Over het geval van de afdaling van politieagenten op de universiteit

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79136
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 09/12/08, 19:23

Het hangt allemaal af van hoe de controle is gedaan ... De waarheid is zeker tussen de 2 getuigenissen ...

Ben je ooit beroofd door een agent? Een gendarmeriehond is een oorlogswapen ...

Dus als het gebeurde zoals de leraar beweert ...

Trouwens, bespion je je? Alcohol kan ook als een drug worden beschouwd ... idem voor tabak ...

Wees een beetje toleranter ten opzichte van "drugsverslaafden" ...
0 x
Médard
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 18/11/08, 07:26
Plaats: Villefranche sur Saône




par Médard » 09/12/08, 19:34

Als dit antwoord komt van Christophe GISME ... ??? Ik begrijp niet "Roh de knappe trol aan de macht" ??? Het moet een speelplaatsuitdrukking zijn ... Ter informatie, een majoor is geen officier ... laat staan ​​een meerdere. LOL ... ik heb niet gezegd dat het verboden was om te zeggen dat deze gendarme slecht schreef ... Maar gewoon dat deze Christophe erg slecht is in het Frans en dat hij er beter aan zou doen om terug naar de lagere school te gaan om les te nemen spelling ... En stop met het grote hoofd ........ : Lol: :onheil:
Dernière édition par Médard de 09 / 12 / 08, 19: 37, 2 keer bewerkt.
0 x
Hallo ... Ik ben op zoek naar iemand met ervaringen op de Pantone-motor, om mij te begeleiden op een FORD-dieselmotor 120cv ??? Ik dank je. Goedendag
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 09/12/08, 19:35

Wel, ik geef toe, ik generaliseer, zo veel voor mij! :|

Aan de andere kant zijn, ter mijn verdediging, alcohol en tabak niet verboden.

Om uw vraag te beantwoorden, is mijn auto al meerdere keren door domme honden gezocht.
Maar verwar de verschillende soorten honden die door de politie worden gebruikt niet met elkaar. Domme honden worden geselecteerd op basis van hun kwaliteit van de geur, wat betekent dat u niet noodzakelijkerwijs een Mechelaarse herder of een Duitse herder vindt.
De stomme honden worden getraind door de methode van het spel op zoek naar narcotica en niet de aanval.
Bovendien dragen deze honden meestal een muilkorf.

Wat de aanvals- of afweerhonden betreft, ze kunnen met recht als wapens worden beschouwd, aangezien dit hun rol is. Maar ze dragen (althans in België) een muilkorf.
Ze zijn getraind in onderscheppen door contact tijdens het maaien van het doelwit. De snuit is meestal alleen als het individu objectief gevaarlijk is of de geboden van de agent niet naleeft.

Toen ik sprak over ongedierte, had ik het niet over drugsverslaafden (althans niet allemaal) maar over kleinere (en kleinere) delinquenten.
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 09/12/08, 19:40

Medard schreef:Als dit antwoord komt van Christophe GISME ... ??? Ik begrijp niet "Roh de knappe trol aan de macht" ??? Het moet een speelplaatsuitdrukking zijn ... Ter informatie, een majoor is geen officier ... laat staan ​​een meerdere. LOL ... ik heb niet gezegd dat het verboden was om te zeggen dat deze gendarme slecht schreef ... Maar gewoon dat deze Christophe erg slecht is in het Frans en dat hij er beter aan zou doen om terug naar de lagere school te gaan om les te nemen spelling ... En stop met het grote hoofd ........ : Lol: :onheil:


[aanvalshondmodus AAN]
Je zwelt ons, als het niet groen genoeg voor je is, begrijp ik niet waarom je staat op het plaatsen van opmerkingen over deze thread.
Het is niet echt in dit deel van forum dat je de informatie voor je pantone zult vinden !!!
Dus verliest de zaak en stop met het spelen van de lesgevers door niet-opbouwende kritiek te maken !!!
[hondaanval modus UIT (en ik heb niet eens gebeten)]
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79136
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 09/12/08, 19:45

Medard schreef:Dit moet een uitdrukking zijn van een speeltuin ... Ter informatie, een majoor is geen officier ... en nog minder superieur. LOL ...


Het is waar, majoor bij de gendarmerie is "slechts" de hoogste onderofficier ... evenveel voor mij! Ik heb het net nagekeken...

Maar als er een schijn van logica was tussen de militairen, dan zouden ze dat kunnen, omdat de MAJOR-rang meer een hogere officier is dan een NCO in de wereld. Cf: http://fr.wikipedia.org/wiki/Major

Maar het verandert niets aan mijn opmerking ... een vrijgezel gemiddeld maakt mooiere zinnen ...

Zo niet voor je algemene houding: ik wist niet dat de gendarmes zo gevoelig waren ... Je bent goed politieagent toch?

Beeld

ps: speeltuin, het kost je geen S ... als je Frans wilt leren, moet je zorgen voor een minimum ... CHEF-JA-CHEF-KOK!
Dernière édition par Christophe de 09 / 12 / 08, 20: 30, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 09/12/08, 19:56

Hier, sprekend over CHEF YES CHEF, is er Full Metal Jacket vandaag op La Deux (RTBF 2) : Mrgreen:

Hoeveel meet u?
1.75m CHEF !!!
1.75m ??? Gods naam, ik heb nog nooit zoveel dingen gezien !!!
: Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79136
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10976




par Christophe » 09/12/08, 19:56

Pfff Ik heb 5 al tijd gezien ... hoe te verlichten ... Er zijn zoveel andere goede films ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 09/12/08, 19:58

Bah, een beetje lobotomiseren, het voelt goed van tijd tot tijd : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6

Re: Over de zaak afdaling politie




par bham » 09/12/08, 21:08

Christophe schreef: herhalingen: goed bham maar wat doet LDH in het debat? Zou het niet eerder de HRD van het leger zijn waarmee contact moet worden opgenomen? : Mrgreen:

Ben de tekst die ik hierboven citeerde, komt van de LDH, de competitie heeft in zekere zin informatie verspreid; Ik veronderstel dat zij niet de enigen zijn die de informatie hebben doorgegeven maar zij hebben het pakket in elk geval geplaatst om te worden uitgezonden; dus als ze geloofwaardig willen zijn, is het noodzakelijk dat hun informatie wordt gecontroleerd voordat ze worden verspreid.

HRD van het leger, ja of meer gewoon regionale commandant en de directeur van de school.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 318-gasten