Sarkozy beledigt alle sektarische ecologen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Sarkozy beledigt alle sektarische ecologen




par Christophe » 05/06/09, 23:00

Uittreksel uit dit onderwerp: https://www.econologie.com/forums/vente-d-un ... t7675.html

Ik vind het volgende betreurenswaardig vooral omdat niemand na de verklaring in de media reageerde!

Uittreksel uit de toespraak van Sarkozy in Urmat, in de Elzas op 19 mei 2009: http://www.elysee.fr/documents/index.ph ... 32&lang=fr
Volledige pdf: https://www.econologie.info/share/partag ... y0kG5C.pdf

Het is het besef dat de groei van morgen niet zal lijken op de groei van gisteren. We hebben groei en banen nodig voor u en uw kinderen. Maar we kunnen de weegschalen van de planeet niet opofferen. Groei morgen zal duurzaam zijn of niet.

En het verdedigen van het milieu is te strategisch, het is te cruciaal voor hoor gewoon bij een kleine sektarische groep. Grote groepen overheden moeten overtuigd zijn van de noodzaak om anders te produceren. We moeten in Frankrijk blijven produceren als we banen voor iedereen willen hebben. Maar we zullen op een duurzame manier produceren en wat ik aankondig met de ministers, Beste Michel BARNIER, in het bos, ik zal het doen voor andere beslissende sectoren voor het evenwicht van de planeet. Frankrijk moet het goede voorbeeld geven.


Sarkozy behandelt, corrigeer me als ik het mis heb, alle ecologen van de "kleine sektarische groep" en beschouwt de "Groenen" daarom niet als een grote regeringsformatie ... Hoeveel groene ministers waren er in het verleden in de regering?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hasardine
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 350
Inschrijving: 26/07/08, 22:01
Plaats: Elzas




par Hasardine » 06/06/09, 06:34

nee, ik lees niet hetzelfde als jij!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 06/06/09, 08:27

Echt waar? Wat lees je dan?
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 06/06/09, 13:31

Terwijl hij alles en nog wat zegt, kun je alles en nog wat lezen ...

We hebben de resultaten gezien van zijn ecologische wil ...

Maar "een sektarische groep" betekent "een sektarische groep", en het is geen compliment, het is zelfs een belediging.
----
Aan de andere kant om over de ump als een sekte te spreken, daar is het mogelijk, omdat het realiteit is.
In Straatsburg, en vandaag in Calvados, zijn de districten afgezet en leeggemaakt van hun bevolking. De president van alle Fransen nam een ​​menigtebad (het is goed voor zijn moreel) onder een paar honderd hete aanhangers van de uitgekozen handpomp.
(Oudsten wilden altijd Obama, de gendarmes antwoordden dat er alleen gasten van de UPM waren).
Zeker foto's op het nieuws.
Schandalig! De dag voor een verkiezing, waar hij zo bevooroordeeld is.
:onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189




par Remundo » 06/06/09, 13:48

maak je geen zorgen :D Toff en Gegyx hebben al lang een lichte sarkoziet (spontane ontsteking in contact met Nicolas) ...
Beeld
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 06/06/09, 14:26

Remundo schreef:maak je geen zorgen :D Toff en Gegyx hebben al lang een lichte sarkoziet (spontane ontsteking in contact met Nicolas) ...
Beeld
Ja, soms vraag ik me af of deze infectie niet gunstig zal zijn ... Ondertussen hebben we nog niet de "noodzakelijke antistoffen". :?

Dezelfde opmerking als gegyx over het aanstootgevende karakter van het onderwerp en erg schokkend in de mond van een president ... Op dit punt ben ik een van degenen die denken dat het kostuum te groot is voor het personage ...
:frons:

Wat betreft ecologie denk ik echter dat het onderwerp inmiddels TE BELANGRIJK EN BETROKKEN is geworden om het aan een partij over te laten.

Ecologie is geen partij; het is een essentieel onderdeel van de politiek. Ik zou zelfs zo ver gaan om te zeggen dat een politieke partij die zich niet bezig houdt met het milieu geen politieke partij is, maar een lobby (idem voor de sociale).
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 06/06/09, 14:55

Remundo schreef:.. en Gegyx hebben al lang een lichte sarkoziet (spontane ontsteking in contact met Nicolas) ...

Denk nog eens na, dit is geen allergie!
Het is veel dieper en elke dag.
Degenen die niet door deze ziekte worden getroffen, moeten daarentegen een oculaire of neuronale ontsteking hebben die de realiteit van de waargenomen feiten vervaagt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189




par Remundo » 06/06/09, 18:32

OK, ik sympathiseer ... je moet ernstig lijden onder de aanwezigheid van Nicolas in de media, en, moet worden erkend, aan zijn excessen.

Maar aan alle kanten die ik op het politieke schaakbord zie, zie ik heel weinig ambtenaren opvallen, hetzij door superieure intelligentie of door relevante handelingen.

Dat gezegd hebbende, de door Christophe geciteerde passage zou hier geschreven kunnen zijn door de meesten van ons denkend aan Greenpeace, de anti-Nuke, de ecologische groepen die gekke energie besteden om zichzelf in de benen te schieten ... : Idee:

Met betrekking tot het industrie- en energiebeleid is Sarko er niet bij ... Hij houdt grote toespraken, sprenkelt hier en daar een paar miljoen ... lanceert de EPR met miljarden euro's en wax Tatol pompt omdat de staat 80 cts / L. gebruikt

Kortom, het is een beleid van "grote jongens" en "lobby's" die dramatisch vervuilend zijn. Niets nieuws. :?
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Hasardine
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 350
Inschrijving: 26/07/08, 22:01
Plaats: Elzas




par Hasardine » 06/06/09, 20:23

Maar ja, Remundo heeft gelijk, zenhouding is politiek!

Als politici een week iets slims zouden zeggen, zou het al lang bekend zijn!

Je neemt wat gepelde hennepzaden terug! Neen !
0 x
Avatar de l'utilisateur
Arthur_64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 224
Inschrijving: 16/12/07, 13:49
Plaats: Pau




par Arthur_64 » 06/06/09, 20:29

Yann Arthur Bertrand zei gisteravond hetzelfde ter nagedachtenis. Vreemd genoeg ging het beter in zijn mond.

Erger nog, we hebben de klassieke "Oorlog is een te ernstige zaak om aan het leger te worden toevertrouwd", citaat uit de Tijger als ik me niet vergis.

Evenzo zijn staatszaken te ernstig om aan politici over te laten.

En mijn / onze toekomst te serieus / belangrijk om te worden toevertrouwd aan hypocriete klootzakken die Grenelles met al hun kracht maken door retrograde industrieën te subsidiëren zodat ze kleine innovaties maken en vooral geen revolutie. Verdomme, maar hoe zijn we daar gekomen?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 106-gasten