Een tijdlijn van de site? Het interesseert je?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Een tijdlijn van de site? Het interesseert je?




par Christophe » 27/11/06, 14:59

Het staat allemaal in de titel... zodat nieuwkomers (een beetje beter) weten waar ze zijn gevallen... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 27/11/06, 15:53

Nou, niemand geeft je antwoord, maar ja, het kan heel leuk zijn. Dat zou ik ook graag willen, maar het is lang, een soort geschiedenis van thema's op de forum.

Omdat het grappig is hoe we werken in de "modus", waarbij onderwerpen in een paar weken tijd veel berichten in beslag nemen en vervolgens volledig worden vergeten.

Go Christophe, goede speleologie : Mrgreen: . Ik volg de site al bijna 2 jaar, het gaat heel snel voorbij, het zal leuk zijn om oude gewoontes weer te zien.
0 x
Colmant
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 101
Inschrijving: 05/09/06, 10:40
Plaats: vaucluse




par Colmant » 27/11/06, 17:09

kunt u meer dan de laatste 15 berichtonderwerpen weergeven, getiteld "laatste 15 berichten"?
0 x
Colmant
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 101
Inschrijving: 05/09/06, 10:40
Plaats: vaucluse




par Colmant » 27/11/06, 17:14

ja ik zag dat het nodig was om dat in de verbeteringen en suggesties te zetten
0 x
Colmant
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 101
Inschrijving: 05/09/06, 10:40
Plaats: vaucluse




par Colmant » 27/11/06, 19:55

geweldige sitemap
bedankt Christophe
wat betreft de evolutie van de site, je hebt je goed uitgedrukt en ik heb het goed begrepen:
groot ontwikkelingen, maar ik heb niet alles gevolgd

daarnaast "lijdde" ik ook aan de aanval van de Ddos, de verbinding stierf...

Nou, ik zal proberen niet te veel als een c over te komen.[/b]
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 27/11/06, 19:57

Colmant schreef:geweldige sitemap
bedankt Christophe


graag gedaan...Het is toegankelijk vanaf alle pagina's van de forum wanneer u ingelogd bent: Nieuwe berichten - Laatste berichten

Trouwens, nieuwe berichten zouden je ook moeten interesseren: https://www.econologie.com/forums/search.php ... d=newposts
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 226-gasten