Ushuaia, Hulot label gecertificeerd 100% winst!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
belze1
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 14/11/06, 15:32
Plaats: Sud-Est

er zijn cosmetica en cosmetica !!!




par belze1 » 22/11/06, 13:54

0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 22/11/06, 14:10

Bedankt voor de Belze-link, dus N Hulot is niet zo onafhankelijk van Ushaya, als hij kan vragen om de compositie te veranderen, kan dat informeel zijn. En als het me niet spijt, heb ik eerder een fout gemaakt als Ushaia tot l'Oreal behoort: $

Het is grappig dat het Greenpeace was die de opmerking maakte, een andere "vriend" van Christophe.

PS: Er zijn Google-advertenties voor Ushaia en een andere Nicolas Hulot en zijn pact.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 22/11/06, 14:14

Ik ben het eens met Rulian en ik vind het jammer om NH aan te klagen terwijl het de enige is met echte zichtbaarheid in Frankrijk... :?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 22/11/06, 16:24

nonoLeRobot schreef:Bedankt voor de Belze-link, dus N Hulot is niet zo onafhankelijk van Ushaya, als hij kan vragen om de compositie te veranderen, kan dat informeel zijn. En als het me niet spijt, heb ik eerder een fout gemaakt als Ushaia tot l'Oreal behoort: $


Hij heeft het niet tegen mij gezegd... Hé, hij is verbaasd dat de producten van L'Oréal giftig zijn... nou...

nonoLeRobot schreef:Het is grappig dat het Greenpeace was die de opmerking maakte, een andere "vriend" van Christophe.


Hé pkoi, komt nu dit verhaal naar buiten? Ushuaia-producten bestaan ​​al heel lang....Hé, zou dat niet toevallig de echte rol van Greenpeace bevestigen?...

nonoLeRobot schreef:PS: Er zijn Google-advertenties voor Ushaia en een andere Nicolas Hulot en zijn pact.


Ushuaia Ik zie ze niet... kk1 zou me de link kunnen geven (voor verbanning als het L'oréal-producten zijn). Voor het pact maakt het niet uit, want we hebben het erover....

ps: ik ben het met je eens wat betreft je vorige bericht over adverteren, maar er zijn grenzen (ik verbied systematisch "schaduwrijke" adverteerders van Adsense...daar is zelfs een onderwerp voor)...
Voor Hulot, adverteren voor 4x4's in een eco-winkel... eerlijk gezegd, het staat op het punt van onzin!

reps: Ik denk dat deze discussie het onderwerp zou moeten zijn van een onderwerp op de forum van het pact... als ze het durven te openen... op een dag...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 22/11/06, 16:37

Houthakker schreef:Ik ben het eens met Rulian en ik vind het jammer om NH aan te klagen terwijl het de enige is met echte zichtbaarheid in Frankrijk... :?


In principe ben ik het hiermee eens, maar ik geef alleen de info door (nadat ik het heb gedeeld of niet...)... Ik ben je dienaar, niet je leider...

Nou, serieuzer, het zijn de "reguliere media" die daar worden losgelaten nadat we het eens kunnen worden of niet ... zoek uit waarom ... vooral de teef van Greenpeace (die de info al lang had ... het bewijs in de Cosmetox-gids: https://www.econologie.com/toxicite-dome ... -3123.html )
Dernière édition par Christophe de 22 / 11 / 06, 16: 42, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 22/11/06, 16:43

Om opnieuw op een positief punt te focussen: Hulot is toch een van de weinigen die publiekelijk zegt dat de industrieel EN politiek de evolutie naar een maatschappij met meer respect voor het milieu afremmen...

En dat is een heel goed punt in zijn voordeel!
Dernière édition par Christophe de 22 / 11 / 06, 16: 55, 1 keer bewerkt.
0 x
saveplanet
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 128
Inschrijving: 10/11/06, 19:05
Plaats: Parijs




par saveplanet » 22/11/06, 16:57

We weten het allemaal, Nicolas Hulot is een controversieel personage. hij is toegewijd, maar voert paradoxale acties uit... gesponsord door Rhône Poulenc, l'Oréal, enz. en zet zich in voor de bescherming van het milieu.
Maar het bewijs is dat het een niet onverenigbaar is met het ander.
Ja, hij is niet perfect, maar ja ook, hij slaagt erin zichzelf uit te drukken en gewicht te hebben...
0 x
Samen kunnen we het veranderen
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 22/11/06, 20:43

Ja saveplanet je hebt de vraag goed samengevat...

Anders, bijna, in hetzelfde onderwerp: de laatste lopende enquête op de site: https://www.econologie.com/resultats-du-sondage.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 22/11/06, 20:58

Christophe schreef:[...] Anders, bijna, in hetzelfde onderwerp: de laatste peiling die bezig is op de site: https://www.econologie.com/resultats-du-sondage.html
ik ben helemaal :schok: :schok: :schok: door de antwoorden "3" en "4"... :frons:


Anders, geblazen en niet balg...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 22/11/06, 21:05

Houthakker schreef:ik ben helemaal :schok: :schok: :schok: door de antwoorden "3" en "4"... :frons:


Onderdrukt door de vragen of de resultaten die ze opleveren? Ik had misschien je mening gevraagd om de verschillende antwoorden te schrijven, toch?

Houthakker schreef:Anders, geblazen en niet balg...


Oh ja... maar balg bestaat toch ook? : Oops:
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 208 gasten