Anti-phishing van IE houdt niet van econologie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 22/07/08, 07:04

welkom

Voor de puristen, de kibbelaars en de onwetenden : Mrgreen:

het is meer een panda...dan een vos

En hop!.. het was mijn bijdrage van de maand 8)

Ciao
0 x
PIF PAF POUM
Chatham
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 536
Inschrijving: 03/12/07, 13:40




par Chatham » 22/07/08, 08:42

Christophe schreef:Nog 2 goede getuigenissen die u aanmoedigen om over te schakelen naar Firefox ... zelfs als u Windows gebruikt! http://www.mozilla-europe.org/fr/products/firefox/

Camel, voor Linux hangt het af van je systeem: linux kan meer "roeien" (= hebzuchtiger zijn) dan vensters ... Ik heb bijvoorbeeld een vriend die een super instabiele Unbutu heeft ...



In Firefox geen probleem in Kaspersky 8, maar hoewel Kaspersky zeker het beste antivirusprogramma is, verbruikt het behoorlijk wat stroom en wordt het wat langzamer, niet alleen op internet, dus ik heb onlangs een upgrade naar NOD32 uitgevoerd, wat bevredigend is. we praten over "een ander antivirusprogramma", het is vaak Avast: beter dan niets, maar niet erg effectief, minder dan Norton (...): Ik heb onlangs een pc gerepareerd met Avast die vol zat met smerige beesten... geliquideerd door een demoversie van Kaspersky: bedankt russkoffs :D
Linux is verre van een wondermiddel (ik geef de grote complicatie van het gebruik door): Ubuntu is net zo veeleisend als Vista, en op sommige pc's zelfs nog meer (hardware wordt vaak niet ondersteund), maar mijn tweede pc (back-up) draait onder Mandriva, dat is veel minder verwarrend afkomstig van Windows, en ik vind het minder hulpbronnenintensief dan Ubuntu, vooral in de root-modus, die vreselijk traag is en vaak crasht onder Ubuntu, maar het is 2 x langzamer dan onder XP SP3.
Merk op dat ik onlangs mijn hoofd-pc naar Vista heb overgeschakeld en ik was verrast om te zien dat alles onmiddellijk werkte, inclusief internetverbinding, 25 minuten na het formatteren van de harde schijf (behalve de geluidschip die niet standaard werd herkend), en met alle nieuwere stuurprogramma's Ik heb geen prestatieverlies opgemerkt ten opzichte van XP SP3, je kunt zien dat ze Vista 2 of 3x sneller hebben geoptimaliseerd dan XP (wat in eerste instantie niet verschrikkelijk was...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 22/07/08, 12:59

Christophe schreef:Citro, heb je de anti-phishing shit * op je werk uitgeschakeld?


Ik heb het zojuist gedaan.
We zullen zien wat er gebeurt...
:?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 22/07/08, 17:49

Hallo kat
Chatham schreef:Als we het hebben over "een ander antivirusprogramma", is het vaak Avast: beter dan niets, maar niet erg effectief, minder dan Norton (...): Ik heb onlangs een pc gerepareerd waarop Avast draaide en die vol zat met vuile beesten... geliquideerd door een demoversie van Kaspersky: bedankt russkoffs :D


Avast mag een paar huurders verhuren... ze blijven in ieder geval discreet en vertragen mijn snelle machine niet : Mrgreen: . In ieder geval is het stabiel, terwijl Norton ik het moest afvuren omdat het mij ondanks uren op de computer voortdurend onverwijderbare foutmeldingen liet zien forum en de hotline en vele installaties. De conclusie was dat we deze zee moesten keren.... Mij werd verteld dat dit de meest geïnstalleerde antivirus was, en daarom de meest aangevallen, de meest gepantserde, maar niet de krachtigste... en eerder planter en traag.
Om nog maar te zwijgen van het feit dat het verwijderen ervan geen kwestie van 5 minuten is... :frons: Als dat geen kostuum is... : Mrgreen:
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Chatham
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 536
Inschrijving: 03/12/07, 13:40




par Chatham » 22/07/08, 19:00

Flytox schreef:Om nog maar te zwijgen van het feit dat het verwijderen ervan geen kwestie van 5 minuten is... :frons: Als dat geen kostuum is... : Mrgreen:
A+


hehe, ja, Norton is heel gemakkelijk te verwijderen, weet alleen hoe: je moet de verwijderingstool downloaden van de Norton-site en presto, tot ziens...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 22/07/08, 19:31

Hallo chatam

Nadat u het aanbevolen installatieprogramma op internet hebt gebruikt, bezoekt u uw register en uw harde schijf en ziet u dat er overal een bepaald aantal "slakken" aanwezig zijn...
Het is niet alleen Avast dat bestanden overal en onbeheerd achterlaat... en wiens rol is...???
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
karakole
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 251
Inschrijving: 31/03/07, 22:05
Plaats: Castellon (Spanje)




par karakole » 22/07/08, 20:48

Bestaat Internet Explorer nog? Het is alweer een tijdje geleden dat ik ben overgestapt op Firefox.
Dat gezegd hebbende, merk ik op dat de econologie volgens Alexa redelijk goed geplaatst is...
http://www.alexa.com/data/details/traff ... ply&t=5777

Dit zou de webmaster moeten interesseren.
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 23/07/08, 11:40

Dat gezegd hebbende, merk ik op dat de econologie volgens Alexa redelijk goed geplaatst is...


Hoe sterk is mijn webmaster!! Beeld
0 x
Chatham
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 536
Inschrijving: 03/12/07, 13:40




par Chatham » 23/07/08, 12:36

prances schreef:Bestaat Internet Explorer nog? Het is alweer een tijdje geleden dat ik ben overgestapt op Firefox.


Hoewel ik voornamelijk Firefox 3 gebruik, gebruik ik soms ook IE7 in de vorm van Avant Browser, wat erg prettig is...
0 x
Avatar de l'utilisateur
karakole
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 251
Inschrijving: 31/03/07, 22:05
Plaats: Castellon (Spanje)




par karakole » 23/07/08, 12:47

Chatham schreef:
prances schreef:Bestaat Internet Explorer nog? Het is alweer een tijdje geleden dat ik ben overgestapt op Firefox.


Hoewel ik voornamelijk Firefox 3 gebruik, gebruik ik soms ook IE7 in de vorm van Avant Browser, wat erg prettig is...


Net zoals Firefox een pagina kan weergeven in IE-compatibele modus, dus wat heeft het voor zin?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 214-gasten