Ökofen - ongebruikelijk (reclame fotomontage)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 22/01/11, 18:36

Zet al deze dialogen in de humor sectie (Shadoks) !!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

(Ik geef toestemming om al mijn berichten daar te plaatsen !!)
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 22/01/11, 19:36

Dede

Gezien de wending, zou het niet verstandig zijn geweest om jezelf in vraag te stellen en een stap terug te doen, zonder opmerkingen over jou toe te voegen!


Zou niet in jouw plaats zijn!
:schok:


Er mag geen concurrentie tussen ons zijn, maar wederzijdse hulp voor het welzijn van iedereen!

Ik ben geen anti-Okolfen, integendeel omdat ze tonnen ketels verkopen en het zijn niet alle klanten die problemen hebben, maar slechts een handvol, soms vanwege de incompetentie van een installateur en soms door defecte apparatuur!

Mijn gedachte op weg om verder te gaan is hierboven goed beschreven en op sommige andere threads begrijp je de redenen die ik oproept, waardoor ik geloof dat we misschien een beetje te ver gaan in de domotica van verwarming, maar dat maak geen afval!


Vooruitgang door het negativisme irriteerde mensen en je moet je excuses aanbieden aan de leden die van streek waren in plaats van het terug in de soep te stoppen!

Persoonlijk vind ik ook dat het je soms een beetje te veel doet, maar ik kan ermee leven, ik ben ook niet perfect, maar ik vind het jammer om te zien dat leden meningsverschillen de rug toekeren die zuur worden!


Wijsheid zou niet zijn om onze excuses aan te bieden aan al onze vrienden! :|
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
dhaulagiri
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 07/01/11, 21:57
Plaats: Gard
x 2




par dhaulagiri » 22/01/11, 21:26

Bonsoir,

Nou zeg me, het laat deze advertentie niet onverschillig! Opmerking: een pelletketel die we proberen te maken tot een gasketel, deze staat ter discussie ...

Wat moderatie betreft, kunnen we de uitroeptekens misschien gewoon verbieden !!!!! en de woorden vetgedrukt niet censureren. Onze fanaat zou naar mijn mening in zijn pantoffels illico passen. Nou ja: om te voorkomen dat iemand schrijft zonder zijn hand (of de voet, soms ...) te censureren of te snijden, kunnen we hem eenvoudig verbieden woorden te zeggen. En die van hem zijn beperkt tot twee vormen van blaffen.

In ieder geval profiteer ik van het feit dat ik het hele team van "hotliners" heb kunnen samenbrengen om te zeggen dat ik het op prijs stelde om te kunnen lezen en te profiteren van hun uitleg, dat ze me echt hielpen en dat ze me hielpen nogmaals (ik zal je de toekomstige vorm besparen, maar die is er ook). Het is naar mijn mening de absolute rijkdom hiervan forum (zoals anderen ongetwijfeld). Op dit punt denk ik tenminste dat er consensus bestaat. En als ik me zeer schaam voor de verspringende of zelfs ontheemde interventies van een of andere opgewonden persoon die het uitroepteken hanteert terwijl Gnafron met de stok omgaat, zal ik er nu naar streven om deze functie, het delen van ervaringen, niet uit het oog te verliezen .

In de toekomst zal ik daarom afzien van opmerkingen tegen Dédé, behalve over deze thread die ik heb geïnitieerd en die in zekere zin mijn veiligheidsklep zal blijven. Ik hoop dat je hetzelfde wilt doen en dat het ervoor zorgt dat sommige mensen terug willen komen en vaker willen bijdragen en anderen de wens om dat zo vaak te blijven doen. Persoonlijk zou ik het echt jammer vinden als u ons uw geïnformeerde mening zou onthouden! Als Dede hier af en toe wat uitwerpselen komt laten vallen, zal ik concluderen dat hij naast zijn vele andere "kwaliteiten" een masochist is.

Kom op, nog een laatste voor de weg: Dede? Je superketel, gaat hij vanzelf naar de zomer? Van mij, ik geloof het niet, maar ik vergeef haar des te gemakkelijker omdat ze veel andere fouten heeft. Nou ja: het is nog steeds vervelend om gedwongen te worden om de tijd om de zes maanden te veranderen, terwijl een eenvoudig programma dat het helemaal alleen zou doen het leven voor ons, verdomde Fransen, beslist zo ingewikkeld zou maken.

Plus voor meer serieuze informatie over de gebruikelijke kanalen :P
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 23/01/11, 03:37

Dede? Je superketel, gaat hij vanzelf naar de zomer?

Mijn eenvoudige ketel geeft niet om het uur !! beleefd zijn !!
Het is simpel en niet geweldig!

Het dateert van vóór goedkope microprocessors, soms gemaakt om het leven te compliceren in plaats van het te vereenvoudigen !!

En daarom nog een ergernis die ik vermijd, waar ik nooit aan had gedacht !!

Eindelijk heb ik wekkers en klokken (van Duitse afkomst maar door heel Frankrijk lopend) bij tijd gecorrigeerd door de radio waardoor deze automatisch van zomer- naar wintertijd verandert, en je moet Okofen vragen om het te gebruiken, op zijn ketels (zie Conrad en het geïntegreerde circuit kost een paar €) !!

De ketel heeft geen uur nodig, alleen de thermostaat heeft het nodig als we willen programmeren !!
En zo simpel, de thermostaat moet onafhankelijk zijn van de ketel !!
Ik heb het niet nodig, 25 jaar zonder de thermostaat aan te raken, behalve wanneer ik wekenlang op 900Km vertrek, om met de hand te verminderen !!

Ik ben voor intelligente, verlichte, nuttige groei en niet voor gecompliceerde en nutteloze commerciële groei met een veelheid aan blunders die we vergeten aan te geven in de specificaties, reden voor mijn aanwezigheid hierop forum, om te weten wat te vermijden !!!

Gezien de armada van merken en commerciële oplichting, Ik zie het einde niet !!

Ik gebruik geen mobiele telefoons of iPod, omdat we gevangen zijn !!!

Maar ik gebruik de computer wanneer deze essentieel is, open, vrij programmeerbaar, wat niet het geval is voor de meeste commerciële apparaten met hermetische en ontoegankelijke microprocessors, met de bonus van mooie blunders, met jeuk van alles herprogrammeren !!

Ten slotte ben ik doodsbang om de sjadoks te zien, wanneer we hen uitleggen hoe ze niet langer in een vacuüm kunnen pompen, om nerveus, beledigend te worden en je ervan te beschuldigen de waarheid op te merken.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 23/01/11, 05:01

:schok:

Beeld
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen




par manet42 » 23/01/11, 10:12

In de toekomst zal ik daarom geen opmerkingen maken tegen Dédé, behalve over deze thread
Hetzelfde voor mij, de andere berichten zullen minder compact zijn. Elders lees ik zijn opmerkingen niet meer.

Van mij, ik denk het niet
Van mij, ja.

Mijn eenvoudige ketel geeft niet om het uur !! beleefd zijn !!
Ze is simpel en niet geweldig


We hebben nog steeds geen referenties van uw "zeldzame parel"!
Je schaamt je :?

JC
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 23/01/11, 12:27

@christophe

Alles staat in de eerste post van toegewijd die volgt op mijn lange uitleg die ik tot je heb gericht - niet toegewijd, het is lang geleden dat ik alle dialoog heb verlaten ...

Dus ja, wat betreft de discussies over de instellingen, de glitches, de Okofen-problemen (behalve deze), stel ik voor dat je in de toekomst de berichten overzet zonder "toegevoegde waarde" van dedeco.

Ik denk dat er een consensus zal bestaan ​​onder de meeste bijdragers, van wie ik u er nogmaals aan herinner dat het ons doel is om uit te wisselen en problemen op te lossen, om degenen die het merk ontdekken te helpen. Ik denk zelfs dat er eenparigheid van stemmen zal zijn. We hebben geen autistische en paranoïde blaffer nodig die ons elke tweede post vertelt dat Okofen ook stront en regelgeving is, behalve die van hem!

Ik geef toe dat ik oneindig veel meer plezier heb om te wisselen met Dirk (die de draad heeft verlaten vanwege deze vervuiling), of met manet of dhaulagiri en enkele anderen.

@Alain G

Merci.

@ dedicated (hoe dan ook, voor een keer)

Het is niet alleen de waarheid die irriteert!

Trouwens, jouw waarheid is geen waarheid. Het is een standpunt.

Heel precies kunnen we daar de zeer hoge mening zien die je van jezelf hebt. Je bent een soort onbekend genie, als ik het goed begrijp. Of een universele goeroe? Je denkt in ieder geval zonder een glimlach dat wat je zegt een waarheid is. Mijn arme toewijding, wat een hoop frustraties, welk minderwaardigheidscomplex moet zo'n houding overbrengen ...

En als we van streek raken omdat je dronken wordt van herhaling, troost dat je. Het is een waarheid die volgens u wordt geaccrediteerd door onze reacties!

Merk terloops op dat sommige politieke partijen een specialiteit van deze tactiek hebben gemaakt. Je zou je bij hen moeten aansluiten.

Hoed de kunstenaar!

Stel je voor, een discussie over de cultuur van orchideeën, fanatici verzameld in een kamer ...

Een idioot herhaalt aan het einde van elke interventie: "ja, maar vandaag sneeuwt het" ...

Hij vertelt de waarheid (als het sneeuwt).

Het zal echter het publiek irriteren, dat wil praten over het kweken van orchideeën ...

We zouden hem ongetwijfeld vragen de vergaderzaal te verlaten om naar de meteorologen te gaan.

Maar zelfs dat je het niet begrijpt, mijn arme opdracht!

Met alle respect voor de leeftijd ben je echt de forumde domste die ik ooit heb ontmoet. Mis de "n" in je bijnaam.

Maar eigenlijk gebruik ik het woord "con" niet graag, dus laten we zeggen asociaal. Met hem doordrenkt. Onstuitbare behoefte om je aardbei terug te brengen.

Ik geef graag de eer aan opvattingen die de mijne tegenspreken. Christophe zal kunnen getuigen dat ik al een aantal keren heb toegegeven dat ik ongelijk had. Maar "naar de waarheden van een oplichter", nee ... Vooral vetgedrukt en met uitroeptekens !!!!!

Omdat ik oprecht nog steeds hoopte dat je het zou begrijpen. Dat je een minimum aan intellectuele eerlijkheid zou hebben om ons met rust te laten tussen Okofenofielen.

Ik had het mis.

Teleurgesteld.

Sorry.

Ik verlaat zeker alle dialoog met jou.
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 23/01/11, 13:22

Ik zal afzien van het opnieuw aanbrengen van een laag, zelfs als het jeukt.



Ik verlaat zeker alle dialoog met jou.



Dit is ook wat ik besloot na besprekingen over andere zonen.
Ik denk dat dit de beste reactie is om te hebben en ik nodig iedereen uit hetzelfde te doen.
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 23/01/11, 13:35

We hebben nog steeds geen referenties van uw "zeldzame parel"!

https://www.econologie.info/share/partag ... 8sbzvl.gif

Deze eenvoudige basisketel wordt niet meer gemaakt (25 jaar oud) en het merk volgens de bijbehorende mode en normen, waardoor ketels zoals de anderen !!

Zo volkomen nutteloos, behalve dat de ketel respecteert wat Alain in meer detail heeft beschreven dan ik:
Bovendien, gezien zijn rustiek, zul je het niet willen, gelovend in bepaalde huidige onzin, zoals een cent op de opbrengst van beter, de behoefte aan een externe sonde en de complicaties die daarop volgen !!
de regeling wijzigen en vereenvoudigen zoals beschreven door Alain G in:
https://www.econologie.com/forums/post191081.html#191081

https://www.econologie.com/forums/post191445.html#191445
https://www.econologie.com/forums/post191456.html#191456
https://www.econologie.com/forums/post191413.html#191413
https://www.econologie.com/forums/post191459.html#191459
https://www.econologie.com/forums/post191467.html#191467
https://www.econologie.com/forums/post191487.html#191487
https://www.econologie.com/forums/post191056.html#191056

Manet, consument, schreef:

Een eenvoudige (zelfs gas) boiler is een zeldzaam juweeltje dat moeilijk te vinden is,

Ten slotte zal ik van tijd tot tijd de T ° van de radiatoren blijven aanpassen aan de T ° ext ...Vervang 3-ketels! ...


En het door fabrikanten bestudeerde doel om ketels te verkopen wordt vaak opnieuw bereikt met 3-ketels !! terwijl het erom gaat de regeling van de ketel te vereenvoudigen !!

manet42 protesten:
Aangezien ik zie dat zelfs gasketels zoals Saunier Duval recht hebben op een stooklijn,

Nog een valse claim ...
Nu is Saunier-Duval het doelwit ...


eindelijk Saunier Duval Thema Classic C25 op zijn installatie en gebruik pro handleiding heeft een instelbare modus met stooklijn met externe sonde 32 pagina op 40 6 en 7 menu's:

6 Menu
Buitensensor
Het menu Cod 06 biedt
16-regulatiehellingen
genummerd van 00 tot 15
(zie afbeelding).
Voorbeeld: met de curve
10, de temperatuur van
verwarming is maximaal
voor een temperatuur
buiten -5,5 ° C.

en als de pro naar voren kwam deze sonde werd essentieel verklaard, je hebt alle bijbehorende problemen die je in shadoks veranderen!

Bovendien heeft deze ketel alle problemen van mijn vorige Chaffoteaux-ketel, van 30 tot 40 jaar geleden : niet-geïsoleerde ketel en wisselaar, duidelijk vergelijkbare wisselaar, volledige afwezigheid van informatie en waarschuwing dat deze ketel volledig niet geïsoleerd is en niet buiten bewoonbare ruimtes mag worden gemonteerd, wat duidelijk bij mij thuis in een garage was gedaan !!

Trouwens nergens schreef het advies dat de veiligheid wordt verbeterd door een betrouwbare CO-detector te installeren, omdat de ketel in een bewoonbare ruimte staat !!

Bovendien is een luchtinlaat van 54m3 / h 12-pagina op 40 in deze bewoonbare ruimte voor veiligheid en nergens voor de gebruiker, staan ​​we op rood dat als we deze aankomst een beetje sluiten, bij zeer koud weer, het absoluut noodzakelijk en essentieel is om een ​​betrouwbare CO-detector te hebben, om niet één dag deel uit te maken van de 300-doden per jaar door CO in Frankrijk (en duizenden gewonden)! !

Het is zo serieus als het Picks-schandaal, onnodig gevaarlijk medicijn, waar nu (12h50) op de A5 leggen we uit dat als het niet was vergoed door de sociale zekerheid, zonder enige controle, we niets zouden hebben gemerkt !!
Ten slotte berekenen we nergens het energieverlies door deze verplichte luchtinlaat die verlaagt de werkelijke opbrengst, (bereken hoeveel ??).
Dit alles is serieus met een ketel gereserveerd voor de armsten, opnieuw slachtoffers !!

Ik ben verbaasd dat dezelfde 30 tot 40 jaren later nog steeds te zien is, met dit type ketel tot een minimum gewijzigd, die, door verbergen, neemt de armsten als slachtoffers, met dezelfde resultaten als misleidende drugs !!


Ten slotte demonstreer en leg ik uit wat mij erg nuttig lijkt, in plaats van te vloeken als de intolerante pissig!

Er is alleen de waarheid met de doden die Servier en anderen irriteert !!
0 x
manitou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 113
Inschrijving: 19/12/07, 22:37
Plaats: bretagne




par manitou22 » 23/01/11, 22:07

Hallo,
Laten we Zen blijven,
Ik lees diagonaal de okofen-berichten en mijn persoonlijke reflectie op het verschil in standpunt tussen de verschillende sprekers is als volgt:
Okofen produceert, net als andere high-end (fröhling, guntamatic enzovoort) machines vol kwaliteiten: robuustheid, betrouwbaarheid, aanpassingsvermogen, prestaties, maar deze machines vormen een onoverkomelijke fout voor een groot aantal potentiële klanten, ze zijn te ingewikkeld. De gemiddelde klant die een verwarmingsketel op hernieuwbare energie wil, zal al snel overweldigd worden door een machine gemaakt voor technici. het is tijd voor "plug and play" of mensen gaan hun gang. In dezelfde geest zal een complexe regeling die verschillende energieën in een individuele verwarming associeert, uw huis onverkoopbaar maken als u er afstand van moet doen.
De fabrikanten van meer rustieke ketels hebben de wensen van hun klanten beter begrepen, zelfs als de machines niet presteren zoals men zou verwachten.
Het simpel houden is erg ingewikkeld, daar komt het genie om de hoek kijken.
Voili, voilo
A+
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 177-gasten