Peugeot verkoopt zijn elektrische auto

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5190




par Remundo » 21/08/12, 09:56

Christophe schreef:Logisch voor deze prijs ...

Maar een belangrijke vraag: verkocht het met verlies? :? :?

Moeilijk te zeggen.

Als we 500 € / kWh Li-On schatten, kost het 16 kWh-pakket 8000 €. Weten hoeveel PSA-batterijen er binnenkomen is onmogelijk, misschien minder ...

Als het niet zeker is dat de verkoop verliesgevend is, is het daarentegen zeker dat de winst erg laag is. Het fenomeen wordt in ieder geval beperkt door het aantal verkochte auto's.

Naderhand, zoals Did67 uitlegt, zijn er indirecte spin-offs: reclame, media-omleiding ...
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 21/08/12, 10:23

Het lijkt mij dat verkopen met verlies in theorie niet is toegestaan ​​in Frankrijk, maar voor dit soort materiaal (auto) en verkoper (PSA-groep), wat is het, "verkopen aan verlies "? :?

Wat houden we in bij de "kosten" van een ion?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15995
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5190




par Remundo » 21/08/12, 10:53

Als verkopen met verlies niet is toegestaan ​​...

Maar dat de werkelijke fabricagekosten vertrouwelijk en / of manipuleerbaar zijn.

Verkoop met verlies is dus toegestaan. :P

dat wil niet zeggen dat het bedrijf lang in deze situatie kan blijven.

Maar een klein beetje dumping soms kan het geen kwaad. 8)
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610




par Macro » 10/09/12, 11:29

Kijk naar Leboncoin ... Ze proberen ze allemaal te verkopen door 5 of 6K € te krabben ... Er zijn nog nooit zo veel ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 10/09/12, 11:41

Citro schreef:Ik denk dat je hebt verward met de Zal projecteren helaas verlaten. Deze auto was een elektrische ombouw op basis van Opel Agila uitgerust met Michelin "Active Wheel" wielmotoren die ik vorige week in het echt heb mogen zien tijdens een bezoek aan het schitterende "L'Aventure Michelin" museum in Clermont-Ferrand.
: Mrgreen:
Ik had de kans om het (als passagier) te proberen tijdens een show in Monaco.
De prestaties, en met name het weggedrag, zijn echt indrukwekkend.
Maar hebben we het echt nodig (vooral als de extra kosten aanzienlijk zijn) :?
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 211-gasten