Samen creëren van banen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
nightrow
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 13/11/07, 22:40




par nightrow » 12/02/08, 23:12

Mijn antwoord moest uiteraard in de 2e graad worden genomen (zie de 3e).

Ik geef toe dat ik daarentegen geen verband leg met banen die verloren gaan in Quebec...
0 x
Avatar de l'utilisateur
missécolo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 31
Inschrijving: 11/02/08, 17:34
Plaats: Quebec, Canada




par missécolo » 12/02/08, 23:20

Ik woon NIET in Europa, dus ik kan geen link maken ...
0 x
Ariane xx Laten we een concreet gebaar, de planeet te redden !!
yanyan26
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 101
Inschrijving: 23/12/06, 16:27
Plaats: Drôme (26)




par yanyan26 » 13/02/08, 09:30

Dag

Ik wil verduidelijken dat dit een e-mail is die ik heb ontvangen.
Ik denk dat de titel “Together, let's create jobs” niet letterlijk genomen moet worden.
Ik pretendeer niet dat ik banen creëer, ik ben gewoon een arme werker :D
Aan de andere kant ben ik het zat om voor melkkoeien te worden gehouden.
Ons zijn belastingverlagingen en resultaten beloofd:

Kleine gepensioneerden moeten hun tv-licentie terugbetalen.
Internetgebruikers verliezen hun bonus van 20 euro voor hun aangifte. Etc etc..

Als ik mijn zandkorrel in hun goed geoliede mechaniek kan stoppen, zou ik dat doen.Natuurlijk, een korrel is niets, maar met een handvol zand gaat het al beter.

Je ziet Christophe die we kunnen beantwoorden zonder mensen onder de grond te laten zakken.Voor een moderator is het niet mooi, mooi

Iedereen heeft zijn mening en zijn ideeën, die zijn blijkbaar niet hetzelfde, jammer, er is van alles voor nodig om een ​​wereld te maken.

Maar je zult niet hebben: "Mijn vrijheid van denken" la la la la la la
0 x
http://yanyan.26.free.fr/


De natuur is een evenwicht parfait.Si jij er goed uitzien, zal het aan u openbaren kan zijn geheim.
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 13/02/08, 09:43

Hallo,

Over één ding ben ik het met je eens: we hebben veel te veel last!
Over de rest ben ik het dus niet eens: in plaats van er alles aan te doen om extra kosten te creëren, moeten we juist bijdragen aan het verminderen ervan!

yanyan26 schreef:Dag

Ik wil verduidelijken dat dit een e-mail is die ik heb ontvangen.
Ik denk dat de titel “Together, let's create jobs” niet letterlijk genomen moet worden.
Ik pretendeer niet dat ik banen creëer, ik ben gewoon een arme werker :D
Aan de andere kant ben ik het zat om voor melkkoeien te worden gehouden.
Ons zijn belastingverlagingen en resultaten beloofd:

Kleine gepensioneerden moeten hun tv-licentie terugbetalen.
Internetgebruikers verliezen hun bonus van 20 euro voor hun aangifte. Etc etc..

Als ik mijn zandkorrel in hun goed geoliede mechaniek kan stoppen, zou ik dat doen.Natuurlijk, een korrel is niets, maar met een handvol zand gaat het al beter.

Je ziet Christophe die we kunnen beantwoorden zonder mensen onder de grond te laten zakken.Voor een moderator is het niet mooi, mooi

Iedereen heeft zijn mening en zijn ideeën, die zijn blijkbaar niet hetzelfde, jammer, er is van alles voor nodig om een ​​wereld te maken.

Maar je zult niet hebben: "Mijn vrijheid van denken" la la la la la la
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 13/02/08, 10:15

yanyan26 schreef:Je ziet Christophe die we kunnen beantwoorden zonder mensen onder de grond te laten zakken.Voor een moderator is het niet mooi, mooi


U bent niet de auteur van dit idee, of wel? Sorry maar ik was aardig en ik denk dat het gewoon een CON (of een 12-jarige jongen) is die dit idee lanceerde... alle andere leden bevestigden het.

Je moet een ABSOLUUT misverstand hebben over economie om zo'n idee te lanceren.

yanyan26 schreef:Iedereen heeft zijn mening en zijn ideeën, die zijn blijkbaar niet hetzelfde, jammer, er is van alles voor nodig om een ​​wereld te maken.


Iedereen heeft het recht om zijn eigen mening te hebben, maar als die bevooroordeeld is, is het minste wat je kunt doen, luisteren naar de stem van de rede...

yanyan26 schreef:Maar je zult niet hebben: "Mijn vrijheid van denken" la la la la la la


Je kunt denken wat je wilt... maar je kunt geen slechte ideeën doorgeven of verdedigen op een forum "serieus" zonder een terugslagklep...
Dernière édition par Christophe de 13 / 02 / 08, 10: 18, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 13/02/08, 10:16

indy49 schreef:Hallo,

Over één ding ben ik het met je eens: we hebben veel te veel last!
Over de rest ben ik het dus niet eens: in plaats van er alles aan te doen om extra kosten te creëren, moeten we juist bijdragen aan het verminderen ervan!


+1
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 204-gasten