Ökofen - ongebruikelijk (reclame fotomontage)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 21/01/11, 16:27

Christophe schreef:
Alain G schreef:Totophe terwijl je de andere onderwerpen rot, en maak hier ook het debat om het voor eens en voor altijd te beëindigen!


Welnu, in dit geval als er een humoristische heimelijke verstandhouding tegen hem is, stel ik de creatie van een onderwerp voor 100% humor voor:

Dédéleco! Maar waarom is hij zo gemeen?

Om een ​​toon op te nemen tussen orangina en toegewijd aan krabben!

: Mrgreen:

Beeld



LOL!

Ze is echt aardig!


Hij is niet zo slecht onze Dédé, het is gewoon een kleine vergissing die per ongeluk in verschillende onderwerpen is geglipt!

Ik weet zeker dat het zichzelf zo snel mogelijk zal corrigeren! : Cheesy:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 21/01/11, 16:30

door deze site:
http://herve.silve.pagesperso-orange.fr/regul.htm
kom uit verklaringen die op het eerste gezicht geldig lijken, maar zonder wetenschappelijk met metingen hun validiteit aan te tonen, dus sommige van deze basisuitspraken of keuzes kunnen fout zijn bij echte huizen zonder het te beseffen!!

Deze site stelt me ​​​​in staat om te begrijpen door welk proces, ik ben een gevangene van de mode van de verwarmingscurve op alle ketels, zelfs op gas !!
Het is een Franse ziekte om de werkelijkheid te willen veranderen voor wat axioma's a priori respecteert!!

Resultaat, een stelletje shadoks!! op hun ketel met dédé lachend al krabbend!!

De Engelsen zijn pragmatischer in het volgen van de realiteit, in plaats van deze realiteit bij hun theorieën te willen houden!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen




par manet42 » 21/01/11, 16:34

Nou nee, ik verwar het niet:
-ext. voor de waterwet.
-int. om te verfijnen of er bijdragen worden geleverd (keuken, zon, 15 personen van elk 50w, ik heb het niet over vloeistofverbruik!).
Nou, niet overtuigd, jammer, het is een algemene methode, niet slecht gebruikt door verwarmingstechnici.
Ik daarentegen ben niet overtuigd door de geforceerde lucht die mij bij sommige lucht/lucht-warmtepompen werd aangeboden.
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 21/01/11, 16:34

Beeld
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen




par manet42 » 21/01/11, 16:38

Ah! Verdomme, ik had niet gezien dat de shadocks in een bende zaten.
met mijn prostaat wordt het zeldzaam : Lol:
Ah! maar ik heb twee sondes .... een ext. en een int. het zal werken.

De dienstencheque
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 21/01/11, 16:42

manet42 schreef:Nou nee, ik verwar het niet:
-ext. voor de waterwet.
-int. om te verfijnen of er bijdragen worden geleverd (keuken, zon, 15 personen van elk 50w, ik heb het niet over vloeistofverbruik!).
Nou, niet overtuigd, jammer, het is een algemene methode, niet slecht gebruikt door verwarmingstechnici.
Ik daarentegen ben niet overtuigd door de geforceerde lucht die mij bij sommige lucht/lucht-warmtepompen werd aangeboden.


Ben legt me uit hoe deze beroemde buitensonde de zon reguleert die door de ramen naar binnen komt, wat de binnentemperatuur beïnvloedt aangezien de sonde in het noorden is geplaatst, er is geen consistentie in dit systeem en dit op verschillende punten!

Met hete lucht wordt overtollige zonnewarmte in een ruimte snel door het hele huis gemengd, wat bij vloerverwarming of radiatoren niet het geval is!

Het is allemaal een kwestie van logica!

Hete lucht verwarmen is niet exclusief voor de warmtepomp maar gebeurt ook met olie en gas!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen




par manet42 » 21/01/11, 16:50

1) Ik zei niet dat je systeem slechter was... Ik weet niet veel. Ik hou niet van geforceerde lucht, maar dat ben ik.
2) De buitensensor. weet niet dat de zon het huis verwarmt, daarom een ​​int. hou er rekening mee.
Welnu, wat ik zie is dat ik 19,5° als atmosfeer wil en dat ik het krijg ongeacht de buiten-T°.
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 21/01/11, 16:55

manet42 schreef:1) Ik zei niet dat je systeem slechter was... Ik weet niet veel. Ik hou niet van geforceerde lucht, maar dat ben ik.
2) De buitensensor. weet niet dat de zon het huis verwarmt, daarom een ​​int. hou er rekening mee.
Welnu, wat ik zie is dat ik 19,5° als atmosfeer wil en dat ik het krijg ongeacht de buiten-T°.


Dit bevestigt dat de buitensensor weinig invloed heeft op het systeem!

Krijg je deze nauwkeurigheid in alle onderdelen omdat dit het probleem is dat lijkt aan te houden volgens alle opmerkingen die we tot nu toe kunnen lezen?

Wie noemde geforceerde lucht???

Mijn systeem mengt de lucht 24 uur per dag, geforceerde lucht is minder comfortabel omdat het koude plekken creëert, we hebben de mogelijkheid om continu te ventileren of niet!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen




par manet42 » 21/01/11, 17:04

Als ik het goed heb begrepen, zorgt de externe sensor ervoor dat water op de meest nauwkeurige T° kan worden gestuurd om de juiste atmosfeer te hebben.
Waarom water op 70° sturen als 45° voldoende is?
Er zijn natuurlijk kleine verschillen afhankelijk van de onderdelen, aangezien er maar één interne sensor is, vandaar het belang van de locatie.

Goedenavond, ik heb mijn sportsessie om 17:30 uur....
Blij dat ik een rustig gesprek met Canada heb gehad.

JC
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 21/01/11, 17:37

Goed bezig Manet!

Ik zal nog steeds antwoorden en je volgt zodra je de kans hebt!

Ik waardeer onze beschaafde discussie die aantoont dat het mogelijk is om onze argumenten naar voren te brengen zonder elkaar te vermoorden!

Als ik het goed heb begrepen, zorgt de externe sensor ervoor dat water op de meest nauwkeurige T° kan worden gestuurd om de juiste atmosfeer te hebben.
Waarom water op 70° sturen als 45° voldoende is?


Dit is ook wat ik begrijp van deze manier van werken, ik weet niet of je de discussie hebt gevolgd die ik had over adaptieve thermostaten met Dede, maar ik geloof dat het regelen van de temperatuur van het circulerende water kan worden beheerd door dit type thermostaat, als deze thermostaat zich aanpast aan het huis volgens de tijd die nodig is om de temperatuurcorrectie uit te voeren, kan hij heel goed dezelfde temperatuur van het circulerende water beheren, omdat hij kan lezen over de tijd van de temperatuurdaling!

Daarom lanceerde ik deze zin van Dédé "Waarom het simpel maken als je het ingewikkeld kunt maken", nu de marketing van ketelverkopers mensen moet laten geloven in innovatie in hun producten, kan ik me niet voorstellen dat een concurrent zou zeggen dat werkt zonder deze sonde zal hij snel door anderen geplant worden!


Kleine anekdote hier over de soorten elektrische verwarming, terwijl voor u de heteluchtconvectoren die voor u low-end zijn, sommigen hier beweren dat het superieur is aan onze elektrische plintverwarmers om hun verkoop te stimuleren, wat in werkelijkheid niet het geval is, maar wij gebruik het feit dat het in Europa het meest wordt verkocht voor zijn belachelijke prijs thuis, terwijl hier de lage kant deze beroemde plint is waarvan het enige echte probleem de thermostaat is die hem regelt!

Helaas hebben de argumenten van een veronderstelde technologische vooruitgang om de verkoop te stimuleren te vaak de overhand op logica ten nadele van de consument!

Dat zien we bij veel producten in je huis, terwijl we hier eerder conservatief zijn omdat een verwarmingssysteem vergeten moet worden en geen last mag worden voor de gebruiker.
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 170-gasten