Boksring

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars

par martien007 » 25/05/08, 11:46

Cuicui schreef:
gegyx schreef:Nou, dat maakt het winderig als hij die verplaatst!
(genoeg om de windturbines non-stop te laten draaien) ...

Het is met ons geld ... :frons:


Ja, hij heeft 280000 km op de teller in 2007, dat moet een enorme ton CO2 vertegenwoordigen.

Naar mijn mening beweegt hij te veel, alleen om de aandacht af te leiden, want als hij Gandrange de maan laat beloven aan de werknemers al 2 maanden later beseffen we dat hij niets kan doen (de politici staan ​​machteloos tegenover de lobby's, ze zijn integendeel onder invloed => zie het onderwerp over "belastingparadijzen" dat ik onlangs heb geopend: https://www.econologie.com/forums/les-paradi ... t5345.html

Voor vissers: idem; hij gaat hun beloften doen en dan niet (we hebben het niet over het al dan niet rechtvaardigen van de actie van vissers).

In feite is elke reis een gelegenheid om de camera's op hem te richten en de aandacht af te leiden naar de echte problemen.

Van daaruit om te zeggen dat het niet nodig is dit land te hervormen, ik heb het niet gezegd.

Om ons belastinggeld uit te geven, hebben ze geen gebrek aan ideeën: exorbitante huurprijzen voor bepaalde ministeries terwijl ze voor veel minder een pand hadden kunnen hebben (Cultuur, Justitie ... enz.). Zeldzaam zijn de ministers wier kabinetten tegen de juiste prijs zijn ondergebracht: ik heb meer rapporten gezien, het is walgelijk.
Dernière édition par martien007 de 25 / 05 / 08, 12: 01, 2 keer bewerkt.
0 x
botten
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 54
Inschrijving: 11/11/05, 14:28
x 8

par botten » 25/05/08, 11:54

Ik kijk uit naar de reactie van Remundo! : Cheesy:
0 x
Over de zesde uitsterven van het leven op aarde?
botten
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 54
Inschrijving: 11/11/05, 14:28
x 8

par botten » 25/05/08, 12:04

Naar mijn mening, voor de CRS, de radars, de bewakingscamera's .... zal het eerder vermenigvuldigd worden met X dan verdeeld !!!


Als ik groot ben, wil ik CRS worden! :x Mijn IQ staat mij toe!
0 x
Over de zesde uitsterven van het leven op aarde?
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars

par martien007 » 25/05/08, 12:09

bones schreef:Ik kijk uit naar de reactie van Remundo! : Cheesy:


Wil je spelletjes, zoals de Romeinen?

Het beste zou zijn om een ​​compromis te vinden, maar er zijn woorden die pijn doen en die moeilijk uit te wissen zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5189

par Remundo » 26/05/08, 15:50

Hallo iedereen,

Ik aarzelde om te antwoorden omdat het het spel van Déma-Goegyx maakt.

Ten slotte, omdat er geïnteresseerde mensen zijn die de omzwervingen misschien niet hebben gevolgd ...

En dan "het is het theatermoment", dus hier is een antwoord:

gegyx schreef:Geamuseerde reacties daarop Remundo :
om eenvoudig een kalm antwoord te ontwikkelen, op irrationele bevelen, van een enkel hyper-uitgerekt lid ...
(Zie geen tendentieus, zelfs libidineus amalgaam ...)

Waarom zinspeelt u dan op het amalgaam, werkt het zo goed bij u? Irrationeel bevel ... u spreekt uitstekend over uw tussenkomsten, NIET de mijne.

Je hebt natuurlijk begrepen dat wanneer ik "vrije tijd" zeg, het thuis is, en niet tijdens mijn werktijd, op het internet van de baas of op school, natuurlijk ...
: Mrgreen:

Dit kan natuurlijk niet tijdens uw werktijd zijn, die zeer beperkt moet zijn, om nog maar te zwijgen van uw aanzienlijke geweten over alle onderwerpen. En ik vergat, je "je weet hoe je jezelf moet vasthouden". Een echt model van wijsheid en consensualiteit, de middelvinger werd constant naar boven verlamd, toch? : Lol:

De meeste van mijn berichten worden gepost met mijn persoonlijke toegang, vooral de laatste tijd wanneer de wapenstilstand van de technische competities ons een pauze geeft. En zelfs dat het van zijn werkgever is gepost, ik zie geen probleem voor zover de klus is geklaard en bien gedaan.

Je hebt niet gereageerd
'Dus, denk je Rémundo, dat de Fillonesque-leer ook van toepassing zal zijn op CRS?
Namelijk slechts één pensionering op twee vervangen?
»

Ik beantwoord geen domme vragen waarin ideologieën even onvruchtbaar als zinloos zijn. Trouwens, je hebt je antwoord al in gedachten, ga naar Olivier en Arlette om je politieke wetenschappen met hen te delen.

Ik zag dat je "geamuseerd" bent. Je hebt niets anders te doen dan mensen te beledigen (of gewoon kwaad te doen als je aardig bent) omdat ze "plezier hebben" (ik citeer "je redeneert als een technocratische klootzak", "varkens zijn- zijn ze je gebruikelijke afspraakjes? "

Dan doe je betreurenswaardige pirouettes als "oh nee, ik heb juridisch niet beledigd, geen laster". "Ik reageer kalm op irrationele bevelen"

Je bent zielig.

Toen ik je ooit "kleine klootzak!" verdiende 10 keer, ik zei niet "kom je ze meestal vaak? je gedraagt ​​je als kleine lullen ... gnagnagna.

Je sluit iedereen aan forums, Ik zag onlangs zelfs dat je de saus aan het maken was met Christophe met zijn hydraulische ram.

Je bent een provocateur, een beetje zoals deze kleine schurken die op zoek zijn naar de sterke die verontwaardigd zijn om in ruil daarvoor een klap te geven, de vreedzame spelen vol goede trouw en allemaal bang.

Zelfs heel recentelijk heb je het onderwerp granen ingehaald door te suggereren dat ik bekrompen en een idioot ben. De literatuur van Ahmed, het is waar heel goed geschreven, heeft het je aan dit punt onderworpen? Je ziet daar alleen wat je wilt zien, namelijk in wezen AANVALLEN die je in je neus hebt als manier om stoom af te blazen.

U bent een zaaier van onenigheid, of meer eerlijk gezegd een strontzaaier.

Let op, ik begrijp dat dit erg handig voor je is: met je luchtdichte poepbak die methaan maakt, kan de druk je gammele windturbine in roestige staven veranderen, en met een naverbrander warmtekrachtkoppeling in een turbine maken gas. Dus ga hiermee aan de slag. Daar zal je energie tenminste gekanaliseerd en nuttig zijn! : Idee:

Fijn dat ik je voor de laatste keer heb "vermaakt".
0 x
Beeld
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

par lejustemilieu » 26/05/08, 16:58

Salut!
Voor mij zijn de mensen die de ring gebruiken respectvolle mensen.
De ring is er om alles te zeggen, zonder een interessant onderwerp te vervuilen.
Goed gedaan voor degenen die zich hiervan bewust zijn.
omdat geweld menselijk is, verbaal of fysiek.
Voor zover het in de ring gaat :D
Rooo, ik ben trots op mijn idee
PS, vergeet niet om een ​​afspraak te maken met de betrokkene dat een afrekening hen in de ring betreft 8)
0 x
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars

par martien007 » 26/05/08, 17:02

lejustemilieu schreef:Salut!
Voor mij zijn de mensen die de ring gebruiken respectvolle mensen.
De ring is er om alles te zeggen, zonder een interessant onderwerp te vervuilen.
Goed gedaan voor degenen die zich hiervan bewust zijn.
omdat geweld menselijk is, verbaal of fysiek.
Voor zover het in de ring gaat :D
Rooo, ik ben trots op mijn idee
PS, vergeet niet om een ​​afspraak te maken met de betrokkene dat een afrekening hen in de ring betreft 8)

Niet al te veel met je eens!

In de ring zijn er regels en een scheidsrechter en dit is niet het geval.

Ten slotte kan het me niet schelen, het is niet van mij forum, maar het neemt gevaarlijke proporties aan. Waar zijn de modo's?

Er zijn woorden die niet geschreven mogen worden; genoeg is genoeg.
0 x
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27

par bpval » 26/05/08, 17:14

EH HO

Wie wil er met mij vechten?

persoon Beeld

Oké, ik kies willekeurig ... Cristophe ... ja, als ik durf Beeld

En eerst een paar welgevoelde beledigingen Beeld

en daar smelt het ...

GRUMBERESALADE .... FLAMEKUCHE .... WADELE ... FLEISHKIRLE ... LITERSNAPPS ...

WOW HET IS BETER Beeld
0 x
PIF PAF POUM
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870

par gegyx » 26/05/08, 17:30

Ontspannend
(Het verstoort mijn artrose van de vingers)

Pfff!
Altijd grof, openlijk, onnodig.


Terwijl je de vraag nog steeds niet hebt beantwoord:
'Dus, denk je Rémundo, dat de Fillonesque-leer ook van toepassing zal zijn op CRS?
Namelijk slechts één op de twee pensioneringen vervangen? "

: Mrgreen:
Als een waardige nakomeling, van een filosofieleraar die onberispelijk spreekt, zou je het moeten begrijpen, zonder dat ik het 3 keer hoef te herhalen ...


Als ik provocerend ben, ben je goed in overdreven opwindend, en het zinkt meteen in het vulgaire.
Jammer!

Je gaat vooruit dat ik in mijn professionele werkploegen klop, terwijl je jezelf rechtvaardigt in de jouwe, onberispelijk, terwijl je op internet ronddwaalt terwijl je studenten op je werkplek werken.
Omdat je meer werkt? :D

Ik doe geen gezelschap met Arlette en Olivier, net zoals jij dat niet doet met JM Lepen, en Mein Kampf is niet je gebruikelijke nachtkastje.

Nog heel recent viel u het onderwerp granen aan door te suggereren dat ik bekrompen en een idioot ben.

Het is vreselijk dat je deze toespeling weer voor jezelf hebt opgevat, terwijl ik niet naar jou verwees!
Het bewijst nog steeds dat je niet dom bent, maar zeker eigenwijs en gevoelig.
: Mrgreen:

Toen ik je eigen risico terugnam 'Als je zegt dat vissers' schreeuwen als varkens '... is dat dan alleen maar om met woorden te spelen, of omdat het je gebruikelijke gezelschap is?'

Ik vroeg je of dit een woordspeling was met "visser / haven", of dat het de andere hypothese was.
Jammer weer! Dat was niet de humor! ...
Maar je begreep meteen dat je vrienden varkens waren ...
Terwijl de vissers ook je vrienden hadden kunnen zijn? Het was logischer voor mij!

Je voelt je altijd aangevallen en gedegradeerd, en dat maakt je humeurig. Het brengt een kwade neiging naar voren die in je opkomt. (een psychologisch probleem dat zeker teruggaat tot de kindertijd?).

Zo heb ik er afgelopen dinsdag een ontmoet, ook heel goed begeleid ....
(Hij leidt het lot van Frankrijk)

Wat betreft uw constante verwijzingen naar mijn stichting, ik laat neutrale mensen de rechter zijn.

---
Ps: wil je dat ik je tekst publiceer die je gisteravond vervolgens hebt gecensureerd?
: Mrgreen:

Ramuntcho
Dernière édition par gegyx de 26 / 05 / 08, 17: 32, 1 keer bewerkt.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

par lejustemilieu » 26/05/08, 17:31

bpval schreef:EH HO

Wie wil er met mij vechten?

persoon Beeld

Oké, ik kies willekeurig ... Cristophe ... ja, als ik durf Beeld

En eerst een paar welgevoelde beledigingen Beeld

en daar smelt het ...

GRUMBERESALADE .... FLAMEKUCHE .... WADELE ... FLEISHKIRLE ... LITERSNAPPS ...

WOW HET IS BETER Beeld

En! wie ben jij ...? je bent ouder dan 18, hoop ik!
Kleine idioot, ik ga je mijn walsen geven
Lul
Doepa, 8) Kurwa 8) libolomamanayo sbici op mail :onheil:
Nee, het was niet waar, het was gewoon een oefening
bisou
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 203-gasten