Samen creëren van banen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
yanyan26
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 101
Inschrijving: 23/12/06, 16:27
Plaats: Drôme (26)

Samen creëren van banen




par yanyan26 » 12/02/08, 11:14

ZO RUIM MOGELIJK

Samen banen creëren!!!!!!


De overheid schaft de 20 euro korting voor online aangevers af... (aangifte via internet) :onheil:

Dus jullie rapporteren dit jaar allemaal op papier.

Als iedereen volgt, zullen ze gedwongen worden om in te huren om onze lakens in beslag te nemen.


> WIJ MOGEN TEN MINSTE VERHUREN CREËREN.
> GEEF DOOR AAN AL UW CONTACTEN
>
0 x
http://yanyan.26.free.fr/


De natuur is een evenwicht parfait.Si jij er goed uitzien, zal het aan u openbaren kan zijn geheim.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 12/02/08, 11:33

Dus dat is echt een stom idee...Sorry, het is klote!

Ik heb nog een soortgelijke: "Om uw koopkracht te vergroten en uw onenigheid met een regering te tonen, stop met het betalen van uw belastingen"

Als 1 huishoudens hun belasting niet meer betalen, hoeveel belastingcontroleurs of gerechtsdeurwaarders moeten we dan binnen enkele maanden inhuren om dit tekort op te eisen? Ongetwijfeld meer dan wat de mensheid in zich heeft... En hop het is bankroet voor de Staat : Mrgreen:

Het is een beetje hetzelfde principe als de witte kopie in de klas om de leraar kwaad te maken... die machteloos wordt...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16093
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5233




par Remundo » 12/02/08, 11:47

YanYan, het idee komt voort uit een goed voornemen...

Maar als we dat alleen maar hebben om banen te creëren, dan kunnen we allemaal onze zakdoekjes pakken en huilen...

Met vriendelijke groet!
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 12/02/08, 11:53

Remundo schreef:YanYan, het idee komt voort uit een goed voornemen...


Goed voornemen? Welke? Groei en economie stimuleren door ambtenaren meer werk te geven? Goede grap...

Moet ik dat onthouden ambtenaren buiten beschouwing worden gelaten bij de berekening van het heilige bbp en dus van de groei? Hé ja ... ik zeg niet dat het goed is, maar op dit moment is het ...

Ik wed dat het idee kwam van een ambtenaar vakbondsman ... die niet verder kijkt dan zijn neus ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16093
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5233




par Remundo » 12/02/08, 11:58

En ja, maar wat je zegt past niet zo goed bij de psychologie en denkpatronen van veel Fransen... :D

@+
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 12/02/08, 11:59

...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79294
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 12/02/08, 12:10

Oh, dit voorstel doet me denken aan een scène uit "La Belle Verte"...

Ik ga het uittreksel halen...Ik heb er al 2 in voorbereiding... :)
0 x
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh

Re: Laten we samen banen creëren




par bamboe » 12/02/08, 17:53

En zo brengen ze je het volgende jaar 200E meer in rekening omdat je ze de nieuwe aanwervingen moet betalen...
Goed idee... : Cheesy:

yanyan26 schreef:ZO RUIM MOGELIJK

Samen banen creëren!!!!!!


De overheid schaft de 20 euro korting voor online aangevers af... (aangifte via internet) :onheil:

Dus jullie rapporteren dit jaar allemaal op papier.

Als iedereen volgt, zullen ze gedwongen worden om in te huren om onze lakens in beslag te nemen.


> WIJ MOGEN TEN MINSTE VERHUREN CREËREN.
> GEEF DOOR AAN AL UW CONTACTEN
>
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
nightrow
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 13/11/07, 22:40




par nightrow » 12/02/08, 20:06

Maar nee, je hebt het niet begrepen, deze 20€ per stuk, het is voor de EPD....
0 x
Avatar de l'utilisateur
missécolo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/02/08, 17:34
Plaats: Quebec, Canada




par missécolo » 12/02/08, 23:09

jij, in plaats van te komen opdagen, kijk naar het werkloosheids- / baanverliespercentage in Quebec en in andere provincies in Canada ... : Cry:
:frons: je bent goed beschermd waar je bent....20 francs is niet veel vergeleken met een verloren salaris... en vooral in Canada als de belasting super hoog is...Denk er eens over na..
0 x
Ariane xx Laten we een concreet gebaar, de planeet te redden !!

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 172-gasten