Registratie voor forum verplicht?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Vindt u het nodig om het lezen van de onderwerpen te beperken tot de leden van de forum ?

De peiling is verstreken op 20 / 02 / 06, 12: 32

Ja het is zeker: er zijn teveel recuperators of inactief in vergelijking met de experimentators!
16
55%
Nee, je moet alles toegankelijk maken zonder enige moeite voor bezoekers
13
45%
 
Totaal aantal stemmen: 29
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 24/01/06, 10:42

Ik heb ja gestemd, ik denk niet dat het veel zal veranderen (afgezien van robotvermijding beschreven door a forumeur hierboven) omdat je je toch moet registreren om deel te nemen.
Geïnteresseerden melden zich hoe dan ook aan.
Anderzijds kan het vanuit strikt commercieel oogpunt (reclamebanners) het aantal dagelijkse verbindingen verminderen... :?
0 x
SOURCEVERTE59
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 20/02/05, 21:25




par SOURCEVERTE59 » 24/01/06, 11:19

kwam onlangs regelmatig op bezoek bij verschillende van de forums uit de econologie verneem ik met ontsteltenis dat een deel van de informatie verborgen of ontoegankelijk zal zijn.
bijzonder geïnteresseerd in forum over de hydrolyse van water realiseer ik me dat zodra er winst is, wat het ook is, de barrières en de geheimhouding de boventoon voeren. Het leek mij (ten onrechte duidelijk) dat hier het belangrijkste doel was delen voor iedereen, met als belangrijkste doel iedereen energie autonomie geven tegen weinig kosten (ik ben natuurlijk een zoete dromer) jaren, maak andere keuzes geef eenvoudige en duidelijke instructies zodat iedereen energie in overvloed beschikbaar heeft voor zijn eigen voordeel. Verander je entourage niet in een geldkoe, dat is wat overal gebeurt, we zijn allemaal deze samenleving zonder vrijgevigheid beu, bedankt dat je wat tijd hebt besteed aan het lezen van mijn tirade.

:onheil:

groene bron 59 :P
0 x
jp33
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 14/01/06, 09:55
Plaats: BORDEAUX




par jp33 » 24/01/06, 11:21

Hallo Christopher,
Omdat ik de afgelopen maanden over veel technische en technologische sites "open voor iedereen" ben gevlogen, zal ik nee zeggen tegen de beperking tot alleen leden, omdat dat persoonlijk herstel, octrooiaanvragen en andere marketing niet zou verhinderen.
Evenmin denk ik dat het gevaar van de industriëlen komt omdat ze andere vis te bakken hebben.
Ik zal u er ook aan herinneren dat de systemen die ons interesseren ons zijn "gegeven" om te exploiteren.

PS: Ik heb nog steeds geen toegang tot documenten die alleen voor leden zijn, is dit normaal??
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 24/01/06, 12:45

Ik ben dezelfde mening toegedaan als Nono, het is noodzakelijk om de kritieke onderdelen, zoals bijvoorbeeld het experimenteergedeelte, op slot te doen. Vrije toegang zal niet worden belemmerd, maar er zal sprake zijn van een vrijwillige aanpak, in ieder geval via registratie.
Ik geef mezelf toe dat ik me in eerste instantie heb aangemeld omdat ik toegang wilde tot de video's.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 24/01/06, 13:26

Jij ook ? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 24/01/06, 13:33

Dag
Ik ben voor open source!!!!!!
GEEN BEPERKINGEN!!!!!
@+ succes
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 24/01/06, 13:35

voormalige oceanische schreef:Aangezien voor bepaalde documenten de invoer van het wachtwoord vereist is, is registratie in de forumheeft de WM nog steeds toegang tot informatie over leden die zich registreren.


Eh...er is geen relatie (dwz = ze zijn onafhankelijk) tussen de registratie in de forum (persoonlijk wachtwoord) en als "site member" (openbaar wachtwoord verspreid over de mailing) om toegang te hebben tot het downloaden van "beveiligde" bestanden. Ik hoop tegelijkertijd op JP33 te reageren.

Maar het is waar dat het samenbrengen van deze 2 "lidmaatschappen" veel aangenamer zou zijn voor de bezoeker die de site ontdekt...(om nog maar te zwijgen van het feit dat er nog een ander account voor de directory is...) ...denk ik even het systeem verbeteren maar alles op zijn tijd...

Houthakker schreef:Anderzijds kan het vanuit strikt commercieel oogpunt (reclamebanners) het aantal dagelijkse verbindingen verminderen...


Daar maak ik me geen zorgen over (gezien de lage bedragen die ermee gemoeid zijn)...het zijn meer de zoekmachines die me zorgen baren.

Eindelijk denk ik te doen wat al is getest: het vergrendelen van het "experimenteer" -gedeelte (pantone en elektriciteit bijvoorbeeld) maar zoals verwacht wacht ik op het einde van de enquête om te beslissen!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 24/01/06, 13:37

wirbelwind262 schreef:Dag
Ik ben voor open source!!!!!!
GEEN BEPERKINGEN!!!!!
@+ succes


Ik ook, maar lees mijn 1e bericht: als er in 1984 softwareoctrooien hadden bestaan ​​(tijdens het gestotter van Linux), wie zegt u dan dat Linux zou hebben bestaan ​​(tenminste zoals het nu bestaat...)... Maar inderdaad vanaf dit punt van gezien het feit dat het niet veel zal veranderen: het is zo gemakkelijk om je te registreren voor een forum...
0 x
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 24/01/06, 15:26

Het bewijs, ik ben er !!!!!!!!!!!
mouuuuuaaaaahhhh!!!!......
oeps, ik sta in brand!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 24/01/06, 15:28

pffff bal! : Wink:
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 245-gasten