Geheime technieken van controle over forums internet

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Voor of tegen Europa?




par Obamot » 16/02/13, 13:20

Hier zijn we noch "tegen" noch "voor" Europa, we tellen de punten van beide kampen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/02/13, 13:31

Het onderwerp van het onderwerp is niet Europa, maar de controle over forums.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 16/02/13, 13:51

plaatste een advertentie voor een oliemaatschappij in een forum ecologisch is geen poging om de forum

le forum het geld ontvangen, ongeacht de inhoud van de advertentie!

het is eerder de auteur van de advertentie die kan klagen over slechte targeting! hij heeft betaald voor een advertentie die is geplaatst waar deze niet het meest effectief zal zijn

hoewel het het waard is om besproken te worden: olie is niet helemaal schadelijk ... we kunnen grote ecologische ideeën hebben en werken aan de exploitatie van olie .... en zelfs de exploitatie van olie zo ecologisch mogelijk maken

de exploitatie van olie heeft veel ecologische vooruitgang te boeken: bijvoorbeeld om het verbrande gas niet kwijt te raken in fakkels bij de uitgang van veel putten omdat er alleen een pijp is om de vloeistof af te voeren, en niet het materiaal om het gas te exploiteren

nog een grote ecologische vooruitgang die moet worden geboekt: bundeling van knowhow zodat de in de olie-industrie ontwikkelde technieken ook kunnen worden gebruikt voor allerlei soorten recyclage en voor synthetische brandstof

beschouwen als een schandaal dat een oliemaatschappij probeert te rekruteren op een forum ecologisch is een nogal primitieve redenering
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/02/13, 14:09

+1
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Laurie Dubois
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 04/02/13, 19:05




par Laurie Dubois » 17/02/13, 22:41

Bravoooooo!

Sommigen hebben alles begrepen van de principes die in

https://www.econologie.com/forums/techniques ... 11968.html

le forum onleesbaar is geworden.

Voor sommigen komt het neer op het verbieden van het debat door andere sprekers in diskrediet te brengen. Ik eis uitsluitingen! :onheil:
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 18/02/13, 01:20

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

humor als je ons vasthoudt ga dedelco doe je masker af we herkenden je!!!

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


"Naar de mening van sommigen komt het neer op het verbieden van debat door de andere sprekers in diskrediet te brengen"

sommigen hebben ook de neiging om met de stok te slaan, moet je geloven...


"Ik eis uitsluitingen! Evil of Very Mad"

7e bericht mevrouw "beweert" ze vraagt ​​niet ze beweert, behalve dat hier niet mevrouw wordt bediend noch meneer wordt bediend... vooral wanneer de magische woorden ontbreken!!! :P

"Alsjeblieft", een kleine poging tot beleefdheid (voor hallo ben ik een van de weinigen die hallo zegt, maar dat stoort me helemaal niet gezien de hoeveelheid onzin die ik kan zeggen, het maakt het goed;)), op aan de andere kant, als je mensen wilt uitsluiten, wat in feite neerkomt op, ik citeer je, "debat verbieden door anderen in diskrediet te brengen", in feite is dat fataal in diskrediet brengen, je moet op zijn minst de magische woorden zeggen om de koning naar deze plaatsen te vragen de opperste gerechtigheid...

: Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

"Ik claim" .... en de karavaan passeert ...
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 18/02/13, 08:35

CHATELOT hello
plaatste een advertentie voor een oliemaatschappij in een forum ecologisch is geen poging om de forum

le forum het geld ontvangen, ongeacht de inhoud van de advertentie!

het is eerder de auteur van de advertentie die kan klagen over slechte targeting! hij heeft betaald voor een advertentie die is geplaatst waar deze niet het meest effectief zal zijn

de advertentie wordt automatisch geregistreerd op basis van de gebruikte trefwoorden, het is aan de "lezer" om de inhoud over te slaan als deze niet bij hem past, anders zou de site betalen en een bepaald aantal van hen elimineren, ik eerst, in de veronderstelling het zou ecologie zijn met geldgebrek. Dus je moet het minste kwaad kiezen!
Dan de forums kunnen of moeten ze worden gecontroleerd? Het is onvermijdelijk op korte of middellange termijn omdat het een te krachtig instrument is om vrij in de handen van iedereen te laten, het gaat erom te weten welk deel gecontroleerd wordt of moet worden: uitwisseling van kookrecepten, breien, een vuile bom of een pedoseksuele site?
0 x
Laurie Dubois
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 04/02/13, 19:05




par Laurie Dubois » 18/02/13, 09:25

Janic schreef:

Dan de forums kunnen of moeten ze worden gecontroleerd? Het is onvermijdelijk op korte of middellange termijn omdat het een te krachtig instrument is om vrijelijk in ieders handen te laten.


Pas op Janic! Je spreekt als macht! :onheil:

De dag dat je jezelf niet meer kunt uiten, ben jij de eerste die gaat klagen.

Kijk, het begint al:

http://www.wikistrike.com/article-l-ue- ... horComment

als de regering, in plaats van wetten uit te vaardigen, de oppositie begint te manipuleren, waar gaan we dan heen?

Ik denk dat we ons integendeel moeten organiseren tegen de macht: als we weten wat haar doelstellingen zijn, wat haar middelen zijn en voor wie ze rolt... :onheil:

(en toen ze me kwamen halen, was er niemand meer!)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 18/02/13, 09:45

Hallo
Pas op Janic! Je spreekt als macht!

De dag dat je jezelf niet meer kunt uiten, ben jij de eerste die gaat klagen.

Kijk, het begint al:

Het is geen kwestie van voor of tegen spreken, maar van realistisch zijn, niet het gezicht verhullen. Het internet is al in handen van machtige financiële groepen die banden hebben met de politiek. Dus zolang deze pseudo-vrijheid de bezitters van het internet goed uitkomt, zal de illusie blijven bestaan ​​dat daar van alles en nog wat kan, maar dat duurt maar even!
0 x
Laurie Dubois
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 04/02/13, 19:05




par Laurie Dubois » 18/02/13, 10:02

Daarom moet je vechten om het oncontroleerbaar te houden.

Jammer als er wat excessen plaatsvinden: het is de prijs die betaald moet worden en er bestaan ​​a posteriori repressieve juridische middelen.

Het is ook een uitstekend detectiemiddel: een beetje zoals de politie die bepaalde plaatsen "beschermt" die verband houden met drugshandel, prostitutie, enz.: het stelt je in staat om te weten wie en waar ze zijn, anders is er verwatering en waar niemand kan meer opsluiten.

Het is aan jou om je doelen te definiëren en je kant te kiezen.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 280 gasten