Benzinepomp+vrouw=gevaar

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79290
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 26/02/06, 12:08

Ja bout, het was een dubbele variator (toen overgenomen door alle scooters) ... waarschijnlijk een wereldinnovatie in 1968 tenzij de Vespa's het principe al gebruikten (maar ik denk het niet aangezien ze over het algemeen 3 snelheden tegelijk hadden tijd). 'tijdperk).
0 x
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 26/02/06, 12:46

Econology schreef:
Jammer dat deze site de Kreidlers mist! (naar mijn mening de beste 50 op snelheid van de jaren 70 met roterende klepinlaat!)



hehe deze motoren kan ik me nog goed herinneren.....we hebben hoge Kreidler motoren gemonteerd....op lage 103 motoren...gegarandeerd aardappel..met een goede timing van de schema's + uitlaat op het haar afgesteld...... .ahhh de goede tijden van ufolep

gesluierde voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)
... ______
... / ______ \
. (00 00 = H =)
..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 26/02/06, 15:02

welkom
het stelt me ​​gerust om te zien dat ik niet de enige was die met bendes aan het dollen was.
een voormalige eigenaar van fantic, malaguti, flandria, enz.
Ik moet Jeff zijn tegengekomen; Ik deed het Franse uithoudingskampioenschap in 77 of 78 met een herziene en gecorrigeerde morini.
@+
zac
PS: het is niet goed om 75 kits te monteren :onheil:
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 26/02/06, 17:56

Hoe dan ook, de 75 kits zijn bijna onmogelijk te vinden voor de mobs en ze zullen worden verboden voor verkoop.
Ik heb al 50 kits geïnstalleerd, maar het had niet hetzelfde koppel. Parcontre Ik vraag me af hoe de kinderen die ik in een maffia-winkel heb ontmoet een kit kopen voor een sctooter van 250 euro voor de eerste prijs. De scoot kost al 2000Euro in aanschaf.
Het is al verboden om met een kit te rijden, nu worden de prijzen bovendien zo exorbitant dat het beter is om op 125-jarige leeftijd direct naar de 16CC te gaan.
Mijn oom had een MBK 99 Kitée, hij reed als een gek maar de achtervelg was kreupel bij de as of de ankerpunten van de kroon en al in 1985 was hij onvindbaar geworden. De rand had de kroon aan de andere kant in vergelijking met de traditionele menigte.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 26/02/06, 19:55

en sinds de 125 hebben we kits geplaatst die de kenmerken van de grijze kaart veranderen, dit verhaal is eindeloos.
We pantoniseren zonder goedkeuring, maar het is niet voor de stroom (persoonlijk heb ik geen winst), het is voor de planeet en profiteer van de voordelen van HDI beter voor onze oude dozen! : Mrgreen:
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 26/02/06, 20:25

op mijn fiets had ik zelfs later de diameter van het rondsel dat aan het wiel was bevestigd, verkleind:
goed geboord in een cirkel alle gaten met een diameter = naar de kleine rollen van de transmissieketting, daarna alle buitenkant verwijderd die in de weg zat
moet goed wijzen en mag bij het boren niet afwijken
rattenstaart en handvijlafwerkingen
wees ook niet gierig met elleboogvet
mijn tandwiel dat bijna geen tanden meer had vond een nieuwe jeugd (ketting ook vervangen natuurlijk)
won ook 1 snelheid
t.o.v. mijn post hierboven had ik er ook aan gedacht om een ​​gashendel aan de linkerkant te plaatsen, met de kabel die de reactie van de variator zou beïnvloeden, om de overbrengingsverhouding te veranderen tijdens het rijden
we hebben in principe vaak goede ideeën die in de praktijk te moeilijk zijn om uit te voeren
op de drijvende motormenigte die ik eerder had, had ik een stang geplaatst om op de motor te drukken, en de riem gedeeltelijk "aanspannen" om te "terugschakelen" en koppel te krijgen tijdens het oppakken
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 26/02/06, 21:01

Bolt schreef:op de drijvende motormenigte die ik eerder had, had ik een stang geplaatst om op de motor te drukken, en de riem gedeeltelijk "aanspannen" om te "terugschakelen" en koppel te krijgen tijdens het oppakken

Ja, we noemden het werperbeslag. : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 27/02/06, 02:50

zac schreef:welkom
het stelt me ​​gerust om te zien dat ik niet de enige was die met bendes aan het dollen was.
een voormalige eigenaar van fantic, malaguti, flandria, enz.
Ik moet Jeff zijn tegengekomen; Ik deed het Franse uithoudingskampioenschap in 77 of 78 met een herziene en gecorrigeerde morini.
@+
zac
PS: het is niet goed om 75 kits te monteren :onheil:


oulaaaa me het is goed nadat (ik ben geboren in 1972) ik de ufolep in 1986 had aangevallen en stopte in 1993 (de G3 was dicht bij de 200 stopwatch op de rechte lijn van de vigeant).... het geld had helaas de passie verdrongen zoals op veel gebieden elders ..... als het niet voor morini's was, zijn het altijd geweldige motoren geweest voor deze dingen : Cheesy:

zo niet voor degenen die motorkits en anderen willen ..... niet moeilijk .. een A2-rijbewijs (motorfiets) in ufolep en hop je koopt wat je wilt of je wilt hehehehe ..... van mijn kant geef ik de voorkeur aan de kunst van ouderwetse bereiding (haal de aardbeien en de gegradueerde schijf eruit :onheil: :onheil: ) zeker met de capaciteiten van de seriemotoren op de huidige 50 a versnellingsbak (gemiddeld 10 pk niet op voorraad)

gesluierde voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)

... ______

... / ______ \

. (00 00 = H =)

..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 27/02/06, 08:14

Tien CV voor een 50?? Mashed mijn 125 DT is 13CV.
Laatst ging een man met een 51 MBK voor me tot 105 km/u. Ik moest aan de motor trekken om hem in acceleratie te kunnen volgen. Ik gaf hem een ​​dosis, maar niet zonder moeite.
schande : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 27/02/06, 13:03

PITMIX schreef:Tien CV voor een 50?? Mashed mijn 125 DT is 13CV.
Laatst ging een man met een 51 MBK voor me tot 105 km/u. Ik moest aan de motor trekken om hem in acceleratie te kunnen volgen. Ik gaf hem een ​​dosis, maar niet zonder moeite.
schande : Lol:


de 125dt ongebreideld die hij maakt in de 30 pk-mijn die ik had was 34 pk yamaha ongebreideld ... en alle voorraad tilde ik hem zelfs op in de 4e (het was een supermotard) : Lol: : Lol:

houd de url van morini vast om de seriële krachten van de huidige maffia-engines te zien http://www.morinimotori.com/eng/default.asp

gesluierde voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)

... ______

... / ______ \

. (00 00 = H =)

..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gfgh64 en 182 gasten