Geheime technieken van controle over forums internet

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 18/08/12, 06:25

Het werd tijd dat we het onderwerp ter sprake brachten:

Rabid Sheep voedt ook de haas op:

http://lesmoutonsenrages.fr/2012/08/18/ ... more-30071
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 18/08/12, 08:18

Zeer interessant.
Dat gezegd hebbende, kan het kennen van de technieken je ook aanmoedigen om ze voor eigen rekening toe te passen...

Net als het leren van verkooptechnieken, leerde ik ze te decoderen wanneer een verkoper naar me toe komt en me probeert te manipuleren.

Mijn verhandeling, hierin forum is zeer militant. Ik denk dat een econoom een ​​activist is...

Ik realiseer me dan ook dat ik mij vaak min of meer (al dan niet onbewust) uitdruk volgens de hierboven beschreven leefregels.
:?
Als ik de analyse verder zou pushen, zou ik zelfs zeggen dat ik mezelf manipuleer. : Lol:
Moet ik een ban krijgen forum. :? : Mrgreen:
Ik vraag me af of ik het onderwerp daar niet heb getrold / verschoven / verdund. :schok:
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 18/08/12, 08:47

Ik vraag me af of ik het onderwerp daar niet heb getrold / verschoven / verwaterd. Geschokt

stop : Cheesy: de ouderen kennen je, te laat voor jou, de trol
: Cheesy:
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 18/08/12, 11:33

Citro schreef:Zeer interessant.
Dat gezegd hebbende, kan het kennen van de technieken je ook aanmoedigen om ze voor eigen rekening toe te passen...

Net als het leren van verkooptechnieken, leerde ik ze te decoderen wanneer een verkoper naar me toe komt en me probeert te manipuleren.

Mijn verhandeling, hierin forum is zeer militant. Ik denk dat een econoom een ​​activist is...

Ik realiseer me dan ook dat ik mij vaak min of meer (al dan niet onbewust) uitdruk volgens de hierboven beschreven leefregels.
:?
Als ik de analyse verder zou pushen, zou ik zelfs zeggen dat ik mezelf manipuleer. : Lol:
Moet ik een ban krijgen forum. :? : Mrgreen:
Ik vraag me af of ik het onderwerp daar niet heb getrold / verschoven / verdund. :schok:


Maak je geen zorgen, als alle gevaarlijke internetmanipulators net zo giftig en te kwader trouw waren als jij, zou dit onderwerp niet bestaan. : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 18/08/12, 14:23

Ouuuuuh de ondeugende manipulatoren..... : Cheesy: Neuk de hoorns!

We vinden er hier zelfs enkele met kleine moorddadige zinnen, zelfs als het oprecht wordt gezegd, is het niet ook om ontmoediging aan te moedigen?:

Pfffff ....Beeld

Het is zwaar deze post-extensie: "jij zei dat, dus ik zeg dat en tralala.."

Voeren! Ik lees niet eens!

Bewerken: ik heb het over de uitwisseling op pagina 10...

Dat hij het ook niet leuk vindt... maar waarom houdt hij het niet voor zich? : Mrgreen: Ben het dus helemaal eens met het feit dat we het publiek kunnen manipuleren zonder het te beseffen ... maar bewust, ahahaa

PS: als we een goep dtrop dronken, telt dat als manibulazion, hips!!? : Mrgreen:
.....garzon de baby choz ....heupen!!?
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 18/08/12, 14:39

en waarom zou hij niet het recht hebben om dat te zeggen!

en dat zegt hij tenminste! hoeveel denken het en zeggen het niet...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 18/08/12, 14:41

Zoals ..?! : Mrgreen: : Cheesy: : Arrowu: : Arrowu: Als de wolf uit het bos komt, is de censuur daar : Cheesy:

De meest verraderlijke manipulatie, omdat het bedoeld is om kwetsend te zijn, ligt zeker in het feit dat sommigen misbruik maken van een pseudo-mislukking, of een thread als deze, om hun eigen rekeningen te vereffenen...

Ten slotte kunnen we de manipulators gemakkelijk detecteren in hun wil om kwaad te doen.

Aan hun karikaturale boosaardigheid... En vaak ook aan hun grote onhandigheid! Als ze dat doen in de primaire misvatting, typ je: "als het geschreven is, is het waar". Voor hen zou er maar één stap zijn om te doen alsof het vertellen van de waarheid zou zijn om te manipuleren, zolang het hun belang kan dienen: anderen neerschieten, gewoon om te pronken! Ellendig.

Want als ze geen verstandige dingen zeggen (het kan hen vaak overkomen), hebben sommigen een omvang van onzin die alleen wordt geëvenaard door de koppigheid die ze erin steken om het intact te willen houden.

Trouwens, je moet ze nooit complimenten geven, ze kunnen beledigd zijn. : Mrgreen:

Ze hebben zo'n mening over zichzelf!
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 20/08/12, 21:24

Obamot schreef:Ouuuuuh de ondeugende manipulatoren..... : Cheesy: Neuk de hoorns!

We vinden er hier zelfs enkele met kleine moorddadige zinnen, zelfs als het oprecht wordt gezegd, is het niet ook om ontmoediging aan te moedigen?:

Pfffff ....Beeld

Het is zwaar deze post-extensie: "jij zei dat, dus ik zeg dat en tralala.."

Voeren! Ik lees niet eens!

Bewerken: ik heb het over de uitwisseling op pagina 10...

Dat hij het ook niet leuk vindt... maar waarom houdt hij het niet voor zich? : Mrgreen: Dus ben het er helemaal mee eens dat we het publiek kunnen manipuleren zonder het te beseffen... maar bewust, ahahaa[...]

Whoa! :schok:

Obamot is boos dat ik zijn gespikkelde folie-uitwisselingen op de forum...

Het is triiiiistisch... :(

En plotseling vergeet hij zelfs mij te citeren als hij citeert... :? (en daarnaast maakt hij quotefouten...)

Wat zal ik doen ? Ben ik aan het trollen? ik manipuleer? Ben ik zelfcensuur?

Ik ben verbaasd ... :|
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 21/08/12, 00:10

Niet geciteerd omdat niet gericht, het was een voorbeeld! Aan de andere kant lijkt het bovenstaande bericht hier veel op:

Lumberjack (die debat over idee versus debat over persoon verwart) schreef:"jij zei dat dus ik zeg dat en tralala.."


: Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 21/08/12, 10:19

: Cheesy:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 393-gasten