Over het geval van de afdaling van politieagenten op de universiteit

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 09/12/08, 19:06

Ik wil niet gemeen zijn (ik ga weer in elkaar geslagen worden door de LDH) maar de LDH is soms (vaak) onkritisch en houdt ervan te roeren, excuseer me voor de term, onzin!

Ik zal uitleggen waarom ik zei...

Iedereen heeft gehoord van de Dutrou-affaire... Dit naamloze ongedierte martelde, verkrachtte en vermoordde velen.
Deze klootzak heeft een hele gevangenisvleugel helemaal voor zichzelf (zonder dat zouden de andere gevangenen hem waarschijnlijk aan stukken scheuren), hij heeft een televisie, hij kookt, nou ja, kortom vijfsterrencomfort.
Desondanks had de LDH aangifte gedaan wegens niet-respect van de mensenrechten!
Waar gaan we naartoe???? Ik vraag je!!!!

Tweede deel van mijn betoog.

Als we kunnen bedenken dat de politie niets te doen heeft op scholen, dan zouden ze er niet zijn als er geen reden was!!!!
Ook al is het waar dat sommige politie-interventies soms onhandig zijn, het lijkt mij dat wanneer je jezelf niets te verwijten hebt, je geen reden hebt om je aangevallen te voelen door een politiecontrole!!!
Drugs horen niet thuis op een school en ik vind het heel normaal dat de politie in zulke gevallen tussenbeide komt. Het gebruik van honden en fouillering zijn volgens mij heel normale methoden in het kader van dergelijke interventies.

Het zij verre van mij om een ​​politiestaat te promoten, maar het wordt hoog tijd dat het ongedierte bang wordt en niet de eerlijke burger! Deze constatering is voor veel landen hetzelfde, ook voor België!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

Over de politie-invalzaak




par bobono » 09/12/08, 19:07

Eén ding is in ieder geval zeker: er is één van de twee die een grote leugenaar is + die zelfs met leugens de publieke opinie probeert te manipuleren. Het zou een misdrijf moeten zijn.

Ik merkte op dat de gendarme ons vertelde dat het op verzoek van de directeur van het etablissement was dat ze tussenbeide kwamen en dat deze de gendarmes in de klassen voorging.

Als je de waarheid wilt weten, neem dan contact op met deze meneer om hem naar zijn versie te vragen.

Wat betreft de opmerking van CRISTOPHE, te goed Frans voor de auteur om majoor bij de gendarmerie te zijn. Dit doet me denken aan de handarbeider die zonder de minste cultuur alleen maar een arme arbeider kan zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 09/12/08, 19:12

bobono, je zoog de H??? : Mrgreen:

CHRISTOPHE en niet CRISTOPHE : Mrgreen:

Anders ben ik het helemaal met je eens, alleen omdat je een agent of politieagent bent, wil nog niet zeggen dat je je niet goed kunt uiten.
En dan heeft zelfs de gendarmerie zijn communicatiedienst.
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 09/12/08, 19:13

Niet mee eens en als drugs geen donder kan schelen op school:

a) ze hadden op zijn minst moeten wachten tot het einde van de les... in het slechtste geval, pauze!!

[Humor Mode]

Want... ambtenaren zijn al duur, dus als ze verdubbelen, komen we er niet meer onderuit! Beeld

[/ Humor-modus]


b) stel je het beeld voor dat "niet-drugsverslaafden" nu hebben van Frankrijk en van de overheid?

c) Het verbaast me dat de machtige lerarenvakbond deze zaak niet meer doorgeeft...

d) ... in plaats van de politie te sturen, kunnen we ons beter afvragen waarom de jeugd zoveel drugs gebruikt... en pkoi pleegt ze zo vaak zelfmoord... maar dat zou het "systeem" van "volwassenen" in twijfel trekken, dus je moet jezelf zulke vragen niet stellen... :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 09/12/08, 19:15

Hier, ik heb net een e-mail gestuurd naar de LDH:
Goedemorgen.
Ik ontving van een vriend een e-mail van de LDH, waarin melding werd gemaakt van de "afdalingen" van gendarmes op scholen. Ik kon ook een "terechte" e-mail lezen van een gendarmerie-majoor die aan deze invallen deelnam, zijn versie was iets anders dan die van de leraar.
Om volledig objectief te zijn, zou ik u dankbaar zijn als u de herkomst van de e-mail van de gendarme, het werkelijke bestaan ​​van laatstgenoemde en zijn verklaringen zou kunnen controleren, in het bijzonder bij de directeur van de school die aanwezig zou zijn geweest en die hebben deze "afdalingen" "gesponsord".
Het zoeken naar de waarheid in deze onzekere tijden is essentieel en uw geloofwaardigheid staat op het spel; als de versie van de leraar een beetje vervalst blijkt te zijn, zou het jouw plicht zijn om de waarheid te herstellen door middel van een corrigerende e-mail en om te bepalen waarom een ​​dergelijke fout in de informatie kan zijn verschenen zonder te zijn geverifieerd.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Over de zaak afdaling politie




par Christophe » 09/12/08, 19:16

bobono schreef:Wat betreft de opmerking van CRISTOPHE, te goed Frans voor de auteur om majoor bij de gendarmerie te zijn. Dit doet me denken aan de handarbeider die zonder de minste cultuur alleen maar een arme arbeider kan zijn.


Echt niet! Ik dacht precies het tegenovergestelde!! Het lijkt me geen goed Frans en zeker niet de taal van een hoge "militaire" officier... Maar ik kan het mis hebben en ook daar moest het niveau zakken...

ps: probeer de apostrof-sleutel te (her)vinden, het is moeilijk om je te lezen...

herhalingen: goed bham maar wat doet LDH in het debat? Zou het niet eerder de HRD van het leger zijn waarmee contact moet worden opgenomen? : Mrgreen:
Dernière édition par Christophe de 09 / 12 / 08, 19: 17, 1 keer bewerkt.
0 x
Médard
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 18/11/08, 07:26
Plaats: Villefranche sur Saône

verbijstering...




par Médard » 09/12/08, 19:16

Goedenavond... Ik ben gloednieuw, ik heb je site ontdekt... Ik ben verrast door je verhalen van kinderen... Dit alles is verre van ecologie en respect voor de planeet... Maar, wie is Christophe ??? Zichzelf toestaan ​​het niveau van een majoor te beoordelen... van de gendarmerie. Terwijl deze Christophe een spelfout maakt in alle geschreven regels... . MDR... Hoogachtend. Dominique van Villefranche sur Saône (Rhône) : Lol:
Dernière édition par Médard de 09 / 12 / 08, 19: 19, 1 keer bewerkt.
0 x
Hallo ... Ik ben op zoek naar iemand met ervaringen op de Pantone-motor, om mij te begeleiden op een FORD-dieselmotor 120cv ??? Ik dank je. Goedendag
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 09/12/08, 19:18

Roh de mooie trol aan de macht... Ik wist zeker dat het ging gebeuren...

Ja, ik vind dat hij slecht schrijft voor een hogere officier... is het verboden om het te zeggen?

Gefeliciteerd, je bewijst mij en de leraar gelijk als we denken dat de de fascisering van Frankrijk is aan de gang...
Dernière édition par Christophe de 09 / 12 / 08, 19: 28, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 09/12/08, 19:20

Dacht je niet dat als de machtige lerarenvakbonden niet enthousiast worden, dat misschien komt omdat de dingen correct zijn gedaan???

Niet-drugsverslaafden hoeven zich nergens voor te schamen, dus er is geen reden om bang te zijn!

Als ik bij elke politiecontrole zou trillen, zou ik een luier dragen : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België

Re: verbazing...




par Gregconstruct » 09/12/08, 19:22

Medard schreef:Goedenavond... Ik ben gloednieuw, ik heb je site ontdekt... Ik ben verrast door je verhalen van kinderen... Dit alles is verre van ecologie en respect voor de planeet... Maar, wie is Christophe ??? Zichzelf toestaan ​​het niveau van een majoor te beoordelen... van de gendarmerie. Terwijl deze Christophe een spelfout maakt in alle geschreven regels... . MDR... Hoogachtend. Dominique van Villefranche sur Saône (Rhône) : Lol:


Tot ziens, blij je gekend te hebbenBeeld
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 314-gasten