Paragliding en Paramotor met ecologen (vrije vlucht of motorvlucht)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Paragliding en Paramotor in éconologues in vrije vlucht




par Christophe » 30/06/19, 14:33

Natuurlijk is elke thermische vlucht min of meer chahutant en daar zou het eerder meer dan minder moeten zijn (we horen vrij goed aan het begin van de 1ere-video: het zijn de geluidsvariaties van de wind) ... Ik denk dat ik heb gelezen dat er dezelfde dag nog een ...

De overgrote meerderheid van piloten die op de Mont Blanc zijn beland, zijn zeer bevestigde piloten (duizenden vlieguren).

En zien hoe ze gekleed zijn, is dat hij heel goed wist dat het die dag heel hoog zou gaan pompen ... We gaan niet van start met een skipak wanneer het 30 ° C is zonder de intentie om hoog te klimmen !

Maar sommige zijn nog steeds in korte broek :) dus daar was het niet met voorbedachten rade! : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Paragliding en Paramotor in éconologues in vrije vlucht




par Christophe » 30/06/19, 15:24

En voor de energiedeskundigen omdat er hier een paar zijn ...

Mount 100 kg (PTV = Totaal gewicht = Steering Sail apparatuur + + driver) van 2000 tot m 5500 is slechts een energie van 100 9,81 * * 3500 3,4 m = MJ (1 1 net onder kWh) op 2h verteld in de video a gemiddelde oplopende kracht van 480W ...

Paragliding is de manier om de groenste te vliegen! 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Paragliding en Paramotor in éconologues in vrije vlucht




par Christophe » 23/07/19, 12:58

De piloot zal het redelijk goed doen ondanks het geweld van de schok:



Zijn analyses staan ​​onder de YouTube-video
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Paragliding en Paramotor in éconologues in vrije vlucht




par Christophe » 26/07/19, 11:44

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Paragliding en Paramotor in éconologues in vrije vlucht




par Christophe » 05/09/19, 12:37

Wanneer een drone-piloot een paraglider-piloot ontmoet:

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Paragliding en Paramotor in éconologues in vrije vlucht




par Christophe » 04/10/19, 15:03

De vervelende acrobatische paraglider aan boord geeft dit ... jammer dat de G-teller ontbreekt!

0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Paragliding en Paramotor in éconologues in vrije vlucht




par Exnihiloest » 04/10/19, 19:24

Christophe schreef:Onderwerp gesplitst sinds: video-lucht-machine-vluchten Landschappen exploiteert-crashes-t11153.html

De paramotor Ik begin het te doen: dus ik weet een beetje en ik woog de voor- en nadelen af ​​voordat ik "tekende".

Dus ja het is ook een luchtspeelgoed, maar een speeltje dat in de kofferbak van je auto kan worden opgeborgen en een stuk speelgoed waarmee je bijna kunt opstijgen waar je maar wilt, een speeltje waarmee je de lucht kunt "bezoeken" zoals we zullen het NOOIT doen met ENIG ander apparaat! Onder andere vanwege de lage kruissnelheid waarmee je van boven kunt bewonderen en naar plaatsen kunt gaan waar geen ander vliegend toestel zou komen!
...

Welkom in de consumptiemaatschappij, waar vervuiling door CO2 en lawaai ook wordt gedaan voor het plezier en voor de tevredenheid van de motor- en vrijetijdsindustrie.
Dat gezegd hebbende, ik zal de steen niet naar je gooien, dit soort aspiraties is volkomen legitiem, zolang we toegeven dat het een kick is en dat we niet op zoek gaan naar excuses (ik dacht zie een kleine schets met uw situatie vergelijking van die in de bergen :| ). Vergeleken met de Hulot-speedboot die tot 100l per uur verbruikt, is het duidelijk dat je impact zeer redelijk blijft. 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Paragliding en Paramotor in éconologues in vrije vlucht




par Christophe » 27/11/19, 13:31

Geen glop, de dood van FFVL-licentiehouders van het jaar 2019:

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Paragliding en Paramotor in éconologues in vrije vlucht




par Christophe » 27/11/19, 13:34

Exnihiloest schreef:en vrije tijd.


Welnu, vrije tijd, alle soorten vrije tijd gecombineerd, vertegenwoordigt zeker meer dan 50% van de menselijke impact op de planeet ... en zeker niet ver van 50% van het mondiale BBP ...

Kerstmis staat voor de deur, een vakantie op basis van vrijetijdsbesteding ...

Een videogame, een film, een bordspel, een nieuwe fiets, een weekend of een reis ... etc etc ... dit zijn allemaal hobby's ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Paragliding en Paramotor in éconologues in vrije vlucht




par Christophe » 09/12/19, 09:55

Pilot's Manual (door Thrustmaster ...):

pilote.jpg
driver.jpg (91.8 KIO) 2897-tijden gebruikt
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 200-gasten