Ormuz

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
aladin
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 20/10/05, 21:11

Ormuz

par aladin » 06/11/05, 20:53

op deze forum Ik heb een samenvattende presentatie gemaakt van de monatomische elementen, supergeleiders beter bekend onder ORMUS. Dit bericht is vrijwillig verwijderd ???
Deze ormus-elementen worden gebruikt om planten te stimuleren, organismen op te ruimen..., ze waren bekend bij de oude Egyptenaren en alchemisten.
Dit is het onderzoekswerk van David Hudson en Barry Carter.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

par Christophe » 06/11/05, 21:13

Ja, ik heb deze berichten gewist omdat het mij lijkt dat het nogal esoterisch is als "technisch"... van het weinige dat ik heb gezien.

U bent niet de enige die zich zorgen maakt en ik doe hetzelfde voor alle advertenties voor sites met een mystiek, racistisch of extremistisch karakter (in elke betekenis van het woord)
0 x
aladin
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 20/10/05, 21:11

par aladin » 08/11/05, 01:31

"Ja, ik heb deze berichten verwijderd omdat het mij lijkt dat het nogal esoterisch is als" technisch "... van het weinige dat ik heb gezien."


De fabricage van ormus heeft NIETS ESOTERISCH, het is scheikunde en natuurkunde
1e methode is het nodig om de pH van het zeewater te verhogen en het neerslag driemaal te spoelen
2e methode om het bronwater in een draaikolk te laten stromen, volgens het principe van V Schauberger
Deze producten zijn zeer goed voor het behandelen en stimuleren van de groei van planten, verenigbaar met biologische landbouw
en ik denk dat je het gewoon bekend moet maken, het is niet duur om te produceren
Ik geloof dat dit de richting van je is forum: ecologie?
De Engelse site ormus is zeer gedocumenteerd over dit onderwerp
Merci.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

par Christophe » 08/11/05, 09:49

Het kan "wetenschappelijk" zijn, maar de sites die u had gepresenteerd, hadden een presentatie die op zijn zachtst gezegd esoterisch was ... een beetje zoals de sites die praten over Orgone-energie enz ...

Bovendien zijn veel pagina's of links op deze site onjuist:

Code: kiezen

http://www.subtleenergies.com/ormus/whatisit.htm


Het beheer van forum wordt ecologie effectief toegepast.
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 412-gasten