PeerGuardian 2: Ik word in de gaten gehouden door NIST

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

PeerGuardian 2: Ik word in de gaten gehouden door NIST




par lejustemilieu » 05/03/09, 08:55

: Cheesy: hello,
Gisteren zei een welwillende vriend tegen mij:
Hallo! download dit spul, en vertel me wat je denkt .. (beschermer).
Dus zeg, zo snel, en ik ontdek wat ik denk dat spyware is; bron: nationaal instituut voor normen en technologie (NIST) :schok:
Ik kijk op internet, het is het bedrijf dat voor de Amerikaanse overheid werkt, en dat het meesterlijke en veel omstreden onderzoek deed naar het instorten van de Twin Towers. :schok:
Ik ben verbaasd ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 05/03/09, 09:16

en uw firewall vertelt u niet welke programma's via internet communiceren?

tenzij het de functie van systeembestanden zoals svshost ...

en wat is deze Peer Gardian-software?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 05/03/09, 09:54

Dat is het: http://phoenixlabs.org/pg2/ Ik fotografeer er al jaren mee (en ja "de vriend die het goed met je wil" ik ben het : Cheesy: : Cheesy: )

Het is een software die bepaalde IP's filtert en blokkeert volgens regelmatig bijgewerkte lijsten ...

Het is niet echt een firewall (de meeste firewalls die op de markt worden verkocht zijn volkomen nep maar vooral nutteloos voor individuen) maar een ongewenste IP-blocker ...

Ik geloof niet dat we IP's met de hand kunnen toevoegen of de poorten kunnen configureren in tegenstelling tot een ECHTE firewall ...

Het kan ook de "cookies" van websites blokkeren, maar dit leidt vaak tot navigatieproblemen (blokkering van de advertentiecookie = blokkering van de site) ...

LeJuste, vrees niets, het is alleen voor de "statistieken" ...

ps: kleine truc / bug wanneer je de lijsten bijwerkt, deactiveer de bescherming, omdat de software "zichzelf blokkeert"
: Cheesy:
Dernière édition par Christophe de 05 / 03 / 09, 09: 58, 2 keer bewerkt.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 05/03/09, 09:54

Capt_Maloche schreef:en uw firewall vertelt u niet welke programma's via internet communiceren?

tenzij het de functie van systeembestanden zoals svshost ...

en wat is deze Peer Gardian-software?

Hallo Capt,
Firewall voor het delen van bestanden

PeerGuardian is een kleine firewall die speciaal is ontworpen voor gebruikers van peer-to-peer-software, maar ook voor iedereen die zich zorgen maakt over de onderzoeken van bedrijven en autoriteiten op internet. PeerGuardian verbiedt verbinding vanuit een geconfigureerd IP-adresbereik en legt geblokkeerde verbindingen vast in een logboek. Het maakt gebruik van een online database om te weten welke IP's moeten worden geweigerd (maar het is ook mogelijk om ze handmatig te configureren).
Voor de rest ben ik niet zo goed in internet ...
Ik denk dat ik een vuurmuur heb ... maar ... :D Ik heb hem nooit "bezocht" : Cheesy:
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 05/03/09, 09:58

Het is software die bepaalde IP's filtert en blokkeert.

Bin, ja, ik zal aan dit programma moeten uitleggen dat het mijn antivirusprogramma niet moet blokkeren. :?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 05/03/09, 09:58

Wat is jouw VA?
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 05/03/09, 10:02

Christophe schreef:Wat is jouw VA?

F-secure
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 05/03/09, 10:14

Oké, ik weet het niet.

Ik heb ook NIST in mijn geblokkeerde IP-lijst, evenals het National Institute of Nuclear Physic (bijvoorbeeld) :D

Maak je geen zorgen, 99.9% van de tijd zijn dit verbindingen voor statistieken over webverkeer ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 05/03/09, 11:05

Het voordeel van firefox is dat het toestaat dat cookies alleen worden geautoriseerd voor de duur van de sessie, en niet permanent zoals internet explorer

Als ik op internet surf, vraag ik standaard om alle cookies, activeX en alleen die van "betrouwbare" sites te valideren: Orange, Econologie :D, de handelaarssites, de rest blokkeer ik alles, het beperkt de breuk. Er zijn soms tien cookies op een enkele pagina !! BLOKKEER COOKIES

Ik mis gewoon een interne anti-spyware

Ik ren nu met gratis AVIRA + gratis Zone Alarm
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 244 gasten