Website van de vereniging éconologie: creatie / functies

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79358
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Website van de vereniging éconologie: creatie / functies




par Christophe » 24/06/11, 15:19

Dus besloot ik de koe bij de horens te vatten en uiteindelijk de handen uit de mouwen te steken om de site te maken de econologie vereniging.

U kent de econologievereniging die in januari 2010 werd opgericht en sindsdien alleen maar stagneert: https://www.econologie.com/forums/associatio ... t8916.html

Ik beken schuld, ik ben de hoofdverantwoordelijke: ik heb er niet in geslaagd mensen te motiveren via de forum ! (maar je hebt er zelf ook niet veel in gestopt!)

Het moet gezegd dat er in 6 2010 leden zijn die het abonnement hebben betaald (dat wil zeggen niet eens alle stichtende leden...geen commentaar heren...).

Maar dat is op zich geen probleem aangezien wij geen kosten hebben behalve 15€ per jaar bij het verenigingshuis en een paar euro per maand voor de bankrekening. (nou ja, geen kosten, dat is snel gezegd: we betaalden toch 140 euro voor de publicatie van de creatie!).

Het probleem is dat dit gebrek aan motivatie mij persoonlijk niet echt motiveerde om andere mensen te motiveren, het is een vicieuze cirkel van (de)motivatie...

Dus misschien zal deze site gewijd aan de vereniging dingen veranderen? Ik hoop...

Genoeg blabla, ik besloot het te gebruiken Google-site om het te doen!

Voordelen: geen kosten, geen host betalen, geen domeinnaam (maar doorverwijzing mogelijk), veel toegankelijke Google-tools (agenda, planning, delen van documenten, Google map, picasa...etc etc...), beheer van meerdere gebruikers mogelijk (op voorwaarde dat je een Google-account hebt), eenvoudige overdracht naar andere mensen indien nodig...

Nadelen: ik zie er maar één, het is Google (voor sommigen is het een probleem...jammer...).

Het doel van de site is om, naast forums:

a) Presenteer de vereniging "goed" (blijkbaar is het niet duidelijk en schoon genoeg op a forum)

b) Werk/acties/publicaties samenvatten en verspreiden

Dat wil zeggen, om te beginnen, een samenvatting van wat er op dit gebied is gedaan forums. Het zijn er al veel!! Een enorm synthesewerk over bepaalde onderwerpen / onderwerp van forums moet gedaan worden!

c) Organiseer tussen leden (in aanvulling op forums, zoals het gebruik van een kalender, een community/coöperatief nieuwssysteem...)

d) Verzamel leden/fondsen/donaties

e) Meer concrete productieprojecten opzetten (wanneer d) voldoende zal zijn)

Als je andere ideeën hebt voor de inhoud/functionaliteit, zeg ze dan meteen, dan kijken we wat er gedaan kan worden.

Geef me ongeveer 2 weken de tijd om een ​​eerste “uitzendbare” versie aan u te presenteren!
Dernière édition par Christophe de 03 / 12 / 14, 22: 09, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16170
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5261




par Remundo » 24/06/11, 18:31

Hallo Christopher,

Bedankt voor deze info 8)
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 24/06/11, 19:59

Christophe, controleer je persoonlijke berichten.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79358
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 24/06/11, 20:05

Beantwoord...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79358
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 08/07/11, 11:21

Zijn er bètatesterkandidaten? 8)

Zo ja, stuur mij dan een PB en ik leg het je uit zodra het "bèta-testbaar" is

Hier alvast een voorproefje (de indeling kan nog veranderen):

Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 259-gasten