Registratie voor forum verplicht?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Vindt u het nodig om het lezen van de onderwerpen te beperken tot de leden van de forum ?

De peiling is verstreken op 20 / 02 / 06, 12: 32

Ja het is zeker: er zijn teveel recuperators of inactief in vergelijking met de experimentators!
16
55%
Nee, je moet alles toegankelijk maken zonder enige moeite voor bezoekers
13
45%
 
Totaal aantal stemmen: 29
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/01/06, 07:51

Hallo,
Het is waar dat niet velen van ons dit ervaren
en dit is vaak begrijpelijk, doe-het-zelvers zijn jong en erg enthousiast, maar het ontbreekt hen aan tijd of gereedschap.
lasapparatuur enz.. de wil is er maar er is niet veel voor nodig om een ​​project te belemmeren, bovendien zijn de resultaten niet altijd aanwezig, de tests en de verbruiksmetingen zijn lang en duur in tijd en een beetje in het zilver
afhankelijk van de situatie van de doe-het-zelvers zijn er, naast een bepaalde leeftijd in het leven, alle dagelijkse verplichtingen die vertragen... De prioriteiten liggen elders, kortom als de eerste montage niet werkt, ontmoedigt dit de bouwer.
Nu zijn er mensen die, zoals ik een paar jaar geleden, opgesloten werken in een kleine garage en zich niets aantrekken van wat er buiten gebeurt, waardoor veel montage en experimenten vaak in de vuilnisbakken belanden.
en gedurende al die jaren heb ik niet geprobeerd mijn bewerkingen te verbergen of geheim te houden, maar ik vond het nutteloos en tijdverspilling om er met iedereen over te praten, alleen met mensen die geïnteresseerd waren in het maken van bewerkingen.
Er is nog een andere categorie van patentjagers, het enige wat hen interesseert is niet om iets te laten werken of te verbeteren, maar om winst te kunnen maken, of zijn er mensen die een zekere bekendheid nastreven of ik weet niet wat? maar de echte klusser die van onderzoek houdt, blijft discreet met zijn mislukkingen en zijn successen, zodra we iets anders doen, wat niet gewoon is, vallen we in de categorie van niet-conform, marginaal en daar beginnen de problemen, daarom heb ik bleef lange tijd discreet.
Maar met internet verbreden we de kenniskring, omdat er niet veel van ons op deze gebieden zijn en bovendien is er een kwestie van taalkunde.
Ik denk niet dat het een goede zaak is om te veel beperkingen op te leggen forum , hoe dan ook geregistreerd of niet, degenen die de ideeën van anderen willen overnemen, zullen daar altijd in slagen.
Le forum het is vooral een manier om de deur te openen voor nieuwe mensen die willen beginnen met het opbouwen van een panton, om hen te adviseren zodat ze niet dezelfde fouten maken als wij. Via degenen die volhouden is er altijd communicatie via e-mail mail om meer gedetailleerde uitwisselingen te maken,
communicatie is vaak gemakkelijker met de jongens die moeite hebben gehad met het redigeren ervan. (we begrijpen een motor beter als deze kapot gaat. Van wat goed werkt leren we niets).
Er zijn ook site-clearers die ons de links geven
Er zijn ook mensen die specifieke wetenschappelijke kennis hebben
Het zijn niet noodzakelijkerwijs klusjesmannen, maar hun interventies zijn zeer nuttig.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 25/01/06, 09:46

Ik ben het eens met wat je zegt Andre!!!
En het is ook waar dat maar weinig mensen echt onderzoek doen!
Maar het probleem is dat we het zelfs tussen "ervaren" mensen niet eens kunnen worden over de parameters waarmee rekening moet worden gehouden en de soorten prototypes!
wanneer de forum, Ik zou bereid zijn lidmaatschapsgeld te betalen, omdat degenen die zoeken weten hoe dit ons actievermogen beperkt!!!
En dat als we allemaal de handen in de portemonnee steken, we snel resultaat boeken!!! (ook al is de portemonnee vaak leeg)
en weet ook dat het niet de rijksten zijn die het meeste in dit verhaal investeren!!!
Afhankelijk van de omvang van het uit te voeren werk, moet u dienovereenkomstig geven!!!
Het is eenheid die ons sterk zal maken, NIETS ANDERS!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 25/01/06, 13:49

Hallo wereld!
Het is waar dat verspreid over heel Frankrijk en zelfs in Quebec de coördinatie niet vaststaat.....
Het zou nodig zijn om een ​​"standaard" pantonisatieproces of -procedure vast te stellen, een testprotocol te raadplegen, enz...
een beetje kwaliteit kan geen kwaad!
@+, veel succes!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 30/01/06, 13:09

Welnu, gezien het nogal lage en stagnerende aantal kiezers en naar aanleiding van uw diverse opmerkingen, heb ik besloten een compromis te sluiten over de toegang tot forums :

1) Verlaat een openbaar spel
2) Plaats een privégedeelte (welke logica : Cheesy: !)

Het private deel betreft de volgende partijen:

1) Energieën: elektronica en elektriciteit
2) "Pantone"-proces: doping met water of 100% pantone: experimenten
3) “Pantone”-proces: doping met water of 100% Pantone: het proces begrijpen
4) "Pantone"-proces: doping met water of 100% pantone: geografische ondersteuning
5) Onconventionele motoren: Tips voor brandstofverbruik en speciale motoren
6) Diverse discussies: Econo-Products
7) Diverse discussies: Le Défouloir: vertoon van tirades!
8) Diverse discussies: opmerkingen, suggesties, verbeteringen en geschillen

ps: privé betekent onzichtbaar en niet toegankelijk als je niet ingeschreven en geregistreerd (gehuisvest) bent bij forum.

We hopen dat dit compromis iedereen tevreden zal stellen.
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 30/01/06, 14:26

Ja, we gaan QFD, Ishikawa en Brainstormen doen om een ​​goede analyse te maken van de kritische risico's van falen!!!

Jijhouuu!!

Rulian, ironisch omdat hij Quality hartgrondig haat : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 30/01/06, 16:28

Kidi de Ruliaan? :schok:

Welnu, er is een probleem: "privé"-onderwerpen verschijnen niet in de TOP10...voor vaste klanten zullen we de antwoorden daarom rechtstreeks op de website moeten zoeken forums in kwestie zonder de TOP10 te doorlopen...

ps: Rulian, ik heb de mogelijkheid om de TOP10 in RSS te genereren. Ben je geïnteresseerd, wat weet je? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 30/01/06, 16:56

Je was onbeleefd om de onconventionele motoren en trucs, evenals de verschillende discussies, privé te houden.

Ja, de top10 RSS voor wat hij weet;) dat zou geweldig zijn
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 31/01/06, 03:12

Ik keur de beslissing die u heeft genomen goed.
het spaart de kool en de geit.
: Lol:
Ik ben een beetje teleurgesteld dat er zo weinig deelname aan de enquête was.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 31/01/06, 19:25

Konijn schreef:.
: Lol:
Ik ben een beetje teleurgesteld dat er zo weinig deelname aan de enquête was.


Hé ja konijn, zo is het bij alle vrijwilligersorganisaties bij andere verenigingen, zelfs het rode kruis heeft moeite in zijn lokale organisaties, er zijn 4 of 5 mensen die alles op zijn plaats houden en een paar honderd die toekijken,
zodra deze kern afbrokkelt, raakt het hele patent in de vergetelheid. En hoe meer jaren verstrijken, hoe meer deze kwetsbaarheid duidelijk wordt, steeds minder mensen willen deelnemen aan iets collectiefs..

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 31/01/06, 20:53

JA, maar we zijn nog steeds een aanzienlijke minderheid!
en als we goed samenwerken, kan het echt!!! 8)
Een handvol... dat is genoeg! : Cheesy:
en voor de kopjes, om het aantal deelnemers aan de enquête te zien, denk ik dat er sowieso niet meer betrokkenheid is dan dat!!! : Cry:
Blijf dus "discreet", niet om iets te verbergen, maar niet om iets te delen dat niet zal worden begrepen.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 311-gasten