Geheime technieken van controle over forums internet

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 15/02/13, 20:09

Hee Hee Hee! Uit de Rigzone-advertentie op de forum econology. : Lol:

Beeld
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 16/02/13, 00:46

En het gaat terug, dank je, dat had ik nog niet gelezen... heel interessant...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 16/02/13, 10:14

moinsdewatt schreef:Hee Hee Hee! Uit de Rigzone-advertentie op de forum econology. : Lol:

Beeld


2-dingen:

1) Gebruik alstublieft onze Lessdewatt-imagehost...een beetje moe van het bewerken van al je afbeeldingen...

2) Er is een onderwerp om dit te melden: https://www.econologie.com/forums/annonces-g ... t1714.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/02/13, 11:49

Blijkbaar hebben sommige politici het belang van deze zaak begrepen. Onze Europese uitmuntendheid is kennelijk bedoeld om te infiltreren forums anti-Europeanen:

http://realinfos.wordpress.com/2013/02/ ... linternet/

onthult dat de Het Europees Parlement zou overwegen om agenten of ‘trollen’ te financieren, voor een bedrag van 2 tot 3 miljoen euro, om alles wat eurocritici op internet zouden kunnen schrijven te dwarsbomen, (sites, Twitter, Facebook, enz.).
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 16/02/13, 11:53

:schok:

Ach ja, toch... betreurenswaardig...

Ga en onthul jezelf met moed: wie wordt er momenteel betaald om dit te bederven forum? : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 16/02/13, 12:14

slet,

Ik had gisteren een flits door verbinding te maken met de tv. Sommige van de gepresenteerde methoden zijn al toegepast, kijk naar het (catastrofale) geval van de heren die in brand zijn gestoken, de boodschap is om snel tussen twee onzin door te gaan, gewoon om de vis terwijl je het ding nog steeds presenteert... het is meer dan betreurenswaardig!!! Het is beangstigend, denk ik...

Als er betaalde trollen zijn, is dat omdat er angst bestaat dat informatie en kennis mensen oncontroleerbaar zullen maken...

Gisteren hoorde ik op het antwoordapparaat van “daar als ik daar ben” een dame die het had over het Duitse referentiesysteem of ze zei ruwweg “in het begin zei ik tegen mezelf dat ik in Duitsland zou gaan wonen, dit modelland of allemaal je hebt het goed, anders bestaat er geen werkloosheid om het zo te zeggen etc etc, "voegt ze eraan toe" en toen sprak ik met mijn vriend Yourgen, en toen legde hij me uit dat er geen salarisminimum was en dat hij gedwongen werd om voor 3 euro te werken /h, dat de sociale zekerheid op het punt staat te worden verlaagd enz enz enz enz", besluit ze met "nou nu ik dat allemaal weet, ben ik er niet zo zeker van dat ik in dit land wil gaan wonen..."

Dat alles om te zeggen dat het helaas niet verrassend is wat de politici van plan zijn. Kennis en uitwisseling zijn onze kracht :) ...

Wat is dan een forum anti_Europees??? het is niet een breed concept, we kunnen er veel dingen in stoppen...

Ik moet ze een paard van drie sturen, genaamd Dedelco :) :p
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6988
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 16/02/13, 12:17

of een geldverslindende huursoldaat?

een Zwitserse Garde?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 16/02/13, 12:23

plumitif???

bidouille23 schreef:Als er betaalde trollen zijn, is dat omdat er angst bestaat dat informatie en kennis mensen oncontroleerbaar zullen maken.


Als er, toegegeven in een overheidsbegroting, IE is voor Europa en voor een onderwerp dat uiteindelijk vrij nutteloos is (in mijn ogen)...wees er zeker van dat het al jaren bestaat voor particuliere bedrijven...
Dernière édition par Christophe de 16 / 02 / 13, 12: 33, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/02/13, 12:26

Nou, ik ben een ietwat moderne krant met een website, www.lesoir.be , Bijvoorbeeld.

Het is mogelijk om feedback te geven. Volg de paar weken en je zult zien dat het wordt uitgedrukt:

- verduidelijking
- vragen
- onthullingen
- gekreun
- anti-opmerkingen....onderwerp uitgedrukt
- racistische opmerkingen tegen antiracistische opmerkingen
- populistische commentaren versus “liberale” commentaren
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/02/13, 13:16

Alsjeblieft ! Als we het over de wolf hebben:

http://www.lemonde.fr/sciences/article/ ... 50684.html

Ik had dit al opgemerkt in de reactiethreads van de krant:

als de eerste reactie beledigend is, volgt de rest.

als het een ontwikkeling is, aanvullende informatie, een beredeneerde kritiek, is het beter.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 290-gasten