:54

Als Google geruïneerd zou kunnen worden, zou ik niet klagen.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Did67 » 17/03/20, 13:58

Het zal niet Google zijn...

Het wordt econologie!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par GuyGadebois » 17/03/20, 14:01

Did67 schreef:Het zal niet Google zijn...

Het wordt econologie!

Ah bah nee eh, "mijn fietsooooo"!!!
(Wil je 20 ballen, Christophe?)
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Christophe » 17/03/20, 14:44

Did67 schreef:2019 of 2020????

CPM: késako ???

Maar inderdaad, hun 'overbelasting'-argument is dwaas!

Het is de "deelcake" die smelt... Als alle uitgevers min of meer te veel vragen, smelten de inkomsten hoe dan ook. Er kan alleen maar sprake zijn van ontsporingen tussen degenen die veel overbelasten (die een groter stuk van een veel kleinere taart oppakken) en de anderen (die met de kruimels achterblijven)...


Ik heb het over een ineenstorting Januari 2019 maar gezien hoe ik het opvatte in het aangezicht van sommigen toen ik sprak over de absolute noodzaak van advertentiefinanciering voor forums...Ik wilde je liever niets meer vertellen...tot vanochtend.

Het is alsof de advertentie-algoritmen van Google in januari 2019 al iets hadden gepresenteerd...

CPM = kosten per duizend = winst per 1000 paginaweergaven...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Christophe » 17/03/20, 14:48

GuyGadebois schreef:
Did67 schreef:Het zal niet Google zijn...

Het wordt econologie!

Ah bah nee eh, "mijn fietsooooo"!!!
(Wil je 20 ballen, Christophe?)


We zijn er nog niet en we moeten afwachten hoe de evolutie van de komende maanden zal zijn...

Bedankt Guy, we hebben je 20€ goed ontvangen!

Maar wie moet ik dan bedanken? Kerel..E...of L...? : Cheesy:

(Voor degenen die Guy niet begrijpen, hij heeft zojuist 20€ gedoneerd op deze pagina: https://www.econologie.com/aider-le-site-econologie/)
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par GuyGadebois » 17/03/20, 16:15

We gaan er ook niet moeilijk over doen!
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 258-gasten