Wie heeft een ecologische "aanpak"

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Logan
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 62
Inschrijving: 25/03/03, 11:45




par Logan » 19/01/04, 10:01

welkom
Naar mijn mening is het niet zozeer een kwantiteitsprobleem als wel een gradueel probleem.
Mensen maken zich zorgen over de ecologie, zolang dit hun persoonlijke comfort niet te veel in de weg staat.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 19/01/04, 20:12

Zeker minder dan 1%... en natuurlijk reken ik de opportunistische ecologen niet mee... Volg mijn blik...
0 x
Moira
x 17




par Moira » 31/03/04, 15:43

Omdat de ecologie ongetwijfeld begint met het sensibiliseren van onze ‘kleintjes’ voor de ecologisch verantwoorde gebaren van het dagelijks leven, wijs ik op een interessante documentatie voor ouders of opvoeders: ‘De behandeling van huishoudelijk afval’.

We kunnen het bekritiseren omdat het niet benadrukt dat het beperken van het verbruik van verpakkingen enz. zelfs beter is dan het recyclen ervan, maar het is nog steeds erg leerzaam.

http://www.ecosite.fr/Site_Visites/dos_doc...oc/Doc/doc.html
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 254-gasten