Een wonder in Audi...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 26/04/07, 22:37

snel aan de bal, jij! Goed gedaan !
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 27/04/07, 13:47

Integendeel, hij raakte precies de juiste plek...
alles viel uit elkaar, maar hij onderging niet het geweld van een schok die hem fataal had moeten zijn...

Audi is geweldig, maar typ niet ... hallo de factuur ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
stef5555
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 151
Inschrijving: 15/01/07, 15:20




par stef5555 » 27/04/07, 18:49

:? er was misschien niet de snelheid, er kan ook de bestuurder zijn die meer verbruikt dan de auto, dus omdat hij tussen twee bomen wilde passeren terwijl er maar één was, had hij deze keer pech : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 07/07/07, 00:50

hallo allemaal het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb :)
......in feite heeft de man het sacrament aangestoken want om een ​​kar op deze manier te depointeren moest hij flink in elkaar slaan......hij had een duivelskont dat is alles..... .... .... kortom als hij de middelen heeft .... hij moet een andere op dezelfde plek verpletteren om te zien of hij zoveel geluk heeft :onheil: :onheil:

hier is voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)
... ______
... / ______ \
. (00 00 = H =)
..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 111-gasten