Reclame op het internet: de gratis content ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Heeft u een ad-blocker gebruiken?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Christophe » 07/04/19, 15:36

Uh enkele verklaringen vanuit mijn oogpunt:

a) er zijn geen 41-advertenties rechtstreeks op de website gepost forums: dit zijn indirecte links (dezelfde locatie voor verschillende soorten adverteerders) ... dus Adblock telt slecht ... Ik denk dat het meerdere cookies per advertentie en andere dingen met betrekking tot advertenties moet blokkeren ... Grappige Adblock is alleen bedoeld om opdringerige advertenties te blokkeren, Adsense-tekstlinks zijn dat niet, maar worden toch geblokkeerd ...

Mijn adblock (dat ik in de test gebruik) wanneer we in de "bezoekers" -modus zijn, heeft ongeveer twintig "blokken" op elke pagina, niet meer tussen 18 en 22 precies in het kort ... Ik heb zojuist gecontroleerd ... 20 op dit dezelfde pagina! Dus 20 is niet 40 ..

b) Geregistreerde leden hebben niet de banner waarnaar u verwijst en veel minder advertenties. Het belangrijkste is aan de onderkant, maar op het einde wat goed om weer te geven, voor een paar cent per week ??

Bovendien moest het u helpen om de econologische aanbiedingen van de markt over een aantal onderwerpen te bekijken, maar sommige zijn zo door pub-pycho geblokkeerd dat ik denk dat er niets meer te doen is ...

c) Er is meer om te wachten op regelmatige tips om de advertentie te verminderen (deze is nog niet gewonnen) ... Ik kan het doen forum gecertificeerde 100% zonder advertenties voor reguliere donoren ...

d) Anders, als de trend goed blijft, zou ik geen andere keus hebben dan de forum zelfs symbolisch betalen (1 of 2 € per maand), de grote media zijn er al een paar jaar ... of het zal verdwijnen en te slecht voor iedereen ...

e) Ik voel nog steeds een slecht vertrouwen bij sommigen die zich dit niet realiseren in het beheer van een forum in 2019 aanvraag als middelen!

f) als het forum crash je browser Ik denk dat je niet op Facebook bent ... waardoor hij regelmatig mijn browsers crasht (pc 2014), je hebt al geprobeerd om Adblock volledig te verwijderen?

Sommige onderzoeken tonen aan dat hij de boosdoener is en dat veel sites sneller zijn zonder (als als ...)

Hier is een link (2014 dus die blijft hangen op je hardware) die in deze richting gaat wanneer gebruikt in Firefox ...

https://www.tomshardware.fr/adblock-plu ... refox-maj/

Een van de meest gebruikte extensies met Firefox is AdBock Plus. En deze extensie is volgens Mozilla een probleem voor de browser. We zullen hier niet ingaan op de voordelen van het gebruik van AdBlock Plus, maar we willen u eraan herinneren dat een van de bronnen van inkomsten voor uw favoriete site adverteren is.

Volgens Mozilla gebruiken de 19 miljoen gebruikers van AdBlock Plus en Firefox meer RAM dan andere. De eenvoudige activering van AdBlock Plus vereist 60 tot 70 MB RAM, vanwege de JavaScript-code van de extensie. Op sites die veel iFrame gebruiken (een techniek die elementen van een andere site kan integreren) vereist elke integratie ongeveer 4 MB RAM. Op een site die is geladen met knoppen voor sociale netwerken, laat een voorbeeld zien dat we van 197 Mo naar 417 MB gaan voor dezelfde pagina. Op andere zeer zware pagina's (zoals hier), kunt u zelfs naar 2 GB RAM gaan ...


Het doel van Tips is om alle op deze site ontwikkelde intelligentie te bewaren forum tijdens deze jaren ... en het klassieke reclamemodel waardoor freeware niet langer werkt, leer je over de rest van het internet, ik ben niet de enige die het kan zien en zeggen ...

Econology is geen facebook en genereert geen geld voor uw privéleven (maar sommigen zouden dit duidelijk prefereren boven een paar "vervelende" advertenties ... :schok: )
0 x
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par dede2002 » 08/04/19, 12:04

Dag :)

Ik heb geprobeerd met PayPal, 31 cent van de kosten het is niet groot.

Zo niet, vraag belastingen etc. wat is het verschil met het directe donatiesysteem? (Het is lang geleden dat ik het wilde, maar ik ben lui ...)

Adblock, het is lang geleden dat ik heb verwijderd, ik heb een firefox virgin extensions, licht als een fiets en advertenties vallen me niet lastig, bovendien wijzen ze meestal naar onderwerpen van de forum!
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16136
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5246

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Remundo » 08/04/19, 21:42

Ik klaag niet over adverteren op econologie; er is een beetje, het is draaglijk.

de debatten over reclame zijn duidelijk moeizaam, het "voor" de "tegen", het "integendeel", de "nuances" en het "tegelijkertijd" ... en het "misschien"

eindelijk voor een lange tijd de forum en de voormalige econologievereniging zijn op zoek naar een "economisch model" dat niet gemakkelijk te vinden is.

Ik denk niet dat iemand de oplossing zal hebben. Misschien zou een verscheidenheid aan abonnementen en formules beschikbaar zijn, kosteloos gratis adverteren tot geen advertenties voor bijdragers genereuzer of meer participatief zijn. :o
1 x
Beeld
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 648
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 232

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par n.Chr. 44 » 08/04/19, 22:26

Bonsoir,

Zoals wat ...

Het is mogelijk om zowel boos als verzoenend te zijn, tegen en met de kapitalistische en consumentistische maatschappij ...

Kortom ... we nemen genoegen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Forhorse » 08/04/19, 23:06

Ik deed de test met een andere browser (chrome *) zonder reclameblokkering of extensie. Een pagina van forum duurt tussen 4 en 10 seconden om te laden (altijd 2 seconden met Firefox en adblock)
Het ergste is de startpagina die tot 20 seconden in beslag neemt om volledig te laden en omdat we altijd teruggaan om van het ene onderwerp naar het andere te gaan, wordt het snel saai.
Ik heb 6 advertenties op dezelfde pagina geteld, zonder de "advertenties" die eigenlijk verwijzen naar een ander onderwerp van de forum. Persoonlijk vind ik het te zwaar.
Maar merk op dat wat me het meest stoort niet zozeer advertenties op zich zijn, het is echt hun zwaarte in de computerzin van de term en te lange laadtijden die het veroorzaakt (wanneer het niet echt crasht) mijn browser ... en nee ik heb geen facebook)
Dus als ik de vezel heb (het lijkt erop dat de afdeling 100% vezel moet zijn voor 2023 ...) en een krachtiger pc kan zijn dat ik adblock verwijder.
Hierop wachtend forum zal zonder advertenties voor mij zijn of zal dat niet zijn.

* Ja Chrome is zeker niet de snelste en lichtste browser ooit, ik heb geen Edge op deze pc om te proberen, maar ik betwijfel of er een significant voordeel is met andere browsers lichter / sneller.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9807
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2660

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par sicetaitsimple » 08/04/19, 23:12

Forhorse schreef:
* Ja Chrome is zeker niet de snelste en lichtste browser ooit, ik heb geen Edge op deze pc om te proberen, maar ik betwijfel of er een significant voordeel is met andere browsers lichter / sneller.


Ik heb Edge onder de Office-suite op mijn nieuwe pc (ongeveer 1 jaar), ik keerde snel terug naar Chrome! Geen foto's over de navigatiesnelheid.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Christophe » 08/04/19, 23:18

dede2002 schreef:Zo niet, vraag belastingen etc. wat is het verschil met het directe donatiesysteem? (Het is lang geleden dat ik het wilde, maar ik ben lui ...)


Zeg je het niveau of de donor van de ontvanger? Voor mij is de tip de directe donatie maar via een tussenpersoon (of paypal of / en tipeee) die zijn% neemt ... dus ik begrijp je vraag eigenlijk niet?

Ik betwijfel of een tipgever sommige euro's van eenmalige tips kan defiscaliseren (bewijs?) ... of moet u een jaarlijks ontvangstbewijs aanvragen Tipeee?

De ontvanger moet ze fiscaal aangeven ... en is onderworpen aan de belasting zoals elk ander inkomen (ja, ja) ....

dede2002 schreef:Adblock, het is lang geleden dat ik heb verwijderd, ik heb een firefox virgin extensions, licht als een fiets en advertenties vallen me niet lastig, bovendien wijzen ze meestal naar onderwerpen van de forum!


Dit is "gezond" gedrag (voor de onafhankelijkheid van het web) ...

ps: en bedankt voor je tip!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Christophe » 08/04/19, 23:26

Forhorse schreef:Ik deed de test met een andere browser (chrome *) zonder reclameblokkering of extensie. Een pagina van forum duurt tussen 4 en 10 seconden om te laden (altijd 2 seconden met Firefox en adblock).


En je was ingelogd in de andere browser of niet? Anders vergelijk je niet dezelfde versies van dezelfde site ...

In feite: er zijn geen advertenties meer op de forum voor leden sinds gisteren (aangezien ik uw categorisch "anti-reclame" -berichten heb geanalyseerd: ik heb daarom alle advertenties voor leden van de forum... tijdelijk of niet afhankelijk van de resultaten: deelname VS omzet) zodat je je Adblock kunt uitschakelen (zolang je ingelogd bent) zijn het precies dezelfde pagina's van de forum welke wordt weergegeven!

Forhorse schreef:Hierop wachtend forum zal zonder advertenties voor mij zijn of zal dat niet zijn.


Nou misschien begint het met het legen van je cache ... cf : Arrowu:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Christophe » 08/04/19, 23:44

Remundo schreef:Ik klaag niet over adverteren op econologie; er is een beetje, het is draaglijk.


Ondersteund voor jou, voor sommigen en voor mij, maar ondraaglijk voor anderen zichtbaar ...

Men moet geloven dat de onverdraagzaamheid van reclame een zeer subjectief begrip is ... : Idee:

Remundo schreef:Ik denk niet dat iemand de oplossing zal hebben. Misschien zou een verscheidenheid aan abonnementen en formules beschikbaar zijn, kosteloos gratis adverteren tot geen advertenties voor bijdragers genereuzer of meer participatief zijn. :o


Het is technisch haalbaar, maar ik betwijfel of veel leden bereid zijn om een ​​abonnement te betalen ??

Ik tel alleen 4-kieppers voor het moment https://fr.tipeee.com/econologie-com/tippers , inclusief jij ... voor hoeveel andere stamgasten?

(We zijn hier niet om aalmoezen te geven, maar toch ... Ik verwachtte meer reactiviteit en er is nog maar één tip over om in de zoekmachine van Tipeee te verschijnen en daarom een andere gemeenschap ...)

Ik denk echter dat dit abonnement snel winstgevend zou zijn gezien het goede econologische advies dat hier te lezen of te geven is ...

Eindelijk wat forums worden betaald, maar ze zijn vrij zeldzaam en zeer technisch georiënteerd ... (soort auto-onderhoud van een specifiek merk)

Ik weet niet zeker of dit de oplossing is voor econologie ... die openstaat voor iedereen en voor het welzijn van iedereen (wat doe ik te veel ??)

ps: Bedankt voor je tip!
1 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: reclame op het internet: de gratis content ...




par Did67 » 09/04/19, 09:19

Wel, daar moet ik voor zorgen !!!

Ik denk dat we moeten beginnen bij "hoger", zoals altijd wanneer er discussie is: hoe "wij" de kosten van deze site financieren; accommodatie, overige kosten, etc ...

Twee uitersten:

a) "false free" door gebruik te maken van advertenties ...

U noemde de "problemen" zoals snelheid, schermgrootte, enz ...

We kunnen ook "ethische vereisten" hebben die verder gaan dan ongemak. Laten we duidelijk zijn: leven van reclame is leven als een rat van de verspilling van een systeem dat we met plezier elders bekritiseren [omdat deze reclame zelf wordt doorberekend in de kosten van onze aankopen; geen enkel betalend reclamebureau is een filantroop].

Bovendien kunnen we zien dat dit model zijn limiet bereikt. Duurzaamheid lijkt minder dan zeker!

b) een betaalde site; heb alleen abonnees toegang ...

En er is nog een probleem: wie wil er betalen? Hoeveel?

Voordeel: ik denk dat we weinig trollen zullen hebben?

Maar dan moet je kwaliteitsinformatie "verstrekken", discussies die leden interesseren, enz ...

Meer in het algemeen rijst de vraag van de "redactionele lijn": informatie en uitwisselingen (ik noem de "Potager du Laesseux" als voorbeeld, want dat is waar we naar streven), controverse en agit-prop of zelfs activisme (met posities over bitcoin, gele vesten, enz. - Ik heb maar een heel klein deel gelezen van wat er is gepubliceerd, dat heb ik in gedachten; we zouden waarschijnlijk de "niet-feitelijke" litanieën over vaccins kunnen toevoegen , homeopathie, enz ...) die verre van gedeeld worden, bijvoorbeeld). Dus dit "model" zou naar mijn mening niet door "schoonmaken" gaan! Het is niet langer het libertaire model van het bedrieglijk gratis internet waar je voor niets vast kunt komen te zitten, een collectieve vrijlating kunt veroorloven tegen lage kosten, enz ...

Niet voor niets rent Mediapart achter de "scoops" aan !!! Dus dat is prima, want ze hebben adresboekjes (Edwy Plenel was nog een onderzoeksjournalist uit Le Monde)


En natuurlijk is er de mix, dat is wat we op dit moment een beetje zijn ... Eindelijk richting wat we proberen te bereiken ???

Het is maar een keer, de mijne.
2 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten